Lochy w Diablo 4 stają się mniej powtarzalne i nużące dzięki opiniom z wersji beta

Lochy w Diablo 4 stają się mniej powtarzalne i nużące dzięki opiniom z wersji beta

Dzięki opiniom graczy lochy Diablo IV przejdą duże zmiany w ostatecznej wersji gry, aby stały się mniej nużące i powtarzalne. rekordowa otwarta beta gry. Jedna z najczęstszych skarg, jak zauważa Blizzard, dotyczyła tego, że lochy Diablo IV często wymagały cofania się w celu ukończenia celów, a także tego, jak podobny był układ wielu lochów. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: Diablo IV | Zwiastun rozgrywki Into the Endgame Zmieni się to w pełnej wersji Diablo IV, a Blizzard od tego czasu „zoptymalizował” wiele lochów we wszystkich strefach gry, aby „zminimalizować potrzebę cofania się”. Zamiast wielu lochów wymagających od graczy podróżować korytarzami, aby dotrzeć do bocznego pokoju, aktywować cel i ponownie przemierzać tę samą ścieżkę, aby powrócić do ścieżki krytycznej, Blizzard pisze, że wiele celów zostało teraz przeniesionych wzdłuż głównych ścieżek lochów. Niektóre cele wymagały od graczy interakcji z różnymi obiektami lub przenoszenia obiektu w określone miejsce. Wszystkie tego rodzaju interakcje zostały teraz przyspieszone, a gracze poruszają się teraz szybciej, niosąc przedmioty z celem, a aktywacja celów zajmuje mniej czasu. Ponadto cel „zabij wszystkie potwory” będzie teraz sprawiał, że kilka ostatnich pozostałych potworów szuka graczy, co powinno radykalnie poprawić czas czyszczenia lochów. Wydarzenia są teraz znacznie bardziej prawdopodobne również w lochach, a Blizzard zwiększył szansę na zdarzenie z 10% w wersji beta do 60% w pełnej wersji. czynność polegająca na ukończeniu każdego celu wydawała się nużąca” – pisze Blizzard. „Mamy nadzieję, że zapewnianie premii, takich jak zwiększenie mobilności podczas noszenia określonych celów, usprawni i urozmaici doświadczenie związane z wypełnianiem celów. To dostosowanie jest jedynie punktem wyjścia i zamierzamy rozszerzyć tę filozofię na klucze w przyszłej aktualizacji „Główne zmiany w klasach nadchodzą również w wyniku informacji zwrotnych. Gracze w becie skarżyli się, że Barbarzyńca czuł się słabo na wczesnych poziomach, podczas gdy Nekromanta i jego słudzy czuli się przytłoczeni. Blizzard zgadza się. W pełnej wersji Barbarzyńca będzie miał stałą premię 10% redukcji obrażeń, a ulepszenia umiejętności, takich jak Trąba Powietrzna i Podwójne Zamachy, powinny sprawić, że gra się tą klasą lepiej. Z drugiej strony, nekromanci mają obniżoną rangę stronników, a przywołane stwory umierają teraz częściej. Obrażenia zadawane przez Wybuch Zwłok zostały zmniejszone, a jasność szkieletowych stworów (coś, na co narzekali fani, nie pasowało dobrze do ciemnego tonu gry) również została zmniejszona. Każda klasa została w jakiś sposób dostosowana. Skrócono czasy odnowienia umiejętności ostatecznych druidów i zwiększono obrażenia zadawane ich towarzyszom, a premie wielu umiejętności Łotra zostały zwiększone. Sorcerer również zauważył zmiany, takie jak zmniejszone obrażenia Łańcucha Błyskawic i Zapory ogniowe, które teraz częściej pojawiają się pod wrogami, gdy korzysta z premii zaklęcia. Blizzard pisze, że celem zmian klasowych jest sprawienie, by umiejętności miały wpływ i były potężne, a jednocześnie nadal były interesujące i „interaktywne pod względem przedmiotów i stylu walki”. Blizzard zgodził się z graczami, że niektóre umiejętności wydawały się zbyt potężne, więc zdecydował się wprowadzić zmiany. „Wprowadzenie na rynek to dopiero pierwszy krok w naszej podróży do wyważenia klas i możecie spodziewać się dalszych aktualizacji, które będą iterować w tym filarze Diablo IV”, Blizzard pisze. Inne ulepszenia wprowadzone w wersji beta obejmują ulepszenie piwnic, dzięki czemu jest bardziej prawdopodobne, że będą zawierały wydarzenia i teraz zawsze nagradzają skrzynię po ukończeniu, a także zastąpienie czcionki bezszeryfowej, która jest często prezentowana na elemencie opisy nową czcionką szeryfową. Gracze szybko odkryli, że świetnym sposobem na szybkie zdobywanie poziomów było zabijanie grup elit na wczesnym etapie lochu, opuszczanie go, a następnie resetowanie lochu, aby zrobić to wszystko od nowa, i wygląda na to, że Blizzard nie jest fanem tego szczególnego grindowania metoda. Blizzard zauważa, że ​​możliwość resetowania lochów została teraz wyłączona, co prawdopodobnie oznacza, że ​​gracze będą musieli ukończyć loch, zanim będą mogli spróbować ponownie. Koniecznie przeczytaj blog, aby zapoznać się z pełną listą zmian. Blizzard przedstawi więcej szczegółów na temat opinii otrzymanych z bety Diablo IV oraz tego, jak będzie działać gra końcowa 20 kwietnia. Ostatnie wywiady ujawniły, że Diablo IV otrzyma nową historię zawartość powiązana z nową mechaniką sezonową co trzy miesiące, a ukończenie sezonowych przepustek bitewnych gry zajmie około 80 godzin. Premiera Diablo IV 6 czerwca. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games