Dyrektor Prey mówi, że Bethesda zmusiła Arkane do używania tego imienia, nazywa decyzję A "Brutto" Błąd

Dyrektor Prey mówi, że Bethesda zmusiła Arkane do używania tego imienia, nazywa decyzję A "Brutto" Błąd

Kiedy po raz pierwszy ogłoszono Prey Arkane Studios, pojawiło się zamieszanie co do tego, czy gra jest kontynuacją Prey z 2006 roku, uznanej przez krytyków pierwszoosobowej strzelanki opracowanej przez Human Head Studios. Po ujawnieniu, że obie gry nie mają ze sobą żadnego związku, niektórzy spekulowali, dlaczego Arkane zdecydowało się zatytułować swoją nadchodzącą grę taką samą nazwą. Jednak, jak ujawnił były dyrektor Arkane, Raphaël Colantonio, studio deweloperskie nie miało nic do powiedzenia w tej sprawie. Jak donosi Kotaku, Colantonio pojawił się niedawno w kilku podcastach omawiających tworzenie Prey – i jego całkowitą pogardę dla nazwy Bethesda. podobno „zmusił” Arkane do użycia. W najnowszym odcinku podcastu AIAS Game Maker’s Notebook Colantonio omówił wrażenia: Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Prey – Accolade Trailer „Nie chciałem nazywać tej gry Prey”, powiedział Colantonio AIAS. „I musiałem powiedzieć, że i tak chcę to zrobić w obecności dziennikarzy. Nienawidzę kłamać… Źle było wspierać przesłanie, którego nie chciałem”. — czuło się „obrzydliwe” przy użyciu tej nazwy i uznało to za „kopnięcie w twarz” dla twórców Prey z 2006 roku. „Chciałem ich przeprosić wiele, wiele razy” – powiedział Colantonio. „Tak naprawdę nie miałem szans, ponieważ tak naprawdę nie znam tych ludzi. Nigdy nie było naszym zamiarem„ ukraść ich IP ”i uczynić je naszym. To jest obrzydliwe i nie to chciałem zrobić”. Colantonio powiedział również uważa, że ​​nazwanie gry Prey mogło przyczynić się do braku komercyjnego sukcesu tej wciągającej symulacji. Według Colantonio wybór nazwy ostatecznie „odwrócił się”, ponieważ fani Prey z 2006 roku mogli czuć się zwiedzieni, podczas gdy ludzie, którym nie podobał się oryginał, nawet „nie szukali [the] gry. Colantonio mówi, że chociaż był „wdzięczny”, Bethesda dała mu środki i czas na stworzenie gry i „zaufała” mu, że stworzył coś takiego jak Prey, wciąż był sfrustrowany tym, co się stało. Krótko po wydaniu Prey, on opuścił studio, aby założyć nowy zespół, WolfEye Studios. Na początku tego roku WolfEye wydało swoją pierwszą grę: Weird West. Colantonio mówi, że jego nowym celem w branży gier jest „pozostać naprawdę niezależnym” i tworzyć (i nazywać) mniejsze gry GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games