Postrzeganie przez Senuę swojej psychozy zmieni się w Hellblade 2

Postrzeganie przez Senuę swojej psychozy zmieni się w Hellblade 2

Senua's Saga: Hellblade II przedstawia swojego tytułowego bohatera w zupełnie innej przestrzeni nad głową w porównaniu z pierwszą grą, kiedy wojowniczka Piktów była w dużej mierze zdana na łaskę antagonistycznych, wywołanych psychozą głosów w jej głowie. W Hellblade II jest bardziej pewna siebie, a dzięki nowo powstałej agencji znów może nawiązywać kontakt z ludźmi. Przed premierą Hellblade II, która odbędzie się 21 maja, rozmawiałem z główną aktorką i montażystką wideo Ninja Theory Meliną Juergens, scenarzystką Ninja Theory i reżyserką rejestrowania występów Larą Derham oraz Bernardem Wolfe, profesorem neurobiologii o zdrowiu Paulem Fletcherem (kluczowym współpracownikiem obu gier Hellblade) na temat Ewoluujące postrzeganie przez Senuę swojej psychozy i tego, jak wpłynie to na jej narrację. „Pod koniec pierwszej gry [Senua] naprawdę musiała stawić czoła wielu nowym rzeczom, a to bardzo trudna część tej podróży” – powiedział mi Derham. „Myślę, że pod koniec gry poczuła… nie powiedziałbym, że osiągnęła całkowity spokój, ale więcej spokoju i więcej akceptacji. I zaczęła kwestionować i odrzucać nauki ojca: że ta różnica, którą posiada, a którą dzieli z matką, jest zła i zła. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Podpisz zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Do oglądania filmów użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. 25262728293031Rok2024202320222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981 99719961995199419931992199119901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719 66196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193 519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191111910190919081907190619051904 1903190219011900 Klikając „Enter”. ', wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź teraz w grę: Senua's Saga: Walka Hellblade 2 wygląda pięknie i jest zajebista | Podgląd GameSpot Kontynuowała: „Tak myślę [Senua is] w punkcie, w którym jest gotowa pójść dalej i spojrzeć na to, co będzie dalej. A dla niej następną misją będzie misja, do której bardzo mocno czuje, że jest jej przeznaczona, do której została wybrana. Ma to związek z obietnicą, którą złożyła Dillionowi, że nie pozwoli nikomu cierpieć tak jak on. Dlatego myślę, że lubię to postrzegać jako krok w świat, ponieważ nie chodzi tylko o nią i jej ból, ale także o innych ludzi. Decyzja, którą podejmuje, jest naprawdę bezinteresowna, zwłaszcza że naraża się na tak wielkie ryzyko. W Hellblade II Senua udaje się na Islandię, aby stawić czoła wciąż zakorzenionemu tam zagrożeniu Wikingami. W przeciwieństwie do pierwszej części, w której walczyła samotnie walcząc z mitycznymi potworami z Helheim, w Hellblade II Senua walczy w otoczeniu bardziej opartym na rzeczywistości i wchodzi w interakcje z innymi ludźmi. Niektórzy z tych ludzi będą postrzegać Senuę jako przywódcę z aspiracjami, a nie przeklętego wyrzutka z pierwszej części „Mamy już obsadę nowej gry” – powiedział mi Juergens. „Są ludzie, którzy to doceniają [Senua’s] perspektywy, jej wyjątkowego spojrzenia na świat, a są inni ludzie, którzy ją odrzucają. Myślę, że teraz jest trochę pewniejsza. Kiedy grałem, upewniłem się, że w drugiej grze moja postawa jest nieco pewniejsza i wyprostowana, ponieważ ona jest liderem w drugiej grze. Nie jest już ofiarą psychozy. Nie przezwyciężyła tego, ale ma nad tym kontrolę”.„Kiedy patrzymy na Hellblade 1, [Senua] była całkowicie oczarowana i ogarnięta tą ciemnością” – powiedział Fletcher. „A kiedy się z niej wyłania, zyskuje więcej mocy i samodzielności, dzięki czemu jest w stanie rzucić wyzwanie głosom i wizjom i oprzeć się im, mimo że nadal tam są. Ma więc większą moc. I to właśnie pozwala jej patrzeć na zewnątrz i myśleć w kategoriach szerszego obrazu, wykraczającego poza nią samą. To naprawdę ważna kwestia, o której mówi. [no longer] jest nieustannie atakowana przez głosy i doświadczana przez swoje doświadczenia” – dodała Derham. „Nadal na nią wpływają, nadal tam są, ale teraz ma zdolność, aby je nieco odepchnąć i rozpoznać, że ma sprawczość. „Dla Ninja Theory ważne było pokazanie, że życie z psychozą to podróż. Hellblade II nie ma zakończenia, w którym Senua odchodzi całkowicie „poprawiona” swoją chorobą psychiczną. „Myślę, że niektórzy ludzie mogą pomyśleć o jej drodze do powrotu do zdrowia w bardzo proste warunki pozostawienia przeszłości za sobą” – powiedział Fletcher. „I myślę, powtarzając słowa Lary: [Senua] nie pozostawia swojej przeszłości za sobą, ale przeszłość faktycznie szlifuje i kształtuje soczewkę, przez którą widzimy teraźniejszość i przewidujemy przyszłość. I tak jest przez cały czas. W spotkaniach z innymi ludźmi zyskuje nowe perspektywy. I dla mnie to naprawdę ekscytujące [Ninja Theory is] biorąc tę ​​narrację w ten sposób. Ponieważ tak często w praktyce klinicznej to, co pozwala ludziom na powrót do zdrowia, to zyskanie znaczenia i celu, który wykracza poza nich samych.” „Miejsce, które zajmujemy [Hellblade II]co jest naprawdę nowe, polega na tym, że zamiast sprawdzać, jak bardzo różni się Senua od innych ludzi, przyglądamy się, jak podobne są niektóre jej doświadczenia do tego, co nazwalibyśmy „normalnymi” reakcjami ludzi” – powiedział Derham. „To wraca do co Paweł mówił dziś rano o tym, jak wszyscy w taki czy inny sposób konstruujemy naszą własną rzeczywistość. I zobaczymy świat Senuy oczami Senui, ale zobaczysz też, jak inni ludzie, [people without psychosis] również wykonują te same procesy co Senua – twórczo konstruują swój świat, [is something] to samo robią inni ludzie.” Senua's Saga: Hellblade II ukaże się na Xbox Series X|S i PC, a premiera będzie miała miejsce pierwszego dnia w ramach Xbox Game Pass.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games