WoW: nowa specyfikacja ulepszeń Dragonflight jest pierwszą grą MMO Blizzarda, na więcej niż jeden sposób

WoW: nowa specyfikacja ulepszeń Dragonflight jest pierwszą grą MMO Blizzarda, na więcej niż jeden sposób

Najnowsza klasa w World of Warcraft, Evoker, ma wkrótce otworzyć jeszcze więcej nowych możliwości dla wieloletniej gry MMORPG Blizzarda. Kiedy w zeszłym roku wypuszczono Dragonflight, Evokers byli pierwszą klasą w grze, która była powiązana wyłącznie z nową rasą, smoczym dractyrem . Byli także pierwszymi, którzy posiadali „wzmocnione” zaklęcia, w których gracze mogli wzmacniać określone umiejętności, przytrzymując klawisze umiejętności. Wraz z premierą nadchodzącej aktualizacji Fractures in Time, Evoker będzie pierwszą klasą w prawie 20-letniej historii gry, która otrzyma nową specjalizację w połowie dodatku. Ta specjalizacja również będzie bezprecedensowa. Choć technicznie nadal określany jako DPS, nowa specyfikacja ulepszeń dla Evokers będzie niepodobna do niczego innego obecnie w grze, z skoncentrowanym na wzmocnieniu stylem gry, jakiego nigdy wcześniej nie widziano w WoW. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatności wejdź do gry: World of Warcraft – Dragonflight Launch Cinematic „Take to the Skies” W wywiadzie dla GameSpot, starszy projektant gry i główny projektant Evoker, Graham Berger, powiedział, że trzecia specjalizacja została zaplanowana podczas tworzenia Dragonflight. Ale ponieważ rola DPS w stylu wsparcia nigdy wcześniej nie była pełniona, Augmentation nie pojawił się na starcie. Zespół chciał się upewnić, że ma swoje „kaczki z rzędu” i dobre odpowiedzi na wszystkie ważne pytania, jakie może przynieść dodanie nowej dynamiki do gry. Poświęcenie czasu pozwoliło zespołowi zadebiutować w nowej specyfikacji wraz z misjami narracyjnymi, które popychają historię dracthyra i zrozumienie jego miejsca w świecie. Ulepszenie zostanie automatycznie odblokowane dla wszystkich graczy Evokera wraz z nadejściem łatki 10.1.5, ale uzasadnienie narracyjne będzie dostępne dla graczy, którzy chcą się zagłębić i dowiedzieć więcej. Ulepszenie działa podobnie do pierwszej specyfikacji DPS Evokera, Devastation. Gracze nadal używają Esencji jako zasobu, rzucają Żywy Płomień i Lazurowe Uderzenia, przytrzymują klawisze, aby „wzmacniać zaklęcia” i udostępniają znajome narzędzie całej klasie. Ale podczas gdy Devastation koncentruje się głównie na zadawaniu obrażeń, a druga specyfikacja Evokera, Preservation, polega na utrzymywaniu członków drużyny przy życiu, Augmentation polega na wzmacnianiu innych graczy DPS w grupie tak długo, jak to możliwe.Augmentacja zostanie wprowadzona w ramach nadchodzącej aktualizacji WoW Fractures in Time, która doda nowy mega-loch podróżujący w czasie, Dawn of the Infinite. Istota pomysłu na Augmentację zaczęła się, gdy zespół zastanawiał się, czym dokładnie jest Czarny smok wyglądała magia. Magia każdego stada smoków jest w jakiś sposób reprezentowana w Evokerze, przy czym Devastation włada głównie magią Czerwoną i Niebieską, a Preservation skupia się na magii Brązowej i Zielonej. A zatem wciąż brakowało czarnej magii. Gracze WoW od dawna walczą ze złymi czarnymi smokami, takimi jak Onyxia, Nefarian, a nawet sam Deathwing, ale pytanie, jak wyglądała magia czarnych smoków przed upadkiem Nelthariona, było kuszące. zrobić, zanim Neltharion został zepsuty?” — powiedział Berger. „Był Strażnikiem Ziemi, chronił innych, ale był też niewiarygodnie silny i był jednym z przywódców, oczywiście własnego stada smoków, ale także pośród Aspektów. Wzmocnienie otaczających go osób to naprawdę fajna droga do odkrycia i sprawia, że czuje się naprawdę inaczej niż to, co widzieliśmy wcześniej z magią Czarnego Smoka.” I tak narodził się pomysł Augmentation Evoker. Berger powiedział, że zespół zwrócił się do WoW Classic w poszukiwaniu inspiracji, jeśli chodzi o zaprojektowanie specyfikacji DPS skupionej na wzmocnieniach, wykorzystując jako przykłady użycie przez Enhancement Shaman skręcania totemów i zdolność Shadow Priest do uzupełniania części many swojej grupy poprzez zadawanie obrażeń. Zespół przyjrzał się także innym MMO z podobnymi rolami skupiającymi się na wzmocnieniu, zastanawiając się, jak taka rola mogłaby pasować do WoW. Podstawowym wzmocnieniem Augmentation jest Ebon Might, która znacznie zwiększa podstawowe statystyki nawet czterech pobliskich członków drużyny. Ebon Might działa tylko przez pewien czas, ale użycie niektórych zaklęć wydłuży czas działania wzmocnienia. Kluczem do dobrego wykorzystania Ulepszeń jest zatem maksymalizacja czasu trwania Ebon Might, tak aby członkowie drużyny byli zasilani tak długo, jak to możliwe. Innym sposobem, w jaki Przywoływacz Ulepszeń może poprawić wydajność swojej grupy, jest wzmocnienie pancerza zaprojektowane, aby pomóc czołgistom, wzmocnienia zdrowia i prędkości ruchu oraz możliwości ataków członków drużyny w celu zadania dodatkowych obrażeń.Utrzymywanie Ebon Might na sojusznikach jest kluczem do dobrego wykorzystania Ulepszeń.Utrzymywanie Ebonowej Potęgi na sojusznikach jest kluczem do dobrego grania ulepszeniami. Według Bergera przez większość prac nad specyfikacjami posiadanie Ebonowej Potęgi w drużynie przez 100% czasu było dość trywialne. Został zaprojektowany w ten sposób, aby specyfikacja była bardziej przystępna. Jednak zespół na późnym etapie rozwoju zauważył, że fakt, że podstawowy wkład specyfikacji w grupę był tak łatwy do wykonania, oznaczał, że gracze nie wiedzieli, jak dalej ulepszać swoją rozgrywkę. Teraz, w obecnej wersji publicznego serwera testowego gry, w którym gracze mogą wypróbować nadchodzącą zawartość, gracze utrzymują Ebon Might przez około 60-70% czasu, co powinno się poprawić z czasem, gdy poznają klasę i zdobędą lepszy sprzęt. „Upewnienie się, że jest miejsce na mistrzostwo w ich kluczowej mechanice, było naprawdę ważne” – powiedział Berger. „Teraz jest tak:„ Dobra, grasz w Augmentację, twoja Ebonowa Moc wynosi 50% [uptime]. Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to jak zdobyć więcej Esencji, jak spędzić więcej czasu na rzucaniu, jak to wydłużyć? Jest to więc bardzo przemyślany wybór projektowy, aby uczynić go nie w 100% i aby to była główna droga do ulepszeń. biorąc pod uwagę, że jest to specyfikacja, która wprowadza do gry niespotykany dotąd styl gry. Jednym z powodów, dla których Przywoływacz Ulepszeń jest łatwy do zdobycia i grania, jest fakt, że wiele jego kluczowych umiejętności wzmacniających automatycznie szuka sojuszników, chociaż gracze mają taką opcję aby atakować określone osoby niektórymi zaklęciami. Na przykład Ebon Might będzie traktował priorytetowo graczy DPS. spec, masz możliwość rozpoczęcia obierania za cel konkretnych osób, z którymi grasz” — powiedział Berger. „Ale nie jest to wcale konieczne, aby grać w specyfikację i być cholernie skutecznym, nawet z wbudowanymi zdolnościami automatycznego namierzania „Chociaż większość tożsamości ulepszeń kręci się wokół wzmacniania sojuszników, Berger z pewnością zwrócił uwagę, że ulepszenie to wciąż specyfikacja DPS. Ich wkład w drużynę lub rajd powinien być „mniej więcej taki sam, jak każdego innego DPS” – powiedział Berger i nie ma na celu zastąpienia oddanego uzdrowiciela, nawet jeśli Augmentacja przynosi pewne leczenie poza stołem. naszym celem jest upewnienie się, że Augmentation będzie zadawać obrażenia” – powiedział Berger. „Nie są nową, czwartą rolą w grze. Z pewnością nie oczekuję, że będą wymagane dla mitycznej grupy rajdowej. Nie powinieneś mieć przywoływacza ulepszeń w swoim rajdzie, aby odnieść sukces. Decyzje projektowe, które podjęliśmy, mają na celu osiągnięcie tego celu.” Aktualizacja WoW: Dragonflight’s Fractures in Time nie ma jeszcze daty premiery, ale ma ukazać się tego lata. Oprócz Augmentacji i związanych z nią zadań fabularnych, aktualizacja wprowadzi nowy mega-loch podróżujący w czasie, Dawn of the Infinite, w którym gracze staną twarzą w twarz z największym smokiem w historii Warcrafta, Galakrondem. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games