Fatal Fury: City Of The Wolves stanowi mocny argument za powrotem serialu po 25 latach

Fatal Fury: City Of The Wolves stanowi mocny argument za powrotem serialu po 25 latach

Fatal Fury: City Of The Wolves to kolejny rozdział w prawie dziesięcioletniej historii SNK. Od 2016 roku firma pieczołowicie ponownie wprowadza do świata gier swoje najpopularniejsze marki bijatyk: najpierw z King Of Fighters XIV, następnie Samurai Shodown w 2018, a ostatnio ponownie do KOF z XV w 2021. W 2025 roku firma chce ożywić kolejne walczące IP i tym razem nie pojawiło się nowe wejście od dwóch i pół dekady. Po kilku godzinach praktycznych zajęć z City Of The Wolves podczas ostatnich Mistrzostw Świata SNK i rozmowie z reżyserem gry, Hayato Konyą, nowy Fatal Fury wydaje się już godny nieść pałeczkę. W wersji demonstracyjnej wzięło udział pięć postaci z gry wybór gry, w którą można grać. Terry'emu Bogardowi, oryginalnemu bohaterowi Fatal Fury, i Rockowi Howardowi, nowej twarzy serii, wyśmiewano, gdy gra została po raz pierwszy ogłoszona w 2022 roku. Tymczasem potwierdzono, że dwie kolejne postacie powrócą z poprzednich odsłon: Hotaru Furaba i Tizoc- – obaj zadebiutowali w 1999 r. w Garou: Mark Of The Wolves – teraz po raz pierwszy od czasu The King Of Fighters XI z 2006 r. ponownie można w nie grać. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20242023202 22021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 19901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601 95919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919 281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameS garnki

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: FATAL FURY: City of the Wolves Oficjalny zwiastun rozgrywki z postaciami Wszyscy czterej wojownicy są wierni swoim oryginalnym projektom; Terry jest nadal wszechstronnym osiłkiem, podczas gdy Rock Howard nadal tworzy gry polegające na zgadywaniu dzięki Rage Run i Crack Counter. Hotaru świetnie radzi sobie z potężnymi ciosami z bliskiej odległości – chociaż nadal ma kulę ognia do przeciwników z dystansu – a Tizoc wciąż może zmienić tempo meczu jednym rzutem dowodzącym w odpowiednim czasie. Piątą postacią jest Preecha, uczeń absolwenta Fatal Fury, Joe Higashiego, który używa podobnego stylu Muay Thai. Według Konyi Preecha została zaprojektowana z myślą o nowych graczach, ponieważ „dzięki niej gracze mogą zanurzyć palce w basenie przed pełnym wskoczeniem”. Zapytana, czy Preecha zajmie miejsce Joego w świecie Fatal Fury, Honya szybko zauważyła, że ​​chociaż uzupełnia Joe w tym sensie, że „zapożycza niektóre z jego sloganów i ataków”, nie jest indywidualną reprezentacją Joe dziedzictwo; jak to ujęła Honya, Preecha „nie jest następcą Joego”.Preecha (po prawej) atakuje Hotaru. Jak zwykle w grach walki, każda postać ma zestaw normalnych ruchów i ruchów specjalnych, co w City Of The Wolves obejmuje również trzy różne typy „super ruchu”. Przekładnie zapłonowe to „super ruchy pierwszego poziomu”, które można wykonać, gdy zapełni się jeden z dwóch pasków u dołu ekranu (co przedstawia gwiazdka na górze paska). Gdy oba paski zostaną zapełnione, możesz zamienić przekładnię zapłonową w potężniejszą przekładnię czerwonej linii, aby uzyskać dodatkowe trafienia i obrażenia. Ostatni superatak, Ukryty Dar, wymaga spełnienia specjalnych parametrów, zanim będzie można go wykonać; te ruchy były tak naprawdę „ukryte”, że SNK nie powiedział nam, jak je wykonać – chociaż rozpracowaliśmy je w przypadku dwóch z pięciu zawodników w wersji demonstracyjnej. Nie oznacza to jednak, że łatwo je wykonać, ponieważ jeden z nich wymagał trzech pełnych obrotów drążkiem przed naciśnięciem przycisku ataku, podczas gdy drugi był w dół, w dół do przodu, dwa razy do przodu, a następnie z przodu do tyłu i atak. Główną nowością w City Of The Wolves jest REV System, będący mieszanką mechaniki ofensywnej i defensywnej, która zwiększa umiejętności każdego wojownika w walce. Niektóre części systemu REV będą brzmieć znajomo – na przykład REV Arts to potężniejsze wersje specjalnych ruchów wojownika, na wzór specjalnych EX z Street Fighter 6. Jednakże REV Blow to wyjątkowy atak, który zadaje obrażenia przeciwnikowi i tworzy jednocześnie dystans, podczas gdy REV Accel umożliwia łączenie REV Arts i REV Blows w celu uzyskania potężnych kombinacji. Dostępna jest także nowa umiejętność skupiająca się na obronie, REV Guard, która jest specjalnym blokiem, który po każdym zablokowanym ataku odpycha przeciwnika dalej. Wszystkimi tymi zarządza REV Gauge, półkolisty pasek w dolnym rogu ekran. Wskaźnik REV nie zapełnia się jednak, aby zapewnić dostęp do umiejętności REV; zamiast tego pasek zapełnia się, gdy używasz ruchów REV, a gdy pasek się zapełni, przejdziesz w stan Przegrzania i utracisz możliwość używania REV, dopóki pasek się nie wyczerpie. Choć w stanie Przegrzania nie jesteś bezradny – podejście do przeciwnika i/lub wyprowadzenie ataku przyspieszy wyczerpywanie się licznika, a udany Ukryty Dar automatycznie ustawi go z powrotem na zero – utrata tych potężnych narzędzi powoduje jesteś w niekorzystnej sytuacji.Atak REV Accel w akcji.Atak REV Accel w akcji. W akcji system REV stwarza ekscytujące możliwości, ponieważ łączenie ruchów tworzy efektowne i potężne kombinacje. Zarządzanie licznikiem ma również element strategiczny, ponieważ zagrożenie przegrzaniem nieustannie każe ci myśleć o tym, czy możesz pozwolić sobie na rzucenie umiejętności REV i zaryzykować ich utratę na jakiś czas. Mechanika przegrzania to sprytny sposób na to, by gracze nie polegali wyłącznie na REV w każdym meczu, ponieważ groźba zablokowania tych ruchów zmusi ich do ostrożnego działania. Ten nowy system REV jest główną częścią modernizacji Fatal Fury, na którą Konya stwierdziła, że ​​był bardzo skupiony. „Poprzednia gra, Garou, ma 26 lat i przerobienie tej starej gry nie sprzeda kopii” – powiedział Konya. „Jeśli mamy zamiar stworzyć tę grę, musi to być coś innego, bardziej nowoczesnego [the REV system] uważamy, że ten nowy projekt utrzymuje ogólny klimat poprzedniej gry, jednocześnie dodając nowe rzeczy do odkrycia przez graczy. „City Of The Wolves” zawiera także „nowoczesny” schemat sterowania, dostosowany do potrzeb nowych i początkujących graczy. Podobnie jak w innych niedawnych bijatykach w grach, ten inteligentny styl dostosowuje zestawy ruchów każdej postaci, aby łatwiej wykonywać specjalne ruchy, zastępując tradycyjne sekwencyjne wprowadzanie poleceń w stylu Arcade uproszczonymi komendami wprowadzanymi za pomocą jednego przycisku.Rock Howard's Reppuu Ken — który jest w dół, w dół, do przodu, do przodu i ataku w stylu Arcade — można wykonać jednym naciśnięciem przycisku w stylu Smart Style.Tylko obrona w grzeTylko obrona w grzeJust Defense w grze Ten projekt został stworzony z myślą o konkretnym typie gracza. „Zazwyczaj w wiele bijatyk grają zagorzali gracze, którzy chcą pełnych danych wejściowych” – mówi Konya – „są też ludzie, którzy grają w trybie offline i chcą po prostu naciskać przyciski, dobrze się bawić i nie martwić się o zaawansowaną taktykę. Inteligentny styl był stworzone z myślą o tych graczach.” Jednakże nie każdy specjalny ruch w arsenale postaci pasuje do Inteligentnego Stylu, ponieważ niektórzy zachowują swoje polecenia niezależnie od decyzji gracza. Konya ma nadzieję, że w sposób organiczny zachęci to nowych graczy, którzy zaczynają od Smart Style, aby ostatecznie przejść do Arcade Style. „Mogą zobaczyć pewne ruchy lub kombinacje postaci, które im się podobają, i pomyśleć: «Wow, to wygląda fajnie. Chcę zobaczyć, jak to działa». Mamy nadzieję, że w ten sposób sprawią, że będą chcieli przejść do trybu offline i ćwiczyć w trybie Arcade Style w trybie treningowym, aby dodać więcej do swojego zestawu ruchów. „Jest kilka mechanik z Garou: Mark Of The Wolves, które zostały przeniesione do City Of Wilki, choć z pewnymi kluczowymi różnicami. Just Defense – precyzyjnie wymierzony w czasie blok, który między innymi zwiększa zdrowie – powraca, ale towarzyszy im nowa umiejętność Hyper Defense, która działa podobnie do Just Defense, ale w szczególności chroni ruchy, które uderzają wielokrotnie. Jeśli potrafisz wyczuć, kiedy przeciwnik może rzucić na ciebie ruch składający się z wielu trafień, Hyper Defense może szybko i stylowo odwrócić sytuację.Działo samobieżne wyznaczone w różnych obszarach paska życia każdego gracza.Działo samobieżne wyznaczone w różnych obszarach paska życia każdego gracza.SPG wyznaczone w różnych obszarach paska życia każdego gracza. Jednak najciekawszym zwrotem jest SPG, czyli „Selektywny Potencjalny Sprzęt”. Poprzednio nazywany TOP, SPG widzi, że wyznaczasz jedną trzecią paska życia jako „w SPG” – co zapewnia stopniową regenerację zdrowia, potężniejsze ataki, zmniejszony wzrost wskaźnika REV, zwiększony wzrost supermetru i możliwość korzystania z ukrytego sprzętu zaatakuj, jeśli oba supermetry są zapełnione, gdy jesteś w trybie samobieżnym. Można go umieścić na początku, w środku lub na końcu paska życia, a im niżej zostanie umieszczony, tym bardziej będzie korzystny, gdy pasek życia dotrze do strefy działa samobieżnego i zostanie aktywowany. Wydaje się, że kilka postaci, którymi graliśmy podczas wersji demonstracyjnej, zyskało na określonych miejscach — na przykład Tizoc może wykorzystać tę mechanikę jako mechanikę powrotu, w ramach której dwa lub trzy chwyty dowodzenia mogą wyeliminować przeciwnika niezależnie od tego, jak daleko jest on w tyle w rundzie. Konya jednak postrzega korzyści bardziej specyficzne dla gracza niż postaci. „To raczej odzwierciedlenie stylu gry konkretnego gracza” – mówi Konya. „Załóżmy na przykład, że ustawiasz go na przód; grasz przez pierwszą rundę, a następnie w rundzie drugiej widzisz, że masz pełny supermetr. Od tego momentu możesz od razu przystąpić do działania i korzystać ze swoich umiejętności REV, aż naciśnij Przegrzanie, a następnie użyj swojego Ukrytego Daru, aby zresetować Przegrzanie. Będąc w trybie SPG na początku rundy, możesz to zrobić, a niektórzy gracze chcą od samego początku wyglądać gorąco i ciężko. “Po 26 latach, SNK jest przekonana, że ​​Fatal Fury może odcisnąć swoje piętno na coraz bardziej zatłoczonym świecie gier walki. Zespół jest przekonany, że ich podejście zachwyci nowych i starych fanów bijatyk, ponieważ według Konyi elementy taktyczne wprowadzane do każdego meczu za pośrednictwem systemu REV i dział samobieżnych zapewnią wyjątkową warstwę przyjemności. „Nie wybierasz tylko postaci i naciskasz przyciski” – mówi Konya. „Jest też gra umysłowa polegająca na umieszczeniu dział samobieżnych i tym podobnych. To świecąca gwiazda nowej Fatal Fury”. Premiera Fatal Fury: City Of The Wolves planowana jest na początek 2025 r., choć konkretne platformy jeszcze tego nie zrobiły zostało ogłoszone.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games