Destiny 2 Ciężka broń zostanie odświeżona w sezonie 20

Destiny 2 Ciężka broń zostanie odświeżona w sezonie 20

Bungie rzuciło graczom okiem na tuning broni, który pojawi się w Destiny 2 w sezonie 20, który ma się rozpocząć 28 lutego wraz z rozszerzeniem Lightfall. Aby przygotować się na nową kampanię i rajd Lightfall, zmiany skupiają się na dostrojeniu ciężkiej broni, aby była bardziej użyteczna w PvE. Aktualizacja broni doda również nowe czasowniki podklas do wielu broni egzotycznych. Jak wyjaśnia post na blogu, aktualizacja broni w połowie sezonu 19 położyła duży nacisk na PvP, podczas gdy poprawki w następnym sezonie będą traktować priorytetowo PvE, aby pomóc graczom poradzić sobie z nowym kampania. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatności wejdź w grę: broń i wyposażenie Destiny 2 Lightfall Oficjalny zwiastun Bungie rozpoczęło listę zmian, ogłaszając, że celowanie czerwoną celownicą zostanie włączone jako opcja dla graczy na PC, a w przyszłej aktualizacji planowana jest zmiana koloru konfigurowalny celownik. Włączona już dla graczy konsolowych, ta opcja sprawia, że ​​siatka celownicza zmienia kolor na czerwony po włączeniu na wroga znajdującego się w efektywnym zasięgu twojej broni. Przechodząc do konkretnych grup broni ciężkiej, jedynym rodzajem broni, który zostanie osłabiony w sezonie 20, będą liniowe karabiny fuzyjne, z 15% redukcja obrażeń zadawanych bohaterom, minibossom, bossom i pojazdom. Tylko egzotyczne ciężkie liniowe karabiny fuzyjne nie będą miały wpływu na to osłabienie. Karabiny maszynowe otrzymają zwiększone obrażenia zarówno w PvE, jak i PvP, a także większe rezerwy amunicji. Ciężkie wyrzutnie granatów również czekają na wzmocnienie, ze znacznym wzrostem obrażeń w zawartości PvE oraz ulepszeniami kolizji pocisków i promienia wybuchu, które ułatwią trafienie. Choć strzelby nie otrzymują wzmocnienia, nadchodzące aktualizacje sprawią, że były łatwiejsze w użyciu, modyfikując celownik, aby dokładniej pokazywał wzór rozrzutu broni. Broń kinetyczna również ulegnie zmianie w sposobie obliczania mnożników obrażeń, aby broń zadająca obrażenia kinetyczne zrównała się z bronią kinetyczną w gnieździe zastoju. W nadchodzącym sezonie wiele przedmiotów egzotycznych również otrzyma spore wzmocnienia, a wiele broni otrzyma nowe podklasy czasowniki, aby „nadawać tej broni dodatkową funkcjonalność i pozwolić jej wiązać się z kompilacjami podklas w bardziej znaczący sposób”. Pełną listę zmian można znaleźć poniżej:

PODGLĄD MONTAŻU BRONI W SEZONIE 20

ARCHETYPY BRONI

Czerwony celownik jest teraz włączony na PC.Liniowe karabiny fuzyjneZmniejszono obrażenia zadawane bohaterom, minibossom, bossom i pojazdom o 15%. Symulator Uśpienia i Łamacz Królowej pozostają nienaruszone — fani Usypiania, to nie jest ćwiczenie.Pistolety maszynoweZwiększono obrażenia o około 10%, z następującymi efektami na czas do zabicia (TTK) przeciwko Strażnikowi z odpornością poziomu 6. Ramka o dużej sile uderzenia: TTK zmniejszona z 0,67 s do 0,50 s. Ramka szybkiego ognia: TTK zmniejszona z 0,53 s do 0,47 s. Ramka adaptacyjna: Zwiększono rezerwę amunicji o 50% przy 0 statystykach ekwipunku i 20% przy 100 statystykach ekwipunku. Uwaga: Za kulisami statystyka zapasów to wartość 0-100. Jest to przedstawiane jako rzeczywista liczba rund w grze, ale możesz przyjąć, że oznacza to, że karabiny maszynowe o niskich rezerwach otrzymują duże wzmocnienie, podczas gdy karabiny maszynowe o dużych rezerwach otrzymują mniejsze wzmocnienie.Ciężkie granatnikiZwiększone obrażenia zadawane bohaterom, minibossom, bossom i pojazdom o 20%, nieletnim o 40%.Ulepszona kolizja pocisków, co nieco ułatwia trafienie.Większy promień wybuchu o 1m.Pasożyt pozostaje nienaruszony. Wyrządza już ogromne szkody.StrzelbySiatki celownicze strzelby zmieniają teraz rozmiar proporcjonalnie do kąta rozrzutu. Powiązana uwaga: celownik strzelający z biodra Legend of Acrius jest teraz nieco bardziej reprezentatywny dla (bardzo dużego) kąta rozrzutu.Broń kinetycznaKinetyczny mnożnik obrażeń broni głównej zwiększony z 1,05 do 1,1. Kinetyczny mnożnik obrażeń broni specjalnej zwiększony z 1,05 do 1,15. Kinetyczna broń statyczna nie ma już 5% premii do obrażeń przeciwko nieosłoniętym celom w PvE. Pojawia się także profit typu obrażenia kinetyczne światło słoneczne.

EGZOTYKI

Oślepiający efekt Queenbreaker był rozczarowujący jak na ciężką broń, więc zmieniliśmy sposób jego stosowania. Zauważ, że Queenbreaker również nie został dotknięty globalną redukcją obrażeń liniowych karabinów fuzyjnych, co czyni go znacznie silniejszym w porównaniu. Strzał teraz łączy się z pobliskimi wrogami i używa Arc 3.0 niewidomyRuinous Effigy wydaje się być bardzo pusta, a uderzenie w sferę transmutacji było oczywistym miejscem na dodanie dodatkowego efektu. Atak kulą transmutacji teraz tłumiWzmocnienie Oddech Lewiatana sprzed kilku sezonów nieumyślnie zmniejszyło obrażenia PvP na tyle, że nie mogło już zabijać graczy jednym trafieniem w ich superumiejętności strzałem w głowę. Naprawiliśmy to, ale także dodaliśmy ulotność i znacznie zwiększyliśmy obrażenia zadawane bohaterom, aby podkreślić jej rolę przeciwko bohaterom. Teraz obowiązuje lotny przy idealnym dociągnięciu.Zwiększone obrażenia z 396 do 442. Pozwala to ponownie zabić jednym uderzeniem wszystkie superzdolności w PvP.Zwiększone obrażenia przeciwko bohaterom o 30%.Tysiąc Głosów był przez krótki czas najlepszym wyborem w sezonie 14, ale został od tego czasu przyćmione przez inne opcje. Chcieliśmy jeszcze bardziej pochylić się nad łańcuchem eksplozji słonecznych, dodając spalanie, a biorąc pod uwagę globalne zmiany broni ciężkiej, jest to również mocna opcja. Jeśli masz Ember of Ashes, wystrzelenie pełnej serii w pojedynczy cel natychmiast uruchomi zapłon (dokładne wyniki mogą się różnić w zależności od tego, czy inni gracze również podpalają cel). Każda eksplozja nakłada teraz 10 + 5 (z Ember of Ashes) przypiekać stacksSunshot był najlepszym kandydatem do zastosowania czasowników podklasy Solar, a eksplozje są oczywistym miejscem do dodania. Wybuch przy zabiciu nakłada teraz 10 + 5 przypiekać ładunków. Polaris Lance zawsze miał efekt podpalenia, więc oczywistą zmianą było przełączenie go na podpalenie. Perfekcyjne piąte strzały mają teraz 40 + 20 przypiekać kumuluje się zamiast niestandardowego podpalenia. Dwuogoniasty lis miał mocną konkurencję jako ciężka broń egzotyczna, ale teraz jest to jedyna broń, która może nakładać czasowniki podklasy z wielu rodzajów obrażeń bez dodatkowych kroków. Rakieta słoneczna nakłada teraz 60 + 30 przypiekać kumuluje się zamiast palić, rakieta pustki już działa stłumić, a katalizator dopełnia całości. Soczewka Prometeusza jest użyteczna dzięki przeróbce Solara 3.0, ale dodatkowo chcieliśmy nadać jej coś bardziej spektakularnego przy zabójstwach. Dodano Rozżarzony dodatek do katalizatora.Ostatnie wzmocnienie Wielkiej Uwertury (zwiększające obrażenia pocisku o 50%) przyniosło mu wiele korzyści, wystarczyło zaktualizować oślepienie, aby powiązać z Łukiem 3.0. Przełączyłem katalizator na użycie Łuk ślepy.Siatki strzelające z biodraZaczynamy eksperymentować z celownikami broni strzelanej z biodra, przekazującymi więcej informacji, i wykorzystaliśmy Mantikorę jako poligon doświadczalny. Możesz spodziewać się, że w siatkówce celowniczej strzelania z biodra w sezonie 21 i później pojawi się więcej funkcji broni typu broni lub broni egzotycznej. Dodano element celownika do Mantikory, pokazujący aktualne ładunki Repulsora Antygrawitacyjnego.

PROFITY

Wraz z pojawieniem się Stranda w grze wraz z nowym profitem zadawanym przez broń Strand, zaktualizowaliśmy kilka starszych atutów. Osmoza działa teraz z Strandem. Kondensator żywiołów ma teraz następujący efekt podczas używania podklasy Strand: +20 skuteczności w powietrzu ( +25 dla ulepszonego atutu). Pociski przewijania będą pojawiać się na większej liczbie broni w Lightfall, ale zostały stworzone na zamówienie, aby działały tylko z zestawem broni Vault of Glass, poprawiliśmy go, aby był bardziej uniwersalny.Przebudowany do pracy broń spoza Krypty Szklanej. Eager Edge miał kilka błędów, które wymagały naprawy w poprzedniej wersji. Poświęciliśmy teraz trochę czasu na pełniejszą przeróbkę, która pozwoliła nam również zredukować lub usunąć większość istniejących ograniczeń. Nie dezaktywuje się już, gdy porusza się szybciej niż 35 ms. Dezaktywuje się poprawnie po pojedynczym zamachu w walce wręcz. Zmniejszona podstawowe wzmocnienie odległości wypadu z 2 do 1,8. Zmniejszono karę za odległość wypadu w powietrzu z 25% do 20%. Ulepszony profit zwiększa teraz nieznacznie odległość wypadu, z powrotem do 2. Granaty oślepiające na granatnikach nie zadają obrażeń elektrycznych, więc nie jest odpowiednie, aby wyzwalały efekty oślepienia Arc 3.0. Nie czuliśmy jednak potrzeby zmiany ich efektu dezorientującego, więc zaktualizowaliśmy nazwę, aby mniej się nakładała. Zmieniliśmy nazwę „Granaty oślepiające” na „Granaty dezorientujące”. Veist Stinger to jedna z najbardziej pożądanych cech początkowych w grze — szczególnie (ale nie tylko) w przypadku liniowych karabinów fuzyjnych – do tego stopnia, że ​​utrudnia to konkurowanie broni innej niż Veist. Wymagał pewnej regulacji. Po tej zmianie nadal jest cenny, ale bardziej zgodny z innymi cechami pochodzenia. Zwykle było to pełne przeładowanie po aktywowaniu atutu, teraz przeładowuje 25% magazynka. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games