Twórcy Call Of Duty opowiadają o tym, jak stworzyć misję kampanii Modern Warfare 2

Twórcy Call Of Duty opowiadają o tym, jak stworzyć misję kampanii Modern Warfare 2

Activision ujawniło proces twórczy tworzenia poziomu Dark Water w Call of Duty: Modern Warfare 2, który po raz pierwszy został zaprezentowany na Summer Game Fest Live. Post na blogu Call of Duty opisuje zwiastun jako „pionowy kawałek”. To pokazuje podstawowe funkcje, efekty wizualne, dźwięk i ogólne wrażenia z gry. Misja kampanii ma nadać ton temu, czego gracze mogą się spodziewać po jej wydaniu 28 października. „Równowaga Dark Water jest całkowicie realistyczna, a jednocześnie całkowicie absurdalna” – powiedział Rich Farrelly, główny projektant w Infinity Ward. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościWejdź Teraz odtwarzane: Call of Duty: Modern Warfare 2 Full Break Out | Summer Game Fest czerwiec 2022 Projektanci dźwięku do gry byli kreatywni i bawili się mikrofonami na jeziorze, aby stworzyć autentyczne dźwięki łodzi używane w misji. W tym samym czasie inny nagrał odgłosy opadów i dodał odgłos deszczu, aby zapewnić graczom bardziej wciągające wrażenia. Starszy główny projektant audio stwierdził, że używany silnik otwiera się na lepszy dźwięk i jest na równi z niektórymi filmami hollywoodzkimi. Wyzwaniem, z jakim się zmierzono, było sprawienie, aby fizyka wyglądała prawidłowo, gdy kontenery będą się poruszać, a także kontrolowanie sztucznej inteligencji podczas strzelaniny, aby wyglądała jak najbardziej realistycznie. Zespół VFX w Infinity Ward wykorzystał silnik, aby uczynić Dark Water bardziej realistycznym . Więc kiedy gracze są na łodzi, nie będzie momentów ciszy, dzięki czemu zespół był w stanie stworzyć duże plamy na statku. Krzystof Wójck, starszy artysta oświetlenia, stwierdził, że nowy system cieni odegrał kluczową rolę w pomaganiu w oświetleniu gry. Silnik wprowadził Percentage-Closer Soft Shadows (PCSS), co pozwoliło uzyskać lepszą oprawę wizualną na komputerach PC i sprzęcie obecnej generacji. Tworzenie realistycznej wody było w tym roku ważnym celem dla Infinity Ward. Call of Duty: Modern Warfare 2 ukaże się 28 października na PC, Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4 i PlayStation 5. Więcej informacji Call of Duty: Modern Warfare 2, sprawdź te sklepy: GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games