Dlaczego Spawn tak dobrze pasuje do Call Of Duty i może pomóc w przygotowaniu sceny dla filmu Spawn

Dlaczego Spawn tak dobrze pasuje do Call Of Duty i może pomóc w przygotowaniu sceny dla filmu Spawn

Od czasu debiutu Spawna Todda McFarlane’a w Spawn #1 w maju 1992, McFarlane starał się uczynić swoją postać tak wielką, jak jego dzieła Marvela. W ciągu zaledwie kilku lat Spawn wkroczył do telewizji, zdobywając przy tym dwie nagrody Emmy – film fabularny i gry wideo. Spawn pojawił się obecnie w dziewięciu grach wideo, z czego cztery to tytuły inne niż Spawn, w tym Mortal Kombat 11 jako dodatek DLC. Spawn wkrótce stanie się częścią Call of Duty: Modern Warfare II, a operatorzy będą mieli skórki z motywem Spawn w przepustce bojowej sezonu 6 – a nie będą sprzedawane jako oddzielny pakiet, jak to zwykle ma miejsce w przypadku crossoverów takich jak The Boys i Godzilla . Może to częściowo wynikać z tego, jak dobrze Spawn pasuje do Call of Duty, jak powiedział Todd McFarlane w serwisie GameSpot. McFarlane stworzył piekielnego najemnika, gdy był nastolatkiem i jest kluczową postacią marki Todd McFarlane – nawet logo tej firmy to stylizowana wersja maski Spawna. McFarlane mówił o tym, jak młodsze pokolenie postrzegało Spawna jedynie jako postać z gry wideo, a nie postać z komiksu, ale nie przeszkadza mu to, w jaki sposób go znaleźliście. Plastyczna część Spawna jest również częścią mojej złowrogiej strony ogólny plan, ponieważ nie obchodzi mnie, jak dostaniesz się do drzwi do świata Spawn. Jeśli jest w porządku, ponieważ widziałeś coś fajnego w komiksach? Super. Jeśli jest to coś, co widziałeś z gier wideo? Super. „Och, widziałem Program HBO!” W porządku! Nie obchodzi mnie to” – wyjaśnił McFarlane. „Zaczęliśmy od skromnych początków, mając na celu sprawdzenie, czy uda nam się stworzyć fajniej wyglądające zabawki dla starszych odbiorców i jeśli moglibyśmy, jeśli to się powiedzie, inni powinni zastosować się do tego planu, – powiedział McFarlane. „Wcześnie otrzymaliśmy dobrą prasę, ponieważ byliśmy wówczas jedynymi firmami w grupie. Przejdźmy teraz do przodu i jeśli przejdziemy się tutaj po podłodze, okaże się, że może 80 firm różnej wielkości robi to samo, co my: produkuje ładne, wysokiej klasy, fajne i szczegółowe rzeczy dla większości klientów w wieku powyżej 15 lat. Kupują to dla siebie. To fenomenalne w porównaniu z tym, co teraz widzisz. Twórca Spawn pochwalił zespół Call of Duty, nazywając go hojnym w zapewnianiu mu ostatecznej zgody, ale powiedział, że zmniejszył kontrolę podczas produkcji. „Pokazywały mi wszystko i mówiły, że muszę wszystko zatwierdzić, ale w pewnym momencie powiedziałam: «Wszystko w porządku, jeśli już, to trochę bardziej zwariujemy. Rób fajne rzeczy, znasz swoich odbiorców. Nie martw się o lojalność. do komiksów, idź, idź, idź.” „Postać Spawna to Al Simmons w swoim poprzednim życiu, najemnik wojskowy, który po śmierci został zdradzony i zesłany do piekła. Dostał kolejną szansę na życie jako jeden z heroldów diabła Malebolgii na Ziemi. McFarlane miał takie wrażenie, że już samo to sprawiło, że Spawn idealnie pasował do tego typu gier. Al Simmons mógł bardzo dobrze zintegrować się z tą grą, ponieważ jest wojskowym. Miałem inne podobne interakcje ze Spawnem, np. Commando Spawn i tym podobne, więc kiedy rozmawiali z [Infinity Ward] moglibyśmy zaoferować szeroką gamę tej postaci, która trafi w każdy gust. Jeśli wolisz ultramilitaryzm, myślę, że mamy dla ciebie kilka dobrych haczyków. Jeśli chcesz rzeczy fantasy, to też będziemy mieć. W miarę zdobywania kolejnych poziomów będą też różne rzeczy pomiędzy nimi.”McFarlane dodał, że podczas projektowania i integracji chciał, aby grafika była zgodna z jedną zasadą: żeby wyglądała fajnie. Arsenał Spawna w komiksach to coś więcej niż broń, która strzela nadprzyrodzonymi kulami, ale jego płaszcz jest prawie świadomy i może przywoływać łańcuchy ze swojego ciała zarówno w ofensywie, jak i defensywie. „Celem jest to, jak sprawić, by był fajny, aby kiedy integruje się z innymi mediami, nadal pasował, prawda? Kiedy zaczęliśmy pracować nad tym, aby był częścią Call of Duty, założę, że 95% ludzi nie ma pojęcia, kim jest ta postać i/lub nic o mnie nie wie. To powinien być Twój punkt wyjścia. Pytanie brzmi więc, jak musi wyglądać, aby publiczność zareagowała pozytywnie? Cokolwiek to jest, musisz najpierw zacząć od tych projektów i przynieść mi je” – powiedział. „Nie jesteśmy wielką korporacją” – dodał McFarlane. „Spawn nie zarabia miliardów dolarów jak Batman czy Spider – Człowieku, więc nie muszę być dla niego cenny i mogę być bardziej elastyczny, jeśli chodzi o przesuwanie go do przodu w innych miejscach. Myślę, że to trochę jego sekretny sos, ponieważ zespół twórców Call of Duty był prawie zaskoczony, gdy zapytali, czy mogą zrobić to czy tamto, a ja odpowiedziałem: „Tak, rób, co chcesz”. Pod warunkiem, że wygląda fajnie! To musi być fajne i zajebiste! Jeśli mu się to uda, myślę, że ludzie przynajmniej rzucą na niego okiem. „Popularność Spawna słabła i spadała przez dziesięciolecia, ale nadal stanowi centralny punkt wszechświata McFarlane’a. Komiks Spawn jest obecnie najdłużej ukazującym się niezależnym komiksem amerykańskim serial wszechczasów, ale McFarlane wspomniał, że utrzymanie aktualności jego twórczości nie jest tak proste, jak się wydaje. „Moim zadaniem jest utrzymanie go przy życiu i aktualności. Miał wspaniały rok 2022 w komiksach, wkrótce będzie miał wspaniały 2023 z Call of Duty i ma zostać ogłoszonych więcej planów.” Prezes Image zauważył, że byli tak blisko ukończenia scenariusza filmu Spawn, aż do strajku WGA, ale teraz, gdy strajk się skończył, będą ścigać się w kierunku przekazania ważnych wiadomości. „Jeśli jednak zrobimy to dobrze, marka stanie się jeszcze większa” – kontynuował. „Więc, miejmy nadzieję, ludzie będą mogli powiedzieć znają Spawna z filmów, a nie tylko z komiksów i gier wideo… w ten sposób utrzymuje się markę przy życiu przez 30 lat. Jeśli film się powiedzie, będzie to jedynie katalizatorem, który utrzyma go przez kolejne 30 lat. Aby był odpowiednią i prawdziwą marką, musi w znaczący sposób wydostać się z tej bańki. Omawiane tutaj produkty zostały wybrane niezależnie przez nasi redaktorzy. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games