Overwatch 2 – Przewodnik po bohaterze wyprawy

Overwatch 2 – Przewodnik po bohaterze wyprawy

W sezonie 10 Overwatch 2 pojawił się Venture, pierwszy nowy bohater zadający obrażenia od czasu premiery. Mają do dyspozycji mnóstwo opcji zadających duże obrażenia, a wszystkie sprawdzają się najlepiej na bliskim dystansie. Opanowanie wyprawy wymaga umiejętności nie tylko walki w samym środku bitwy, ale także wykorzystywania zdolności ruchu do wchodzenia i wychodzenia z niebezpieczeństwa. Możesz zobaczyć, jak wszyscy bohaterowie, łącznie z tym, radzą sobie na naszej liście poziomów czołgów w Overwatch 2 , lista poziomów DPS i lista poziomów wsparcia. Gdzie znalazła się Twoja ulubiona kraina?

Przegląd przedsięwzięcia

Venture może używać wiertła do kopania pod ziemią i zbliżania się do wroga. Venture używa wiertła jako swojej podstawowej broni, która wystrzeliwuje materiały wybuchowe krótkiego zasięgu, które eksplodują po przebyciu określonej odległości lub po zetknięciu się z wrogiem lub obiektem. Ćwiczenie daje Venture'owi nieco silniejszy atak wręcz niż innym postaciom, kosztem nieco dłuższej animacji. Mogą zakopać się w ziemi, gdzie są niezniszczalne, i zadać obrażenia po wyjściu. Venture może również wykonać skok wiertniczy, zarówno nad, jak i pod ziemią. Na koniec, ich superumiejętność Wstrząs Tektoniczny wystrzeliwuje pod ziemią pociski, które wylatują na zewnątrz w kształcie stożka, zadając obrażenia wrogom na swojej drodze.

Umiejętności przedsięwzięcia

Inteligentna koparka: Wystrzel ładunek sejsmiczny, który eksploduje po niewielkiej odległości. Nora: Zejdź pod ziemię i stań się niewrażliwy. Zadaje obrażenia, gdy się wynurzasz. Doskok wiertniczy: doskok do przodu, odpychając wrogów do tyłu. Można używać pod ziemią ze skróconym czasem odnowienia.Clobber bierny: Szybka walka wręcz zadaje więcej obrażeń.Determinacja odkrywcy: Użycie umiejętności zapewnia tymczasowe tarcze.Superumiejętność szoku tektonicznego: Wysyła szkodliwe fale uderzeniowe.

Zanurz się, wynurz się

Venture jest podobny do Reapera, a wszystkie jego umiejętności i ataki dotyczą bliskiego zasięgu. Oznacza to, że jeśli chcesz naprawdę odnieść sukces w Venture, musisz stale nacierać na drużynę wroga, ale musisz też mieć plan wyjścia, jeśli sprawy nie układają się po Twojej myśli. Na szczęście Venture ma dwie umiejętności ruchu, Wiertło i Zakopanie. Drill Dash wystrzeliwuje Venture do przodu, zadając obrażenia, jeśli trafisz wroga. Nora każe im zejść pod ziemię, gdzie nie możesz odnieść obrażeń i zadajesz obrażenia po wyjściu. W zależności od tego, jak długo walczysz i czy te umiejętności przestaną się w tym czasie odnawiać, zazwyczaj będziesz chciał zachować jedną na wejście, a drugą na wyjście. Nora jest zdecydowanie lepsza do wyjścia, ponieważ jesteś niewrażliwy, gdy jesteś pod ziemią. Najważniejszą rzeczą, o której warto wiedzieć, jest krótka animacja, podczas której Venture zakopuje się w ziemi. Podczas mniej więcej jednosekundowej animacji po aktywacji umiejętności nadal możesz odnieść obrażenia, dlatego ważne jest, aby nie czekać zbyt długo z próbą wyjścia. Ponadto umiejętność bierna Venture zapewnia im tymczasowe tarcze po użyciu umiejętności, dzięki czemu możesz zadać trochę dodatkowe obrażenia.

Celuj w ich stopy

Główny ogień Venture na ich Inteligentnej Koparce wystrzeliwuje materiał wybuchowy na krótki dystans, który wybucha po przebyciu wystarczającej odległości lub gdy w coś uderzy. Chociaż możesz zmaksymalizować obrażenia, trafiając bezpośrednio, ponieważ pocisk ma pewien czas podróży, ciągłe trafianie nim może być trudne. Sposobem na uniknięcie tego i zapewnienie trafienia eksplozją jest strzelanie w ich stopy lub pobliski obiekt, np. ładunek. Eksplozja ma mały promień, więc nadal musisz strzelać dość blisko, ale nie musisz być doskonały.

Wstrząs tektoniczny

Superumiejętność Venture wysyła fale uderzeniowe, które zadają obrażenia.Superumiejętność Venture wysyła fale uderzeniowe, które zadają obrażenia. Ostateczna umiejętność Venture, Wstrząs Tektoniczny, to bardzo silny atak ostateczny, który zadaje obrażenia na dużym obszarze. Dostajesz cztery strzały, które schodzą pod ziemię i poruszają się na zewnątrz w kształcie stożka, zadając obrażenia trafionym wrogom. Ponieważ schodzi pod ziemię, możesz go używać pod tarczami i obiektami w otoczeniu, takimi jak ładunek. Większość bohaterów zadających obrażenia i wsparcia można zabić dwoma lub trzema strzałami, jeśli mają pełne zdrowie, przy czym bohaterowie o wysokim zdrowiu, tacy jak Bastion, oddają wszystkie cztery strzały. Najlepszym momentem na użycie Wstrząsu Tektonicznego jest sytuacja, gdy wrogowie są zgrupowani i odnieśli niewielkie obrażenia, więc prawdopodobnie nie będziesz chciał rozpoczynać z nim walki drużynowej, ale przytrzymaj go, aż dojdziesz do siebie.

Inne wskazówki dotyczące przedsięwzięcia

Atak wręcz Venture zadaje nieco większe obrażenia, ale ma też nieco dłuższą animację niż inni bohaterowie, więc upewnij się, że nie blokujesz się w animacji w niepewnej sytuacji. Venture otrzymuje tymczasowe tarcze podczas korzystania ze swoich umiejętności, ale tak nie jest atakuj Norę, dopóki nie znajdą się pod ziemią, przez co będziesz bezbronny. Zryw Wiertła może zostać użyty podczas Zakopania, ale zadaje znacznie mniejsze obrażenia. Kiedy wyjdziesz z Nory, możesz przytrzymać przycisk, aby naładować wyjście. Zadaje większe obrażenia, ale daje wrogom sekundę na odsunięcie się z drogi.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games