Zamknięcie Knockout City jest częścią A "Bolesna prawda" O branży gier, mówi studio

Zamknięcie Knockout City jest częścią A "Bolesna prawda" O branży gier, mówi studio

Dni Knockout City są policzone, ale w Velan Studios wciąż panuje silny optymizm. Chociaż gra w zbijaka PvP na żywo zbliża się do drugiej rocznicy 21 maja, będzie istnieć w obecnym stanie tylko przez kilka kolejnych tygodni. W lutowym poście na blogu Velan ujawnił, że Knockout City zostanie wyłączone 6 czerwca, z wyjątkiem tego, że Velan umożliwi hostowanie prywatnych serwerów na PC. Wiadomości nadeszły jako ostatnia z serii transmisji na żywo -zamknięcia gier usługowych, które zdefiniowały styczeń 2023 r., a spojrzenie wstecz o kilka lat dowodzi, że nie był to trend jednomiesięczny. Coraz trudniej jest utrzymać się na powierzchni w konkurencyjnym i ciągle zmieniającym się świecie gier wideo na żywo. Ponieważ Knockout City jest moim ulubionym, wiadomość uderzyła mnie jak, no cóż, zbijak w twarz. Chciałem porozmawiać z zespołem, aby dowiedzieć się, jak to jest, gdy gra, nad którą uwielbiasz pracować, kończy się na warunkach rynku, a nie na twoich. Chociaż ci, z którymi rozmawiałem, przyznali, że sytuacja jest smutna, nie byli pozbawieni nadziei na to, co będzie dalej, zarówno w Velan, jak i w całej branży – nawet jeśli będzie wymagać zmiany paradygmatu, aby doprowadzić rzeczy tam, gdzie powinny być „To moja ulubiona gra, nad którą kiedykolwiek pracowałem” — powiedział mi dyrektor gry Jeremy Russo. „Jest to również jedna z moich ulubionych gier, w jakie kiedykolwiek grałem. Nadal w nią gram. A jeśli rozmawiasz z większością programistów, żaden z nich nie gra we własną grę. Ale nadal świetnie się bawię, logując się i grając z moim grupowanie się i wdawanie się w bójki”. Russo wyjaśnił, w jaki sposób sześć lat spędzonych w Knockout City było niezwykle kształtujące dla studia, które powstało w 2016 roku i w inny sposób opracowało gry wyścigowe w rzeczywistości rozszerzonej, takie jak Mario Kart Live Home Circuit i nadchodzące Rajd Hot Wheels Rift. „Zbudowaliśmy zespół, zbudowaliśmy silnik, zbudowaliśmy całą tę grę, wydaliśmy ją […] Wielu z nas zrobiło to po raz pierwszy, mimo że działamy w branży od dłuższego czasu. A więc to, co osiągnęliśmy pod względem pochwał krytyków, które otrzymaliśmy podczas premiery, i absurdalnie uwielbianej społeczności, jaką mamy, trudno jest czuć cokolwiek innego niż to, że to się udało i myśleć o dumie, jaką mam w zespole i w samą grę”.Podobnie jak wiele gier udostępnianych na żywo, Knockout City oparło się na crossoverach z innymi markami. Podczas mojej 40-minutowej rozmowy z Russo, dyrektorem generalnym Karthikiem Balą i dyrektorem ds. marketingu Joshem Harrisonem często padało kilka słów. „Duma” była jednym z nich. „Analityka” była inna. „To naprawdę zależy od tego, co staramy się poprawić w danym momencie” – powiedział mi Russo, kiedy zapytałem, co właściwie badają analizy na żywo Velana. „Patrzymy na, no wiesz, współbieżność? Retencję? Monetyzację? Na przykład, co właściwie testujemy za pomocą tego nowego pomysłu? A potem dodamy analitykę dla tego konkretnego tematu. wielu z nas domyśliło się tego, gdy poszliśmy dalej i odkryliśmy: „Dobrze, myślimy, że mamy tu problem, dodajmy trochę danych, aby spróbować to zweryfikować. Okej, teraz spróbujmy dodać nową funkcję lub zmienić funkcję spróbować poprawić tę liczbę”. „Jeśli brzmi to niejasno, zgadzam się. Szczególnie w przypadku gier udostępnianych na żywo analizy są istotnym kompasem dla studiów. Musisz zgromadzić dane, znaleźć słabe strony, które można poprawić, lub mocne strony, które należy jeszcze bardziej utrwalić, a następnie dostosować grę i zobaczyć, jak zmieniają się te punkty danych. Kiedy sprawy zmierzają we właściwym kierunku — gracze grają dużo naraz, często wracają do gry, wydają walutę w grze — Twoja gra na żywo prawdopodobnie ma się dobrze. Ale kiedy liczby wskazują na kłopoty, może być trudno to zmienić, ponieważ atrybucja może być niejasna. Czy gracze wycofali się z powodu zmiany wprowadzonej w Twojej grze lub z powodu czegoś zewnętrznego, takiego jak premiera innej gry lub stanie się kolejną dużą coś na Twitchu? W grę wchodzi wiele czynników, przez co nauka pomiaru sukcesu jest niejasna. Nawet trzeźwo myślące zwroty wymagają czasu i zasobów z innych obszarów — zwłaszcza w niezależnym zespole takim jak ten. „Nie ma autopilota” — powiedział Bala. „A kiedy patrzymy na opinie społeczności i rzeczy, które są potrzebne, jest zestaw potencjalnych klientów zaangażowanych w projekt, [like] Jeremy, mamy głównych inżynierów, artystów i fizyków – główny mózg. Jeśli więc próbujemy zmienić narzędzia, potrzebny jest mały podstawowy zespół kreatywny i zespół techniczny, aby móc to zrobić. Ale wiesz, to ten sam zespół, który na co dzień zarządza grą, a nie ma takiej dużej siły ludzi, którzy utrzymują i prowadzą grę. „Uwielbiam Knockout City i grałbym w to, nawet jeśli nowych przepustek Brawl i wydarzeń w grze było nieobecnych przez, jak powiedziałby Velan, okres przezbrojenia trwający miesiące, a nawet rok. Ale taki jest mój punkt widzenia jako fana, który już mocno zainwestował. W rzeczywistości „internet nie jest statyczny”, jak wyjaśnił Bala, a zespół musiał zarówno przebudować grę w fundamentalny sposób, jak i zachować nienaruszone główne rytmy zawartości, jeśli chcieli, aby większość graczy wracała. „Sprowadzało się to do wskaźników” – powiedział mi Bala. „Możliwość zatrzymania graczy. Mieliśmy silną społeczność podstawową, ale wielu ludzi, którym naprawdę podobała się gra [just] przejść przez. Mogą zniknąć na jakiś czas, mogą wrócić, ale ogólny wskaźnik retencji – który ma kluczowe znaczenie dla bicia serca każdego rodzaju gry na żywo – musi być na pewnym poziomie, z miesiąca na miesiąc, żeby to miało sens. W przeciwnym razie, wiesz, nie jesteś w stanie stworzyć trwałego biznesu, który mógłby iść dalej. I to jest zimna, twarda rzeczywistość, z którą musieliśmy się zmierzyć, co sprawia, że ​​jest to naprawdę trudne i bardzo emocjonalne. -serwisowy świat, ponieważ zarówno walka o twoje pieniądze, jak i czas sprawia, że ​​rozwijanie się w tej przestrzeni jest niezwykle trudne.Pomimo ponad 12 milionów graczy od premiery, Knockout City dołącza do niezliczonych innych gier, które walczyły o znalezienie złotego środka.To nie była największa gra w na całym świecie, ale lobby też nie było puste. Grałem w inne gry, w których pod koniec ich dni stoisz w kolejce z tymi samymi 6-10 innymi graczami, ponieważ jesteś dosłownie ostatnim graczem w społeczności (RIP Onrush). Z zewnątrz Knockout City radziło sobie znacznie lepiej, ale było też daleko od poziomu Fortnite. Obecnie jako gracz – i na pewno także jako deweloper – czuje się przerażająco, widząc zachowanie gry na zarówno poziom makro, jak i mikro budzą wątpliwości w przyszłości Gry takie jak Knockout City nie mogą osiągnąć stabilności i są prawie wymazane z historii, czy istnieje przyszłość gier na żywo, która nie jest wszystkim albo niczym? Odpowiedź na to pytanie ujawnia „bolesną prawdę”, powiedział Bala, ale porównał wyjście z tego, podobne do tego, kiedy widzieliśmy powstanie przełomowych gier niezależnych, które mogły odnieść sukces w morzu gigantycznych gier typu triple-A. „Biznes free-to-play, jeśli nie jesteś na dużą skalę, jest naprawdę, naprawdę trudny. Wiesz, przeszliśmy od gier, które mogą być przeznaczone tylko dla wielu graczy i były w średniej cenie premium, do gier tylko dla wielu graczy, ty muszą być darmowe, aby móc uzyskać globalną skalę. A jeśli nie uzyskasz prędkości ucieczki, naprawdę trudno jest utrzymać włączone światła. ”I myślę, że branża będzie się od tego ewoluować. Będą nowe modele. Nie sądzę, aby gracze byli zadowoleni z samych dominujących gier, a ty dostaniesz kilka przełomowych rzeczy w ramach nowych modeli biznesowych i wiesz, że gracze będą się z tego cieszyć. Osobiście nie sądzę, żebyśmy tam jeszcze dotarli, ale myślę, że jest to również dla nas ekscytująca część, ponieważ mamy pomysły na to, dokąd to może zajść”.Dodanie miejsca do spotkań z szafą na trofea, szafą grającą i minigrą w piłkę nożną było jedną ze strategii, którą Velan zastosował, aby utrzymać graczy w inwestycję.Dodanie przestrzeni do spotkań z szafą na trofea, szafą grającą i minigrą w piłkę nożną było jedną ze strategii, których używał Velan, aby zapewnić graczom zaangażowanie. W przypadku Bali wyobraża sobie spotkanie umysłów w przyszłości. „Myślę, że nie jesteśmy jedynym studiem w tej konkretnej łodzi, wiesz? I zbliża się GDC, zbliża się konferencja DICE[…] Ponieważ jest to dość gorący temat w naszej grupie rówieśników, będziemy o nim szczególnie dużo mówić. rzecz, która musi się wydarzyć. Branża musi to zrozumieć. Na przykład ten przykład niezależnych gier dla jednego gracza, w jaki sposób wymyślili inne podejście do tworzenia wysokiej jakości treści. Myślę, że w przypadku gier indie skupionych na grze wieloosobowej jest to kolejny duży model biznesowy, który można wymyślić, aby mógł być zrównoważony od samego początku dzięki małej publiczności i eksperymentalnym funkcjom gry. ”Rozmowa była z pewnością słodko-gorzka. To jasne, w najlepszym przypadku scenariuszu, Knockout City trwałoby dłużej. Mimo to Harrison powiedział, że gra była dla wszystkich tak ważnym doświadczeniem edukacyjnym, że nadchodzą lepsze dni. „To koniec tego rozdziału Knockout City, ale to może nie być końcem Knockout City w ogóle” – powiedział, odnosząc się do tego, co zespół publicznie nazwał uniwersum Knockout City. świetnie.’ Kochamy Knockout City. Jeśli uda nam się rozwiązać niektóre z tych wyzwań, istnieje świat, w którym możemy go przywrócić. Istnieje świat, w którym możemy spojrzeć na inny element tej własności intelektualnej. I nawet jeśli żadna z tych rzeczy się nie wydarzy, nadal nauczyliśmy się z tego tak wiele, że cokolwiek zrobimy dalej, będzie czerpało wskazówki ze wszystkiego, czego nauczyliśmy się tutaj i dzięki temu będzie lepsze. Mamy zespoły pracujące nad naprawdę ekscytującymi projektami prototypowania, które są możliwe tylko dzięki temu, co tutaj zrobiliśmy. I trudno nie spojrzeć na to w pozytywnym świetle. Więcej informacji na temat nadchodzących ostatnich dni Knockout City i tego, jak zespół umożliwił grę w jakiś sposób żyć po 6 czerwca, znajdziesz w tym najnowszym wpisie na blogu. Produkty omówione tutaj zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games