Helldivers 2 będzie mieć najtrudniejszych wrogów "Łatwiej obniżyć" W przyszłej poprawce

Helldivers 2 będzie mieć najtrudniejszych wrogów "Łatwiej obniżyć" W przyszłej poprawce

Najbardziej nienawidzący wolności wrogowie Helldivers 2 wkrótce zostaną pokonani, ponieważ twórca Arrowhead Studios potwierdził, że rozważa zmiany, które dostosują zarówno częstotliwość pojawiania się, jak i pule zdrowia wrogów, takich jak Chargers i Hulks. W poście na oficjalnej stronie Helldivers 2 Serwer Discord (przez Radar gier), menadżer społeczności Spitz stwierdził, że zespół słyszał obawy i skargi graczy dotyczące opancerzonych wrogów, ich częstotliwości pojawiania się i zdolności graczy do radzenia sobie z takimi zagrożeniami. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20242023202 22021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 19901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601 95919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919 281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameS garnki

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Helldivers 2 – New Warbond: Cutting Edge Trailer „Mogę potwierdzić, że obecnie przyglądamy się zmianom w częstotliwości pojawiania się i pulach zdrowia ciężkich wrogów i będziemy próbować je bardziej rozłożyć aby zapobiec pojawianiu się w tym samym czasie dużych ilości silniejszych mobów, a także ułatwić ich pokonanie” – potwierdził Spitz. W aktualizacji następującej po pierwotnym poście Spitz dodał, że EAT-17 i karabin bezodrzutowy nie będą działać już zadaje 50% mniej obrażeń po celnym strzale, co powinno ułatwić powalenie opancerzonych wrogów.” W połączeniu z nadchodzącymi zmianami w zakresie zdrowia i częstotliwości pojawiania się, powinno to sprawić, że więksi wrogowie będą nieco rzadsi, zamiast tego będą pojawiać się więcej „plew” wrogów, aby ich wspierali, i powinno pozwolić graczom na pokonanie tych wrogów jednym dobrze wymierzonym strzałem” – stwierdził Spitz. „Mamy nadzieję, że doprowadzi to do mniejszej liczby przypadków niekończącego się latania i pozostawienia graczy bez skutecznej broni umożliwiającej zabijanie trudniejszych wrogów”. Zmiany zostaną wprowadzone w nadchodzącej poprawce, chociaż nie podano daty premiery aktualizacji. Ogłoszenie nadchodzących zmian w ciężcy wrogowie nadchodzą tuż po pierwszej łatce balansującej w Helldivers 2. Aktualizacja wprowadziła nowe, śmiercionośne warunki planetarne, jednocześnie osłabiając popularne bronie, takie jak Łamacz i Railgun, dzięki czemu walka z hordami nienawidzących demokracji Termanidów i Automatonów stała się jeszcze trudniejsza. Wzmocniło to jednak niektóre rzadziej używane bronie i podstępy, takie jak miotacz płomieni oraz zapory orbitalne 380 mm i 180 mm. W poście na oficjalnym Discordzie twórca Arrowhead o imieniu Alex K przyznał, że posiadanie ulubionej broni zostało osłabione. absolutnie do niczego”, ale poprosił graczy, aby dali szansę zmianom. „Błagam was, abyście nie porównywali zmienionego przedmiotu z jego starszą wersją, ale ocenili istniejący przedmiot takim, jakim jest i zobaczyli, czy nadal ma on miejsce w swoim sercu, powiedzieli. Dodatkowo zauważyli, że ta pierwsza poprawka balansująca jest dopiero pierwszą z „niekończącej się serii zmian balansujących” i że celem zawsze będzie zapewnienie graczom szerokiego wyboru broni. Potężna broń, taka jak Railgun, nie powinna być tak wszechstronna, twierdzili, podczas gdy bardzo wszechstronna broń, taka jak Granatnik, nie powinna być zbyt potężna. W ten sposób „każda broń ma swój cel i żadna nie jest wyraźnie lepsza od drugiej”. Helldivers 2 w dalszym ciągu jest jedną z najpopularniejszych gier na platformie Steam i obecnie stawia przed graczami zadanie wyzwolenia wypełnionej fabrykami planety od złych Automatonów, aby aby (miejmy nadzieję) zdobyć prawo do rozmieszczania grywalnych mechów. Dyrektor kreatywny Arrowhead zdementował ostatnio pogłoski, że Sony zamierza przejąć niezależne studio po wydaniu Helldivers i jego kontynuacji.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games