Shin Megami Tensei V: Vengeance pokazuje, jakie powinno być SMT

Shin Megami Tensei V: Vengeance pokazuje, jakie powinno być SMT

Poświęciłem ponad 80 godzin w Shin Megami Tensei V, aby wykorzystać go w 100%, kiedy ukazał się w 2021 roku, i wiesz co? Zrobię to jeszcze raz. Dzieje się tak dlatego, że jego reedycja, Shin Megami Tensei V: Vengeance, dodaje o wiele więcej niż tylko ulepszenia jakości życia i kilka dodatków do rozgrywki. Jedną rzeczą jest słyszeć, jak Atlus przechwala się, jak bardzo zmienił SMT V na nowe Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox Series X|S i ponowne wydanie na PC, co szczegółowo opisali kluczowi twórcy w wywiadzie, którego udzieliłem jakiś czas temu. Jednak po około dwóch godzinach gry w wersję demonstracyjną skupiającą się na nowej zawartości, sam widziałem, jak Vengeance zmierza w stronę czegoś znacznie większego niż oryginalna gra. Firma Atlus ustaliła dość spójny schemat wydawania ostatecznych wersji gry wcześniej wydane gry ze znaczącymi poprawkami i dodatkową zawartością, czasami zmieniając także przebieg głównych historii. Chociaż tegoroczna Persona 3 Reload była raczej remakiem, gry takie jak Persona 5 Royal, Catherine: Full Body i SMT: Strange Journey Redux to kilka przykładów tej konkretnej strategii. Rozumiem, że może to kogoś zmylić, ale ekscytujące jest obserwowanie, jak gra, która mi się podobała, zmierza w nowym kierunku, poszerzając twórczą wizję. Wygląda na to, że Vengeance daje SMT V taką możliwość i pod pewnymi względami może to mieć większe znaczenie niż inne „wersje reżyserskie” gier firmy Atlus. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202420232 0222021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319 9219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197 71976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621 9611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219 3119301929192819271926192519241923192219211920191919181917191 61915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011 900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Shin Megami Tensei V: Vengeance – Ogłoś zwiastun Jak wskazuje podtytuł gry, głównym wątkiem narracyjnym nowej fabuły jest zemsta. Odwraca istniejący wątek fabularny z SMT V, wplatając go w historię, aby był znacznie bardziej widoczny, i wprowadza nowe postacie – zarówno sojuszników, jak i złoczyńców – które będą kotwicami tego tematu. Vengeance zasiewa nasiona na początku gry — choć znaczna część pierwszej połowy gry będzie bardzo podobna do oryginału, zawiera ona kilka zwrotów akcji, aby dopasować dodatkowe postacie i nowe wydarzenia fabularne, tworząc rozgałęzioną ścieżkę. Wielki dodatek w obsadzie jest Yoko Hiromine, nieco tajna uczennica z przeniesienia, która jest w pełni świadoma apokaliptycznego harmonogramu w całej grze i dzierży własne nadprzyrodzone moce – i brała udział w niemal każdej historii, którą widziałem. Po zapoznaniu się z oryginalną wersją widzę, że w niektórych przypadkach jej obecność i dialogi są wstawiane w sposób, który nie wymaga całkowitego przepisania istniejących rozmów. Jednakże zdarzają jej się dedykowane momenty i przerywniki filmowe, które wynoszą ją znacznie ponad bycie kolejną postacią, która po prostu dołącza do drużyny, a nawet staje się kontrolowanym członkiem drużyny w pewnych krytycznych momentach historii.Yoko staje się kluczową częścią historii i reprezentuje zupełnie nową stronę SMT V dla Vengeance. Yoko jest jednym z katalizatorów nowej trasy, która jest wyśmiewana i prowokowana w całej fabule, wraz z nikczemnym trio Qadištu – grupą demony, które reprezentują bardziej obłąkaną stronę koncepcji zemsty. W pierwszej części wersji demonstracyjnej musiałem walczyć z jednym z Qadištu o imieniu Naamah, który był jedną z kilku nowych bitew z bossami – a ponieważ Naamah ma cudownie nikczemny wygląd, zdecydowanie nie mogę się doczekać reszty grupy dają odczuć swoją obecność i ucieleśniają bardziej pokręconą stronę SMT. To jeden z przykładów tego, jak główna ścieżka integruje nową zawartość i próbuje naświetlić ścieżkę prowadzącą do ścieżki Zemsty. Jeśli grałeś w SMT V, zapamiętasz wczesny rozdział gry skupiający się wokół pobocznej postaci, która jest prześladowana w szkole ty i twoi przyjaciele uczęszczają, co prowadzi ją do skuszenia przez demoniczne moce, aby dokonać zemsty. Ogólnie rzecz biorąc, był to dość standardowy rytm historii, ale wydaje się, że skupia się on bardziej na motywach prowadzących na ścieżkę Zemsty. W tej sekwencji wydarzeń zobaczysz, jak Yoko pokazuje rękę w ważnym przerywniku filmowym, aby drażnić jej prawdziwe intencje i dodatkowo stworzyć bardziej interesującą dynamikę między ludzkimi postaciami w SMT V, której brakowało w oryginalnej historii. Druga część Grywalne demo umieściło mnie na samym początku, gdy wszystko zmierza w zupełnie innym kierunku, pokazując, co się dzieje, gdy w pełni oddam się ścieżce Zemsty. Aby dać poprzednim graczom pojęcie, kiedy ścieżki historii się rozchodzą, główny bohater i większość demonów w mojej drużynie znajdowała się na poziomie 40. Wejdziesz do zupełnie nowego regionu w Da'at (postapokaliptyczne obszary, które składają się na walkę i eksploracja w SMT V), który wygląda na tak duży, jak każdy inny obszar w grze podstawowej. Jest pokryty eteryczną pastelową pomarańczą i fioletem o niebiańskiej atmosferze, która pasuje do ponurego konfliktu z agentami Boga, którzy rości sobie prawo do autorytetu moralnego.Naamah jest jedną z Qadištu i mogę ją naprawić.Naamah jest jedną z Qadištu i mogę ją naprawić. Podczas gdy SMT V (i ogólnie cała seria) rozkoszowała się zderzeniem wspaniałych ideologii pomiędzy bogami, aniołami i demonami, to w tym momencie ta moralna dwuznaczność pozornie zostaje odrzucona na bok. Decyzje między porządkiem a chaosem lub całkowicie samolubną ścieżką są nieodłączną częścią historii SMT, ale jak dotąd ta nowa droga drażni bardziej wyzywającą stronę, która wydaje się być podyktowana emocjami ludzkich bohaterów. Nie mam pełnego kontekstu narracyjnego dotyczącego tego momentu w historii Vengeance, ponieważ jest to krótkie demo, ale pozwolenie, aby ludzkie postacie odgrywały większą rolę na tej ścieżce, jest fascynującym kierunkiem, ponieważ jest to obszar, w którym SMT V pokazało potencjał, ale go nie wykorzystało nie została spełniona do czasu jej zakończenia. Ta część gry była także świetnym sposobem na podkreślenie Yoko jako grywalnej postaci, a z tego, co grałem, wynika, że ​​jest równie mocna jak każdy demon w moim składzie. Podczas gdy Yoko włada potężnymi zaklęciami ognia i mroku, powracająca postać Tao zapewnia leczenie, wzmocnienia i magię światła również jako członek drużyny. Oboje pełnią rolę „gościnnych” postaci, co oznacza, że ​​wpadają i wychodzą z imprezy w zależności od historii, więc nie zastępują całkowicie demonów w twoim składzie. Jednak umożliwienie im zabłyśnięcia w bitwie jeszcze bardziej podkreśla ich znaczenie, tym razem w zawartości związanej z Zemstą.Nowy region w Da'at ma inny wygląd i klimat w porównaniu do innych obszarów gry i zawiera większość nowej zawartości Vengeance.Nowy region w Da'at ma inny wygląd i klimat w porównaniu do innych obszarów gry i zawiera większość nowej zawartości Vengeance.Nowy region w Da'at ma inny wygląd i klimat w porównaniu do innych obszarów gry i zawiera większość nowej zawartości Vengeance. Ponieważ byłem tak zakorzeniony w oryginalnej wersji, która była dostępna wyłącznie na Switchu, przyzwyczaiłem się do jego ograniczenia techniczne. Wersja demonstracyjna była dostępna na PS5, a oglądanie SMT V w wyższej rozdzielczości, przy stałych 60 klatkach na sekundę, z większymi odległościami rysowania i lepszą szczegółowością, było prawdziwą przyjemnością. Oprócz ulepszeń technicznych istnieje szereg ulepszeń poprawiających jakość życia, które również uzupełniają nową zawartość. Najbardziej godną uwagi funkcją, jaką widziałem, był obszar w stylu centrum społecznościowego, w którym spędzają czas wszystkie twoje demony i który możesz odwiedzić w każdym punkcie zapisu. W miarę jak Twoje demony będą zdobywać kolejne poziomy, możesz je obserwować i zyskać premie do statystyk, prowadząc z nimi krótkie rozmowy. Twój towarzysz Aogami będzie także miał w trakcie gry wydarzenia w stylu powiązań społecznościowych, które zapewnią bohaterowi dodatkowe punkty statystyk i pokażą głębszą więź między nimi. Spędzenie dwóch godzin z tego, co mówi się, że stanowi „75 dodatkowych godzin rozgrywki” tylko zniknie. żeby mi tak wiele pokazać. Jednak poznanie przedsmaku nowej zawartości w SMT V: Vengeance napełniło mnie nadzieją, że Atlus może po raz kolejny wypuścić ostateczną wersję i sprawić, że będzie ona warta powtórki. Zmiany i dodatki charakterystyczne dla Vengeance są charakterystyczne dla podejścia SMT, w którym występują niesamowicie zaprojektowane nowe postacie, a jednocześnie jest to bezkompromisowo diabelskie podejście do tematu i prezentacji. Zemsta to także sposób dla tych, którzy korzystają z komputerów PC, PS4, PS5 i Xbox Series X|S, którzy nigdy nie grali w oryginał dostępny wyłącznie na Switchu, aby doświadczyć czegoś, co już uważałem za godną uwagi pozycję w niedocenianej głównej serii SMT.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games