Jak długi jest Alan Wake 2?  Wyjaśnienie listy misji i zmiany rzeczywistości

Jak długi jest Alan Wake 2? Wyjaśnienie listy misji i zmiany rzeczywistości

Historia Alana Wake’a 2 rozpoczyna się 13 lat po wydarzeniach z pierwszej części, osadzając ją we współczesności i zapewniając graczom unikalną strukturę podwójnej kampanii, która pozwala na częste zmienianie rzeczywistości (kampanii), jeśli zechcą. To wszystko sprawia, że ​​gra jest nieco trudna do rozplanowania pod względem liczby godzin spędzonych w grze, ale po sprawdzeniu tego na własnej skórze mamy tutaj odpowiedzi na Twoje pytania. Oto, ile godzin prawdopodobnie spędzisz w grze Alan Wake 2.

Jak długo pokonać Alana Wake’a 2

Alan Wake 2 zawiera uporządkowane wprowadzenie, które trwa kilka godzin, a także ostrzeżenie, z którego nie ma odwrotu, które, że tak powiem, przywraca wszystko na właściwe tory. W międzyczasie możesz zmieniać kampanie w wielu bezpiecznych pokojach w grze, zwanych pokojami przerw. Zobaczysz wszystkie obie kampanie, niezależnie od kolejności, w jakiej będziesz grać, a typowe przejście zajmie Ci około 20-25 godzin. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Alan Wake 2 Recenzja Jeśli chcesz przyspieszyć grę, ignorując przedmioty kolekcjonerskie, takie jak pudełka śniadaniowe Alexa Caseya, rymowanki dla dzieci i kultowe skrytki, prawdopodobnie możesz pokonać ją nieco szybciej w około 18-20 godzin. Tymczasem 100% rozgrywki zajmie mniej więcej tyle czasu 25-30 godzinW sumie oznacza to od dwóch do trzech razy więcej czasu niż w oryginalnej grze, która zajmuje około 10 godzin. I chociaż nie możemy tego tak łatwo określić ilościowo, szacujemy, że jest mniej więcej o wiele bardziej zawrotny.

Lista misji Alana Wake’a 2

Pomiędzy obiema kampaniami jest łącznie 19 misji, przy czym misje Sagi zawsze zawierają pseudonim „Powrót”, a misje Alana zawierają nazwę „Inicjacja”. Obie są odniesieniami do monomitu Josepha Campbella, czyli „Podróży Bohatera”, o którym Alan Wake stworzył serię więc lubi zniekształcać. Oto pełna lista misji za ścianą spoilerów, na wypadek gdybyś nie chciał niczego wnioskować z tych nazw i wolał je pominąć.

Misje kampanii Sagi Anderson

Powrót 0: KultPowrót 1: ZaproszeniePowrót 2: SercePowrót 3: Miejscowa dziewczynaPowrót 4: Bez szansPowrót 5: Starzy bogowiePowrót 6: ScratchPowrót 7: PrzywołaniePowrót 8: DeerfestPowrót 9: Wróć do domu

Misje kampanii Alana Wake’a

Inicjacja 1: Późna nocInicjacja 2: CaseyInicjacja 3: NawiedzenieInicjacja 4: ŚpiewamyInicjacja 5: Pokój 665Inicjacja 6: PowrótInicjacja 7: MaskiInicjacja 8: Film Zane’aInicjacja 9: Zniknęło

Wyjaśnienie przełączania rzeczywistości

Po uporządkowanym wprowadzeniu do gry, które kończy się misją Alana Wake’s Initiation 3 (4-6 godzin gry), zostaniesz wprowadzony w unikalną mechanikę gry polegającą na przełączaniu rzeczywistości. Robisz to wchodząc w interakcję z rozlanym wiadrem do mopa znalezionym w niektórych, ale nie wszystkich, pokojach socjalnych. Kiedy jako jedna postać zmienisz rzeczywistość, zaczniesz grać w kampanię drugiej. Nigdy nie będziesz musiał wybierać pomiędzy jedną misją kosztem drugiej, ponieważ nawet jeśli nigdy nie zmienisz rzeczywistości, gra ostatecznie zakończy drugą kampanię, zanim będziesz mógł kontynuować grę poza ostrzeżeniem, z którego nie ma powrotu w dalszej części gry. Ponieważ Saga i Alan mogą swobodnie poruszać się w swoich światach , w tym centra Sagi: Watery, Bright Falls i Cauldron Lake oraz Alan’s Dark Place i jego liczne wnętrza, będziesz chciał ukończyć wszystkie opcjonalne cele w tych centrach, zanim przejdziesz przez ekran komunikatu, z którego nie ma powrotu. w końcu zobaczysz, będąc na posterunku szeryfa w Bright Falls. Gdy miniesz tę drogę, zostaniesz zmuszony do kontynuowania dowolnej ścieżki misji fabularnej, której jeszcze nie ukończyłeś, a następnie wkroczysz w ostatni akt gry, który trwa jeszcze kilka godzin rozgrywki, ale nie oferuje już swobody eksploracji dowolnego wybranego obszaru. Żeby było wszystko jasne, nie musisz grać w grę dwa razy, żeby wszystko zobaczyć. Wszystkie misje z obu kampanii koniecznie zobaczysz w trakcie jednego przejścia, niezależnie od wybranej dla siebie kolejności misji. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games