Destiny 2 właśnie zakończyło swój ostatni sezon przed zapadnięciem zmroku w fantastyczny sposób

Destiny 2 właśnie zakończyło swój ostatni sezon przed zapadnięciem zmroku w fantastyczny sposób

Kolejne rozszerzenie do Destiny 2, Lightfall, jest już za dwa tygodnie, a Bungie właśnie zakończyło swoją najnowszą sezonową historię niesamowitym uderzeniem dwa razy. W naprawdę ekscytujący sposób przygotowuje Lightfall. Spoilery do Destiny 2: przed nami finałowa misja sezonu Serafina.Season of the Seraph skupił się na StrategOS Rasputinie, potężnej postaci w historii Destiny, która odegrała bardziej znaczącą rolę w historii niż kiedykolwiek wcześniej. Aby zakończyć sezon, Bungie uruchomiło nową misję, która podsumowuje nie tylko Sezon Serafinów, ale także rolę Rasputina w historii, która sięga wstecz do pierwszego Przeznaczenia. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościRozpocznij grę: Destiny 2: The Witch Queen – zakończenie sezonu 19 z filmem W nietypowy sposób ta misja ma legendarny poziom trudności, opcjonalne ustawienie, którego możesz użyć podczas rozgrywania kampanii The Witch Queen. Twój poziom mocy jest ograniczony do 1350 (znacznie poniżej poziomu, który osiągnąłby każdy, kto osiągnął ten punkt w historii sezonowej), a dobieranie graczy jest wyłączone. W połączeniu z pilnością wokół tej historii — Eramis jest gotów użyć satelitów wojennych do zniszczenia Podróżnika w ramach zemsty za porzucenie Eliksni, a Rasputin uważa, że ​​jego własne zniszczenie jest jedynym sposobem na powstrzymanie jej — zapewnia to rzeczywisty ciężar postępowania. Nawet jako misja mająca zakończyć trwający sezon, sprawy wydają się o wiele ważniejsze. Sama misja okazuje się trudna, ale nie jest szczególnie niemożliwa do opanowania. Bungie wykonuje dobrą robotę, sprawiając, że opozycja czuje się czymś więcej niż tylko mięsem armatnim, jak to często ma miejsce w tych misjach skoncentrowanych na fabule. Na początku walczysz z Eramis i robisz lodowate postępy w zmniejszaniu jej paska zdrowia, a ostatecznie Rasputin zapewnia ci trochę wsparcia AI, aby przejść przez kolejne starcia. W tym wszystkim jest pewien stopień sztuczności (jeden przyjaciel wskazał, jak walki mogą zasadniczo rozwiązać się same, jeśli po prostu pozwolisz minąć wystarczająco dużo czasu), ale grając w to normalnie, czujesz się, jakbyś był przyciśnięty do ściany i ledwo posuwając się naprzód, starając się zapobiec katastrofie. Nie ma licznika czasu (z wyjątkiem aktualizacji statusu Rasputina, które łatwo przeoczyć), co miałoby sens w kontekście tej historii, ale w interesie umożliwienia wszystkim przejrzenia go, rezygnacja z tego jest akceptowalną decyzją. I naprawdę, to historia zajmuje tutaj centralne miejsce. Pod względem mechanicznym misja nie zawiera zbyt wielu nowych elementów, ale dzięki rosnącym stawkom i kilku dodatkom unikalnych elementów tu i tam okazuje się, że jest to niezapomniana misja. Przerywnik filmowy, który następuje – możesz go obejrzeć powyżej – jest jednym z najlepszych w grze w niedawnej pamięci, jeśli nie kiedykolwiek. Widzimy w nim, jak Podróżnik najwyraźniej przygotowuje się do porzucenia ludzkości, podobnie jak inne rasy w przeszłości. Gdyby siły Świadka skierowały się na Układ Słoneczny, okazałoby się to druzgocące. I jak później Zavala zauważa, było to spełnienie koszmaru — trudno nie poczuć, że ta pozorna zdrada rozwija się na naszych oczach jako cios w brzuch, znak, że może wcale nie byliśmy tacy wyjątkowi, ale po prostu najnowsi. w linii narzędzi jednorazowego użytku. Tak jak Eramis jest gotów zniszczyć Podróżnika i powstrzymać jego ucieczkę (ale za nieobliczalną cenę), Ana niszczy Rasputina i sieć StrategOS, oszczędzając Podróżnika. Z kolei Podróżnik decyduje się pozostać, choć teraz wyżej na orbicie Ziemi – i w trakcie tego procesu zmieniać panoramę Wieży w sposób, z którym trudno sobie poradzić po latach tego znajomego widoku.Nowy widok z Wieży The Witness sugeruje, że Podróżnik nie odszedł tylko dlatego, że nie ma dokąd uciec, ponieważ widzimy, jak Czarna Flota przesuwa się obok Jowisza i bez wątpienia zmierza do ostatecznej konfrontacji ze Strażnikami w ciągu następnych dwóch rozszerzeń. Ostatnia wiadomość od Rasputina potwierdza również to, co już wiedzieliśmy: że Neomuna – nowa lokacja w Lightfall – jest prawdziwa. Zauważa również krytyczne znaczenie czegoś na Neptunie, zwanego Zasłoną, i tego, jak ma to związek z Podróżnikiem. Od dawna istnieją teorie na temat znaczenia terminu „Zasłona” i wygląda na to, że jesteśmy coraz bliżej odkrycia prawdy, która się za tym kryje. Wiemy, że Bungie ma mnóstwo zmian w Destiny 2 w nadchodzącym roku, wiele z nich z zadowoleniem przyjmują poprawę jakości życia. Ale choć to wszystko jest ważne, nic nie ekscytuje mnie bardziej tym, co czekają na nas rozszerzenia Lightfall i The Final Shape, niż niezmiennie świetna fabuła, którą Bungie wciąż demonstruje. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games