WoW po raz pierwszy oferuje płatny dodatek w ramach wczesnego dostępu, a fani są podzieleni

WoW po raz pierwszy oferuje płatny dodatek w ramach wczesnego dostępu, a fani są podzieleni

Kolejnym rozszerzeniem do World of Warcraft jest The War Within i po raz pierwszy w historii Blizzard umożliwi graczom, którzy zapłacą więcej, możliwość wcześniejszej rozgrywki. Standardowa wersja The War Within, której premiera planowana jest na jesień 2024 r., kosztuje 50 dolarów . Ulepszenie edycji Heroic, które zawiera więcej waluty Traders Tender do wykorzystania w grze, zestaw do transmogu i unikalnego wierzchowca, kosztuje 70 dolarów. Wydanie 90 dolarów za edycję Epic obejmuje wszystko, co było w poprzednich edycjach, ale dodatkowo obejmuje unikalną zabawkę, zwierzaka, efekt paleniska, 30 dni gry, gwarantowany dostęp do wersji beta i, co najważniejsze, trzy dni wcześniejszego dostępu do rozszerzenia. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: World of Warcraft – The War Within Ogłoszenie rozszerzenia Film To właśnie ten ostatni element podzielił graczy w społeczności WoW, z których wielu nie jest specjalnie zachwyconych pomysłem płatnej przewagi. Chociaż Blizzard od dawna oferuje edycje Heroic i Epic z dodatkowymi dodatkami, zawsze zapewniał jedynie dodatkowe elementy kosmetyczne lub łączył czas gry. Płacenie większych pieniędzy za wcześniejsze zagranie w grę nie jest w ostatnich latach niczym niezwykłym i staje się coraz bardziej powszechną praktyką. Jest to jednak rzadsze w przypadku gier MMO skupionych na społeczności, w których akt grania jest w pewnym stopniu wspólnym doświadczeniem, choć się zdarza. Na przykład Final Fantasy XIV zapewnia wcześniejszy dostęp graczom, którzy zamówili w przedsprzedaży, a Lost Ark, pomimo tego, że jest grą free-to-play, pozwala graczom płacić za wcześniejszy dostęp. Zdobycie dodatku wcześniej niż inni gracze oznacza, że ​​ci, którzy chcą wydać więcej, mogą nowy maksymalny poziom, zdobywanie złota, znajdowanie lepszego sprzętu i ukończenie głównego wątku rozszerzenia, zanim większość graczy będzie mogła grać. Na stronie zamówienia edycji Epic w przedsprzedaży znajduje się informacja, że ​​osoby posiadające wcześniejszy dostęp nie będą miały dostępu do niektórych funkcji końcowych, takich jak mityczne lochy czy cotygodniowe zadania, ale nie można zaprzeczyć, że gracze, którzy zapłacą za wcześniejszy dostęp, mogą potencjalnie być o dziesiątki godzin przed graczami, którzy tego nie rób. Na subreddicie WoW reakcje na tę wiadomość były w dużej mierze negatywne, a gracze ubolewali nad faktem, że część zabawy związanej z nowym rozszerzeniem toczy się w chwili premiery przez kilka pierwszych dni wraz z całą społecznością. Według niektórych, jedna grupa graczy, która uzyskała przewagę, niszczy to wspólne doświadczenie. „Tak, nie, to nie jest „wczesny dostęp, to jest opóźniony dostęp dla wszystkich innych”” – napisał użytkownik TemporalSpleen, podczas gdy inny użytkownik, Sweaksh, po prostu stwierdził , „Nie da się tego zrobić w grze MMO.” Użytkownik o nazwisku Psychobolt ujął to inaczej: „Nie sądzę, że robienie tego w grze MMO jest zdrowe” – napisali. „Nie sądzę, że jest to przyjazne dla konsumenta, wywiera na ciebie dużą presję, aby kupić tę edycję… Mówią, że nie ma żadnych korzyści poza hodowlą rzadkich przedmiotów, które powodują utratę sprzętu, wczesnym rozpoczęciem grindowania przez przedstawiciela i uzyskaniem dostępu premium do rzemiosła i zbieranie zawodów to zaleta, korzyść, jaką można uzyskać płacąc.” Jeden z użytkowników, który kupił już edycję Epic, zapytał, co inni myślą o trzydniowym okresie wcześniejszego dostępu, stwierdzając, że nie mieliby nic przeciwko, gdyby został on usunięty lub zamiast tego przyznany wszystkich graczy, którzy po prostu zamówili dodatek w przedsprzedaży. Choć wielu graczy nie było zwolenników możliwości wykupienia wcześniejszego dostępu, nie sądzili, że cokolwiek się zmieni. „Nie podoba mi się to, ale nie ma mowy, żeby mogli to teraz cofnąć” – napisał użytkownik Someoneelse2389. „Wierzę ci, gdy mówisz, że nie miałbyś nic przeciwko, ale sprzedali już ich mnóstwo i wiele osób postradałoby zmysły, gdyby Blizzard odebrał coś, za co zapłacił.” Wielu graczy chętnie to podkreśla że Blizzard podczas ceremonii otwarcia BlizzConu 2023 oświadczył, że przyszłe rozszerzenia WoW (z których trzy zostały ogłoszone jednocześnie i nazywane są łącznie Sagą Worldsoul) prawdopodobnie pojawią się „wcześniej, niż gracze są do tego przyzwyczajeni”. Blizzard nie stwierdziłby wprost, że WoW mógłby potencjalnie przejść na model rocznej ekspansji zamiast zwykłego dwuletniego cyklu, ale z pewnością wydaje się to rozważane. Jeśli tak się stanie, gracze, którzy chcieliby zapłacić za wcześniejszy dostęp, potencjalnie wydadzą 90 dolarów rocznie, oprócz wymaganej miesięcznej opłaty subskrypcyjnej gry. Użytkownicy subreddita WoW zachęcają graczy, aby rozmawiali ze swoimi portfelami, a nie kupowali gry. Epicka edycja, ale nie jest jasne, czy Blizzard zajmie się kontrowersjami dotyczącymi wczesnego dostępu, czy też zmieni decyzję o jej zaoferowaniu. Jasne jest, że niektórzy gracze nie są zadowoleni z podziału tego, co zwykle jest ekscytującym wspólnym doświadczeniem, na tych, którzy mają i tych, którzy nie mają. „Nie chodzi tu o siłę gracza ani o przewagę” – napisał użytkownik Squeeches. „Chodzi o wspólne doświadczenia między przyjaciółmi, które zawsze były kluczowe przy wydawaniu nowych rozszerzeń. Pierwsze kilka dni dodatku zawsze było wyjątkowe dla WoW. Blizzard o tym wie i sra na to.” Oświadczenie Blizzarda z trzech nowoczesnych rozszerzeń WoW to tylko część tego, co czeka MMO w nadchodzących miesiącach i latach. Deweloper zapowiedział dodatkowo premierę Cataclysm Classic w pierwszej połowie 2024 roku, a nowy sezon WoW Classic – Season of Discovery – rozpocznie się 30 listopada. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games