Genshin Impact 3.0 wciąga nas z powrotem w splątane winorośle Sumeru

Genshin Impact 3.0 wciąga nas z powrotem w splątane winorośle Sumeru

Wypalenie i nuda to uczucia, których doświadcza wielu graczy, gdy wracają do gry na żywo dzień po dniu, miesiąc po miesiącu. Minął ponad rok, odkąd HoYoverse sprowadził nas na brzeg Inazuma, aby tchnąć nowe życie w Genshin Impact, a teraz dżungle Sumeru wzywają w wersji 3.0. Ale czy zmiana scenerii i nowe postacie wystarczą, by wciągnąć do gry nawet najbardziej zmęczonych, długoletnich fanów? Mieliśmy okazję zapoznać się z aktualizacją Genshin Impact 3.0 i pomyśleliśmy, że nowicjusze i zwykli bywalcy będą bardziej niż zadowoleni z tego, co Sumeru wniesie do stołu. Z drugiej strony, gracze wysokiego poziomu, którzy dotarli, że tak powiem, do końca linii, mogą czuć się nieusatysfakcjonowani po ukończeniu głównych zadań, a eksploracja traci swój urok. Inazuma to zrobił i zaczyna się jeszcze lepiej. W przeciwieństwie do Inazumy, od samego początku będziesz mógł eksplorować prawie całą mapę bez celników i papierkowej roboty. Ci, którzy chcą poznać historię i uzyskać odpowiednie wprowadzenie do regionu, po prostu muszą podążać za główną linią zadań, aby spotkać ważne postacie, takie jak Tighnari i Collei, zanim dotrą do Sumeru City. Misje Archontów dostarczają mnóstwo wciągającej wiedzy, a początkowym celem jest odnalezienie Pomniejszego Lorda Kusanali, obecnego Archonta Dendro. Jednak to bogactwo nowych aktualizacji związanych z rozgrywką sprawi, że będziesz często wracać do Sumeru. Genshin Impact 3.0 Trailer | Gamescom ONL 2022Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatnościenterNajwiększą zmianą w grze w wersji 3.0 jest dodanie elementu Dendro. Ten nowy, roślinny pierwiastek wywołuje silne reakcje w kontakcie z Hydro, Electro i Pyro. Dendro plus Hydro tworzy Wykwit, który tworzy Rdzenie Dendro (małe, zielone nasiona), które można następnie nasycić za pomocą Electro lub Pyro; uderzenie w rdzeń za pomocą Electro powoduje Hyperbloom, wysyłanie samonaprowadzających się pocisków Dendro na wrogów, a trafienie rdzenia za pomocą Pyro powoduje Burgeon, który wywołuje eksplozję AOE Dendro. Interesujące w tych reakcjach jest to, że Hydro jest potrzebne do wywołania Blooma miejsce. Jeśli Wykwit nie zostanie aktywowany, Pyro po prostu spali cele dotknięte Dendro, aby zadać obrażenia w czasie. Z drugiej strony, Electro aktywuje Przyspieszenie lub Katalizację, a następnie Pogorszenie, aby zadać dodatkowe obrażenia celom dotkniętym przez Dendro. Potencjalny wzrost obrażeń w wyniku synergii Electro i Dendro jest tym, do czego powinna dążyć większość graczy, jeśli chcą, aby liczby wzrosły. Te reakcje dają o wiele więcej opcji, jeśli chodzi o budowanie zespołu, nawet dając postacie, które zwykle są postrzegane jako słaba, podobnie jak Lisa, możliwość zabłyśnięcia w połączeniu z użytkownikami Dendro. Trzymając się tego przykładu, Lisa jest w stanie stale stosować Electro w szybkim tempie, aby stale wywoływać reakcje przyspieszania, katalizy i pogorszenia. To samo dotyczy każdej postaci, która potrafi niezawodnie stosować Electro, jak Fischl — chociaż od jakiegoś czasu jest powszechnie uważana za świetną postać. Niektórzy użytkownicy Hydro są również niesamowitymi wyborami w zespołach Dendro dzięki reakcji Bloom. Na przykład Kokomi powinna zauważyć wzrost wskaźnika wyboru dzięki temu, jak łatwo i konsekwentnie może zastosować ten element, co prawdopodobnie jest powodem, dla którego dostanie powtórkę w wersji 3.0. Mówiąc o Hydro, wzmocnienie rezonansu zespołu uległo zmianie, dzięki czemu jest o wiele bardziej przydatne niż kiedykolwiek. W wersji 3.0 Hydro Resonance nie ma już nic wspólnego z leczeniem, ale zamiast tego, postacie są pod wpływem Pyro o 40% krócej, a maksymalne HP drużyny wzrasta o 25%. To wielka sprawa dla postaci takich jak Hu Tao, Kokomi, Xingqiu lub Zhongli, które mają potężne umiejętności, które skalują się od HP.Tighnari używający swojej Wybuchu Żywiołów dla tych, którzy mogą używać samego Dendro, Tighnari i Collei są użytkownikami łuków z Dendro Visions, co czyni ich jedynymi obecnie grywalnymi postaciami, które mogą używać tego żywiołu. Tighnari może drwić z wrogów i łatwo nakładać Dendro w obszarowe działanie, używając swojej umiejętności żywiołów, a Wybuch Collei jest zasadniczo zieloną wersją Królika Barona Amber, który zadaje obrażenia obszarowe Dendro – kolejny stosunkowo prosty sposób na zastosowanie żywiołu. HoYoverse niedawno zaprezentował zarówno umiejętności Tighnari, jak i Collei w osobnych zwiastunach postaci w ramach wprowadzenia Sumeru. Na koniec, Dendro Resonance ma na celu zwiększenie mistrzostwa żywiołów w drużynie. Ten rezonans podniesie statystykę o 50, a następnie o dodatkowe 20 lub 30, w zależności od tego, jakie reakcje związane z Dendro zostaną wywołane w bitwie. Ci, którzy chcą odkrywać widoki i dźwięki Sumeru poza walką, również czekają na nie lada gratkę. . Region ma wiele do zaoferowania, z gigantycznymi lasami, obfitą zielenią i podziemnymi ścieżkami zawierającymi zagadki środowiskowe i mechanikę ruchu, które pozwolą ci odkrywać przez wiele dni. Czterolistne pieczęcie to najbardziej godna uwagi nowa mechanika, ponieważ pozwalają graczom szybko przeskakiwać duże odległości, aby pominąć potencjalnie otępiające wspinanie i szybowanie. Nawet bez drażniących się, ograniczonych czasowo stref pustynnych, odkrywanie Sumeru przypomina moment, w którym Inazuma po raz pierwszy pojawiła się na żywo i wszyscy przemierzaliśmy jej wyspy w zachwycie. Jest to szczególnie ważne, jeśli pierwszego dnia zamiast pędzić do 100% w każdym obszarze. Poświęć trochę czasu na spacer po mieście Sumeru, Port Ormos, ruinach Dahri i wszystkim pomiędzy. Nie pożałujesz.Wewnątrz miasta SumeruWewnątrz Sumeru CityGallery Jednak pomimo tych wszystkich pozytywów HoYoverse wciąż nie dodał wiele wartościowych treści do gry końcowej dla długoletnich graczy, którzy nieuchronnie zmęczą się szukaniem nowych, kreatywnych sposobów na wykorzystanie dwóch postaci Dendro w Otchłani. Uwielbiam widzieć, jak liczby obrażeń rosną tak samo, jak u następnego faceta, ale po pewnym momencie szlifowanie w Otchłani jest dla niektórych jedyną sensowną rozgrywką. Nawet ci, którym mniej zależy na Otchłani, w końcu znudzą się polowaniem na skrzynie i przedmioty kolekcjonerskie o tematyce Dendro. To prawda, że ​​po wejściu do Sumeru jest wiele do zrobienia, ale ile czasu minie, zanim gracze zaczną się logować tylko po to, aby ponownie ukończyć swoje codzienne zadania? W obecnej sytuacji wciąż nie ma się czego spodziewać poza każdą nową aktualizacją, nawet dla najbardziej oddanych fanów. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games