Praktyczna zapowiedź Mortal Kombat 1 ujawnia więcej zwrotów akcji w podstawowej rozgrywce, niż mogłoby się wydawać

Praktyczna zapowiedź Mortal Kombat 1 ujawnia więcej zwrotów akcji w podstawowej rozgrywce, niż mogłoby się wydawać

Mortal Kombat 1 jest zapowiadany jako nowy początek historii franczyzy. Pierwsze dwa zwiastuny – które przedstawiają zupełnie nową wizję Starszego Boga Liu Kanga na świat, który chroni – dają nam przedsmak tych zmian: Scorpion i Sub-Zero są teraz braćmi krwi, Mileena jest władczynią Edenii, w przeciwieństwie do do swojej siostry Kitany, a lista jest długa. Po spędzeniu trochę czasu z MK1 podczas Summer Game Fest Play Days stało się jasne, że „nowy początek” dotyczy również podstawowej mechaniki gry, ponieważ kilka nowych elementów dodaje warstwę kreatywności, której bardzo brakowało w MK11. nowy kreatywny nacisk zaczyna się od kombinacji powietrznych, w których każda postać może teraz podążać za przeciwnikiem po pewnych wyrzutniach i kontynuować atak ofensywny. Większość kombinacji w powietrzu to dwa lub trzy dodatkowe trafienia, ale niektóre z nich odbiją przeciwnika od ściany lub ziemi — na przykład jako Sub-Zero pozwolono mi kontynuować kombinację, gdy wyląduje ze skoku i utrzyma piętrzące się obrażenia. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: Mortal Kombat 1 skupia się na ofensywie – Mortal Kombat 1 Wrażenia Każda postać w grze ma nowe powietrzne narzędzia, takie jak te, a niektóre wyniki były oszałamiające. Kitana ma szczególnie błyskotliwą sekwencję, w której jest w stanie użyć swojego wachlarza, aby nie tylko wystrzelić przeciwnika, ale także utrzymać go w powietrzu, aby dać jej dodatkowy impuls do ataku. Nowe skupienie się na atakach powietrznych otwiera wiele nowych możliwości, ale w połączeniu z innym ważnym dodatkiem do schematu walki robi się naprawdę szalenie. Postacie kameo — postacie tylko asystujące, które działają jako wsparcie po wezwaniu — już wyglądają jakby mogły całkowicie zmienić sposób grania w MK. W wersji demonstracyjnej SGF dostępne były trzy myśliwce Kameo: Sonya Blade, Jax i Kano. Wszyscy trzej mieli na sobie kostiumy, w których zadebiutowali w serii — Sonya i Kano w pierwszym MK, Jax w MK2 — a każdy z ich zestawów ruchów odzwierciedlał ich umiejętności w tych grach. Na papierze mechanika Kameo brzmi jak dodatek pomagać postaciom w Marvel vs. Capcom: Clash of Super Heroes. W tej grze trzecia postać dołączała do twojej drużyny, była przywoływana przez określoną sekwencję przycisków i miała ograniczoną liczbę zastosowań, zanim została wyłączona na pozostałą część meczu. Kamea ulepszają ten pomysł na dwa kluczowe sposoby: po pierwsze, każdy Kameo ma trzy ruchy, które zależą od kierunku naciśnięcia D-Pad, gdy są przywołane. Po drugie, nie są zobowiązani do ograniczonej liczby zastosowań, chociaż istnieje licznik czasu odnowienia, co oznacza, że ​​nie można ich ciągle odradzać. Szczególnie imponujące jest to, jak płynnie te postacie Kameo można wstawić do kombinacji, niezależnie od tego, czy ma to rozszerzyć lub zakończ to z dodatkowym polotem. Na przykład Kulę Armatnią Kano można opóźnić, przytrzymując przycisk do momentu, w którym jest to potrzebne, podczas gdy Pięściarz Pistoletu Sonyi może utrzymać kombinację powietrzną, pozwalając postaci, którą wspiera, wylądować i odskoczyć w celu zresetowania. Wraz z rozwojem zarówno listy głównej, jak i Kameo, eksperymentowanie i kreatywność będą kluczem do znalezienia idealnego parowania, a pomysł zbadania wszystkich tych opcji już powoduje, że nasze koła zębate się obracają.

Po spędzeniu trochę czasu z MK1 podczas Summer Game Fest Play Days stało się jasne, że „nowy początek” dotyczy również podstawowej mechaniki gry, ponieważ kilka nowych elementów dodaje warstwę kreatywności, której bardzo brakowało w MK11.

Do tej pory rozmawialiśmy o nowych funkcjach, ale to nie byłby Mortal Kombat bez Fatalities, a MK1 zdecydowanie zapewnia obrzydliwe dobra. Wszystkie cztery grywalne postacie wykonywały makabryczne śmiercionośne ruchy – na przykład ostatni ruch Kenshiego polega na tym, jak wbija miecz w gardło przeciwnika, obracając się jak wiertło, zanim przecina go na pół. Co więcej, ponieważ Kameo były w klasycznych strojach, po wezwaniu używali również klasycznych Fatalities. Sonya miała swój Pocałunek Śmierci, Kano zastosował Rozdarcie Serca, a Jax wykorzystał swoją niesamowitą zdolność, by urosnąć na ogromną wysokość i nadepnąć na bezradnego wroga. Jeśli przemawiają do ciebie bardziej krwawe aspekty Mortal Kombat, czeka cię o wiele więcej brutalności. Patrząc wstecz na nasz czas z wersją demonstracyjną, najbardziej zdumiewającą rzeczą w Mortal Kombat 1 jest to, jak bardzo nowy nacisk kładziony jest na kreatywność w walce błyszczy przez rozgrywkę, nawet w tak ograniczonym otoczeniu. W 30-minutowym praktycznym demo mieliśmy dostęp tylko do czterech głównych postaci i trzech Kameo, a nawet w tym ograniczonym czasie udało nam się znaleźć kilka naprawdę fajnych kombinacji, zarówno z Kameo, jak i bez. Kiedy gra wystartuje 19 września i zobaczymy wszystkie składy zarówno głównego, jak i Kameo, Mortal Kombat 1 stanie się królestwem nieskończonych możliwości, czyli dokładnie tego, czego potrzebuje nowy początek, aby odnieść sukces. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games