Serwery WoW Classic Hardcore zwalczą żałobę, ale resztę pozostaw graczom

Serwery WoW Classic Hardcore zwalczą żałobę, ale resztę pozostaw graczom

World of Warcraft Classic otrzyma oficjalne serwery „Hardcore” przed końcem lata, a publiczna wersja testowa gry w wersji permanentnej śmierci zostanie uruchomiona 29 czerwca. Mocno inspirowana popularnym trybem gry społecznościowej z „ death=delete”, oficjalna wersja Blizzarda będzie zawierać pewne kluczowe różnice, ale w dużej mierze pozostawi graczom decyzję, w jaki sposób chcą podejść do wyzwania. , Blizzard ujawnił, że jego oficjalne serwery Hardcore nie będą miały wielu ograniczeń, które pojawiły się w celu zdefiniowania dodatku Hardcore, z którym fani permanentnej śmierci w WoW Classic działali do tej pory. Zniknie większość ograniczeń dotyczących grupowania, zakaz korzystania z domu aukcyjnego, proszenia innych graczy o pomoc, wymieniania się przedmiotami oraz możliwość jednorazowego ukończenia każdego lochu przed osiągnięciem poziomu 60. Zamiast tego Blizzard stosuje podejście w dużej mierze bezobsługowe, jeśli chodzi o tryb hardcore, stawiając graczom wybór, jakie dalsze ograniczenia chcieliby uczynić, aby długa i wstrząsająca podróż od poziomu 1 do 60 była jeszcze trudniejsza. Po części powód Zakazy dodatku Hardcore dotyczące korzystania z domu aukcyjnego, handlu i grupowania się z innymi graczami, którzy nie są określonymi partnerami do zdobywania poziomów, polegają na tym, że gra w trybie Hardcore jest obecnie prowadzona na serwerach, na których niektórzy gracze normalnie grają. Mając to na uwadze, możliwość korzystania przez graczy hardcore’owych z graczy, którzy mają więcej niż jedno życie, nie wydawała się sprawiedliwa. Ale z oficjalnymi serwerami, na których wszyscy grający będą działać zgodnie z tym samym zestawem zasad jednego życia, te ograniczenia nie wydawały się już konieczne. powiedział główny inżynier oprogramowania w WoW Classic. „Wiem, że jest to coś, na co zestaw zasad społeczności nie pozwalał. Ale odkryliśmy, że jednym z powodów, dla których zestaw zasad społeczności na to nie zezwalał, było to, że postrzegano to jako podważanie wyzwania Hardcore, jeśli wchodziłeś w interakcje i czerpałeś korzyści z tych interakcji z osobami niebędącymi graczami. -Hardcore’owe postacie. Pomyśleliśmy więc, że ta sytuacja wymaga otwarcia tych ograniczeń. idea stojąca za ograniczeniem w duchu. W ramach kompromisu zespół zdecydował, że gracze będą mogli przejść każdy loch przed osiągnięciem poziomu 60 tylko raz dziennie, aby zniechęcić graczy do zdobywania poziomów w lochach, a tym samym zachęcić graczy do przebywania w otwartym świecie. Greenfield powiedział, że brak przedmiotu questowego lub bardzo poszukiwanego łupu po jednorazowym przejściu lochu nie jest wspaniałym uczuciem, więc blokada raz dziennie była dobrym środkiem.WoW Classic Hardcore to oficjalne podejście Blizzarda do popularnego stylu gry społeczności. Postacie na maksymalnym poziomie nie będą mogły tworzyć grup z postaciami na niższych poziomach w lochach, a jeśli grupa w lochach składa się z postaci o znacznie wyższym poziomie i postaci z niższych poziomów, Nagrody XP zostaną znacznie zmniejszone. Postacie na poziomie 60 nie będą miały żadnych ograniczeń co do tego, ile razy będą mogły przejść loch, ponieważ farmienie lochów jest ważne dla przygotowania się do rajdów końcowych w grze. W przeciwieństwie do premiery WoW Classic, która zawierała harmonogram wdrażania zawartości, cała „waniliowa” zawartość starej szkoły MMO po premierze będzie dostępna od pierwszego dnia. Krainy hardcore nie będą zawierały treści z innych klasycznych rozszerzeń, takich jak The Burning Crusade czy Wrath of the Lich King. Blizzard nie chciał, aby gracze odczuwali presję, aby nadążali za wydawaniem nowej zawartości lub ściganiem osiągnięć (kolejna funkcja dodatku społecznościowego nieobecna w oficjalnej wersji), podkreślając, że gra na serwerze Hardcore polega na podróży, nie miejsce docelowe. „Jedną z rzeczy, które lubimy w hardcore, są tak wysokie stawki, jak to jest, jest dziwnie chłodny” – powiedział Valletta. „Po prostu zajmujesz się zdobywaniem poziomów, a potem„ O nie, prawie umarłem! A potem po prostu się relaksujesz. Idziesz we własnym tempie. Nie ma pośpiechu, aby osiągnąć poziom 60. „W większości rzeczywiste zmiany wprowadzane w WoW Classic na serwerach Hardcore są nieliczne i daleko między. Większość z nich to środki bezpieczeństwa, które będą ukierunkowane na żałobę, zapewniając, że gracze, którzy chcą zepsuć zabawę innym, nie będą mieli łatwego czasu. Zgłaszanie do PvP otrzymuje aktualizację, aby było przemyślanym, świadomym wyborem wszystkich zaangażowanych graczy, a misje, które niechętnie oznaczają graczy do PvP, zostały przeprojektowane, aby gracze nie mogli zostać zaskoczeni. Usunięto również możliwość latania wysokopoziomowymi wrogami na duże odległości, aby mogli siać spustoszenie w strefach niskiego poziomu. Dodatkowo, niektórzy NPC zajmujący się zadaniami będą mieli zabezpieczenia, aby gracze z przeciwnej frakcji nie mogli ich zabić i uniemożliwić graczom oddawanie zadań.Blizzard potwierdził, że łowcy nie będą mogli latać mobami wysokiego poziomu przez strefy i terroryzować graczy niskiego poziomu.Blizzard potwierdził, że łowcy nie będą mogli latać mobami wysokiego poziomu przez strefy i terroryzować graczy niskiego poziomu. Jest też kilka zmian specyficznych dla klas. Paladyni, na przykład, nie będą mogli używać Boskiej Tarczy ani Błogosławieństwa Ochrony, aby bezpiecznie korzystać z Hearthstone i teleportować się przed śmiertelnym niebezpieczeństwem, co jest zasadą stosowaną również w kierowanej przez społeczność wersji Hardcore. Umiejętności wskrzeszenia, takie jak Kamienie Dusz Czarnoksiężnika, Wskrzeszenie Szamana lub Odrodzenie Druida w bitwie, nie będą działać na serwerach Hardcore. Umiejętności te są głównymi częściami zestawów narzędzi dla tych klas, ale Greenfield powiedział, że klasy nie otrzymają zmian w równowadze ani nie otrzymają rekompensaty za utratę niektórych z ich charakterystycznych umiejętności. Wszystko sprowadza się do tego, że gracze mają możliwość wyboru poziomu trudności, a niektóre klasy będą po prostu trudniejsze do wyrównania niż inne, powiedział Greenfield. Jednym z głównych tematów, jeśli chodzi o serwery permanentnej śmierci, jest ochrona przed rozłączeniami i innymi okolicznościami, które są poza zasięgiem ręce graczy, czyli coś, z czym boryka się społeczność hardcore’owa Diablo IV i czym Blizzard zobowiązał się zająć. Społecznościowa wersja WoW Classic Hardcore umożliwia graczom, którzy czuli, że zginęli niesprawiedliwie, przedstawienie dowodów, które potencjalnie mogą unieważnić ich śmierć. Blizzard powiedział, że nie będzie miał systemu petycji do obalenia śmierci, ale będą pewne zmiany zaplecza, które pomogą chronić graczy, którzy odłączają się od pozostawania w grze i ryzykowania życia swoich postaci. Jednak Blizzard nie zaleca graczom w trudnej sytuacji wyciągania wtyczki z Internetu w celu oszukania śmierci. Dla graczy, którzy są zainteresowani angażowaniem się w PvP o niewiarygodnie wysokie stawki, będzie kilka opcji. Nowy system pojedynków na śmierć i życie pozwoli graczom rzucić sobie wyzwanie, a zwycięzca zdobędzie ucho przegranego jako ponure trofeum. Dobierane pola bitew zostaną wyłączone, ale gracze nadal będą mogli uruchamiać niestandardowe „gry wojenne”. Jednak zasady permadeath serwera nadal będą obowiązywać, więc każdy rodzaj PvP będzie wiązał się z dużym ryzykiem. Greenfield powiedział, że awansowanie za pośrednictwem systemu honoru gry będzie faktycznie niemożliwe, chociaż gracze nadal technicznie zdobywają honor za zabijanie innych graczy w otwartym świecie. Śmierć na królestwie hardcore spowoduje, że zabita postać stanie się trwałym duchem, który może przejść poza przywództwem gildii i komunikować się z graczami, ale nie będą mogli wrócić do swoich ciał i kontynuować podróży zdobywania kolejnych poziomów. Blizzard będzie miał opcję dla graczy, którzy zginęli, aby swobodnie przenieść się z serwera Hardcore na normalny serwer z epoki klasycznej, gdzie postać ta będzie mogła powrócić do życia i normalnie nią grać. Transfery do serwerów hardcore nie będą dozwolone. Śmierć członków gildii będzie ogłaszana na czacie gildii, aby gracze mogli złożyć wyrazy szacunku i wysłać słowa zachęty, a gracze, którzy ukończą swoją podróż i osiągną poziom 60, zostaną ogłoszeni na całym serwerze, coś, co pomaga przyczynić się do silnego aspektu społeczności, który sprawił, że dodatek Hardcore stał się tak popularny w ostatnich miesiącach”. Myślę, że jedną z rzeczy, które najbardziej kochamy w Hardcore, myślę, że mogę to śmiało powiedzieć o zespole, jest że celebruje porażkę” – powiedział Greenfield. „Wszyscy są bardzo zachęcający. Nawet po śmierci wyskakujące okienko mówi coś w rodzaju„ Twoje męskie czyny zostaną zapamiętane ”, ale mówi też „Idź ponownie”, zasadniczo „Spróbuj ponownie”. To bardzo zachęcające i to jest jedna z rzeczy, które są naprawdę fajne w hardcore i jest to aspekt, który kochamy. Wszyscy spotykają się i dodają ci otuchy”.WoW Classic Hardcore nie ma jeszcze oficjalnej daty premiery, ale ma się to ukazać lato po testach na PTR. W międzyczasie Blizzard potwierdził, że pracuje nad nową zawartością sezonową dla WoW Classic, niezależnie od nowego trybu Hardcore, chociaż deweloper nie ma jeszcze szczegółów do udostępnienia na tym froncie. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games