Helldivers 2 w nowym patchu wprowadza zabójcze warunki planetarne

Helldivers 2 w nowym patchu wprowadza zabójcze warunki planetarne

Do gry Helldivers 2 została udostępniona nowa aktualizacja, która dodaje nowe i niebezpieczne warunki planetarne, które zepsują ci imprezę przy herbacie w odległych światach. Według twórcy Arrowhead gracze mogą spodziewać się „dodatkowych wyzwań środowiskowych”, gdy wyjdą na powierzchnię, w tym deszczu meteorytów, ognistych tornad i nie tylko. Inną dużą zmianą czekającą na graczy, gdy uruchomią Helldivers 2 po aktualizacji, jest wszechstronne zrównoważenie gry. Niektóre z tych zmian są subtelne, inne są poważne, jak misje Wykorzenienia, wymagające większej liczby zabójstw i rzucania na ciebie większej liczby wrogów, mniej więcej podwojenie długości tego trybu. W dziale broni Arrowhead dostosował skuteczność plecaka Breaker, Railgun i Shield Generator, ponieważ ta kombinacja wyposażenia przyćmiła inne opcje w Helldivers 2. Breaker ma teraz zmniejszoną pojemność magazynka i zwiększony odrzut, podczas gdy Railgun będzie zadaje mniej obrażeń wytrzymałym wrogom. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20242023202 22021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 19901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601 95919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919 281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameS garnki

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Helldivers 2 Recenzja – Starship Bloopers Dobra wiadomość jest taka, że ​​miotacze ognia będą zadawać o 50% więcej obrażeń na sekundę, a strzelba Punisher otrzyma zwiększoną pojemność magazynka, siłę ogłuszenia i niewielki wzrost zadawanych obrażeń . Działo laserowe również zostało ulepszone, ponieważ zadaje teraz większe obrażenia trwałym częściom wroga i ma zwiększone statystyki penetracji pancerza. Jeśli chodzi o poprawki, Arrowhead twierdzi, że wskaźniki pancerza powinny teraz działać zgodnie z założeniami i odpowiednio zmniejszać obrażenia, a stanie obok międzykontynentalnego pocisku balistycznego podczas startu sprawi, że będziesz bardziej smakowity niż pianka przy ognisku. Pełne informacje o łatce znajdziesz poniżej dla Helldivers 2. W innych Wiadomość o Helldivers 2: mechy wkrótce wjadą do gry, ponieważ Arrowhead zapowiadał pojawienie się w grze ciężkiego Patriota. Studio odniosło się również do plotek o przejęciu go przez Sony, ponieważ obecnie nie rozważa się takiej transakcji. „To fałszywka, chyba że coś przeoczyłem” – napisał na X/Twitterze dyrektor generalny Arrowhead Johan Pilestedt.

Aktualizacja Helldivers 2 01.000.100

Główne aktualizacje

Aktywne zagrożenia planetarne Na wielu planetach znajdują się teraz dodatkowe wyzwania środowiskowe, które będą pojawiać się losowo podczas gry, od ognistych tornad po deszcze meteorytów i wiele innych.

Balansowy

Wyeliminuj misje

Misje eliminacji wymagają teraz większej liczby zabójstw, a wrogowie pojawiają się częściej. Czas na ukończenie misji był wcześniej krótszy niż planowano, a teraz powinien zwykle trwać dwa razy dłużej.

Broń główna, dodatkowa i pomocnicza

Breaker: Zmniejszono pojemność magazynka z 16 do 13, zwiększono odrzut z 30 do 55 Railgun – Zmniejszona penetracja pancerza w trybie awaryjnym, zmniejszone obrażenia zadawane trwałym częściom wroga Miotacz ognia: Zwiększone obrażenia na sekundę o 50% Działo laserowe: Zwiększone obrażenia przeciwko trwałym częściom wroga, zwiększony pancerz penetracja, poprawiona ergonomia Punisher: Zwiększona całkowita pojemność amunicji z 40 do 60, zwiększona siła ogłuszenia, zwiększone obrażenia z 40 na pocisk do 45 na pociskBreaker Spray and Pray: Zwiększona penetracja pancerza, zwiększona szybkostrzelność z 300 do 330, zwiększona liczba śrutów z 12 do 16 na strzał, zmniejszono rozmiar magazynka z 32 do 26

Podstępy

Plecak z Tarczą Energetyczną: Zwiększone opóźnienie przed przeładowaniem Zapory orbitalne 380 mm i 120 mm: Wydłużony czas trwania bombardowania, zmniejszony rozrzut

Poprawki

Naprawiono wartości oceny pancerza, które nie zmniejszały obrażeń zgodnie z zamierzeniami. Naprawiono niektóre dziury po błędach (w tym gniazda prześladowców), które były niepotrzebnie trudne do zniszczenia. Naprawiono przełącznik antyaliasingu, który nie działał na PS5. Zrównoważone oświetlenie na wszystkich planetach, aby rozwiązać przypadki, gdy gra była zbyt ciemna .Poprawiona skuteczność latarki.Większa widoczność w czasie „piaskowego deszczu” na Erata Prime.Zaktualizowane materiały instruktażowe i oświetlenie.Poprawione przypadki, w których niektóre materiały mogły wyglądać na rozmyte, jeśli ustawienie grafiki „Oświetlenie” było ustawione na „Niskie”. Naprawiono problemy z synchronizacją, które mogły wystąpić. w celu głównym „Ekstrakcja E-710”. Zmieniono zachowanie interakcji przycisków w punktach POI bunkrów. Helldivers będą teraz puszczać przycisk po przytrzymaniu go przez kilka sekund. Naprawiono niektóre przypadki unoszenia się dużych obiektów w powietrzu, jeśli ziemia pod nimi została wysadzony w powietrze. Helldivers stojący obok międzykontynentalnych międzykontynentalnych rakiet balistycznych podczas startu będą odpowiednio przypieczeni, z prawdopodobieństwem, że nie tak -spontaniczne zapalenie. Naprawiono nie rzucane śnieżki po rag-dollingu. Naprawiono możliwość użycia granatów po utonięciu. Kamera nie jest już namierzana na własnym zwłokach gracza i nie blokowała trybu widza. Helldivers otrzymują teraz obrażenia od ognia, gazu itp. generowane przez innych graczy. Pancerz nie rozciąga się już po rozczłonkowaniu.

Znane problemy

Są to problemy wprowadzone przez tę łatkę i nad którymi pracujemy, lub pochodzą z poprzedniej wersji i nie zostały jeszcze naprawione. Gra może ulec awarii po rzuceniu kilku podstępów o dużej mocy z rzędu. Podnoszenie przedmiotów ze skrytek może spowodować, że postacie zamarznąć w miejscu na dłuższy czas. Podnoszenie przedmiotów z bunkrów i skrytek w krótkich odstępach czasu może spowodować, że jeden z przedmiotów będzie niemożliwy do podniesienia. Gracze nie mogą usunąć znajomych z listy znajomych innych graczy zaprzyjaźnionych za pomocą kodu znajomego. Gracze mogą nie być w stanie wybrać wyposażenia ani wrócić na statek podczas dołączania do sesji gry wieloosobowej za pośrednictwem karty aktywności PS5. HUD celu misji wyświetla różne liczby dla klienta i hosta podczas niektórych misji. Domyślny pancerz jest zawsze wyświetlany podczas przeglądania obligacji wojennych, niezależnie od tego, jaki pancerz posiada gracz. Wyświetlanie okna czatu tekstowego jest zasłonięte przez kinowe letterboxingi podczas wyodrębniania. Brakuje niektórych tekstów w HUD/UI lub nie są one wyświetlane poprawnie. Gracze mogą doświadczyć problemów, gdy wielu graczy próbuje zalogować się i/lub grać w tym samym czasie: Ograniczenie szybkości logowania Gracze mogą zostać rozłączeni podczas gry Różne problemy z interfejsem użytkownika może pojawić się, gdy gra wchodzi w interakcję z serwerami. Do niektórych gier może nie być można dołączyć przez krótki czas

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games