Star Wars Jedi: Survivor Cameron Monaghan: To jest A "Ciemniejszy czas" Dla Cala Kestisa

Star Wars Jedi: Survivor Cameron Monaghan: To jest A "Ciemniejszy czas" Dla Cala Kestisa

Po oficjalnym ujawnieniu podczas Star Wars Celebration na początku tego roku, pierwszy zwiastun gry Star Wars Jedi: Survivor — kolejnej przygody Star Wars od EA i Respawn Entertainment — został wyemitowany podczas The Game Awards, z czołowym Jedi, Calem Kestisem, w centrum uwagi .Zwiastun pokazał niektóre z nowych umiejętności starszego Cala, w tym hak z hakiem poprawiający przechodzenie i nową postawę bojową, która obejmuje dwa miecze świetlne dla dodatkowej przewagi. W dwuminutowym zwiastunie pojawia się także wielu przyjaciół i wrogów, w tym powracająca Cere Junda i nowy przyjaciel w Bode Acuna. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: Star Wars: Jedi Survivor Gameplay Trailer | The Game Awards 2022 Aby dowiedzieć się więcej o powrocie Cala Kestisa, mieliśmy okazję porozmawiać z głównym aktorem gry, Cameronem Monaghanem, który obszernie wyjaśnił swoje podejście do zostania Calem, jak zmieniło się życie Jedi od poprzedniej gry, oraz o tym, jak wydarzenia z ostatniej gry ukształtowały osobowość Cala. Rozmawialiśmy także o różnicach między przechwytywaniem ruchu a przechwytywaniem wydajności — w szczególności na czym skupia się każda metoda — a także o potencjale Cala do przeskakiwania ze świata gier do inny typ projektu Star Wars. Ten wywiad został przepisany z wywiadu wideo i zredagowany dla przejrzystości.GameSpot: Kiedy byłeś pierwszym Calem, pięć lat temu, czy czerpałeś wpływ z postaci, które grałeś w serialach takich jak Shameless czy Gotham, i zastosowałeś je do Cala, nawet jeśli te dwie postacie nie pasowały idealnie?Camerona Monaghana: Nie wydaje mi się, żebym koniecznie wziął jakieś części z poprzednich postaci i umieścił je w Calu, ale raczej powiedziałbym, że jest na odwrót. Kiedy próbujesz znaleźć postać, bierzesz całość swojej postaci i całego siebie, i próbujesz znaleźć przecięcie diagramu Venna. Próbujesz zmaksymalizować te części siebie, które znajdują się w postaci, i zaczynasz minimalizować te części siebie, które Twoim zdaniem są poza tym, czym według ciebie jest zachowanie jakiejkolwiek postaci. Wszystkie postacie powinny być uformowane z wewnętrzny punkt widzenia, prawda? Myślę, że jeśli pracujesz od środka, ta postać zawsze będzie wydawać się autentyczna i zawsze będzie pochodzić z ugruntowanego miejsca. To wtedy, gdy zaczynasz próbować pracować z perspektywy zewnętrznej i wchodzisz, zaczynasz tracić grunt pod nogami i sprawy mogą dość szybko stać się dość dziwne. Powiedziałbym, że są części mnie, które znalazłem w Cal – części Mogłem również zbadać inne postacie – ale sposób, w jaki te przejawiają się, będzie inny od każdego występu każdej innej postaci, którą grasz.Podobnie, ta gra jest teraz o pięć lat do przodu na osi czasu, więc Cal jest starszy, bardziej doświadczony i trochę mądrzejszy. Czy jest różnica w twoim podejściu do grania nim teraz w porównaniu do oryginalnej gry, czy też podchodzisz do tej postaci z zasadniczo tego samego punktu widzenia?Po pierwsze, wielu z nas się starzeje, ale niekoniecznie stajemy się mądrzejsi (śmiech), więc zakładasz, że on staje się mądrzejszy. Ale myślę, że Cal dojrzał pod wieloma względami jako postać. Jego podejmowanie decyzji zostało zmienione przede wszystkim przez jego sytuację. To mroczniejszy czas we wszechświecie niż kiedykolwiek dla Cala, więc musi podejmować decyzje, które są trudniejsze niż wszystko, co musiał zrobić do tej pory. Z tego powodu widzimy kogoś, kogo perspektywa i światopogląd zostały zmienione przez otaczający go świat. Myślę, że na jego miejscu miałbyś sporo ostrożności i uważał na pewne sytuacje, w które się wpakujesz. Nie sądzę, by Cal był głupcem, raczej myślę, że przez lata stracił wiele ze swojej naiwności. Widzimy postać, która nie zawsze bierze wszystko, co najlepsze, i to nie dlatego, że jest cynikiem, ale raczej stara się chronić rzeczy, na których mu naprawdę zależy. To niekoniecznie zmienia sposób, w jaki podchodzę do występu, ale informuje, jak występ będzie przebiegał z jednej chwili do drugiej. Zawsze musisz mieć nastawienie na to, „z czym natychmiast mierzy się twoja postać”, „co jest obecna sytuacja, w której się znajdują” i „czego oni chcą?” Kiedy żyjesz zgodnie z prawdą w ramach tych środków, zwykle jest tylko kilka wyborów, które wydają się „właściwe” od jednej chwili do drugiej. Tak więc najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić jako wykonawca – nie wiem, dlaczego to zmienia się w klasę mistrzowską, przepraszam (śmiech) – jest obecność. Jeśli jesteś świadomy tego, co dają ci inni wykonawcy i co próbują ci powiedzieć wersety, możesz dosłownie za każdym razem znaleźć coś nowego w tych okolicznościach. Miałem szczęście pracować z utalentowaną grupą wykonawców i pisarzy i udało nam się stworzyć coś, co, miejmy nadzieję, spodoba się ludziom. Zawsze próbujesz znaleźć to uczucie błyskawicy w butelce, gdzie jedno ujęcie jest jak „och, to jest to” i myślę, że udało nam się to kilka razy. Nie mogę się doczekać, aż ludzie to zobaczą, jest w tym kilka niesamowitych momentów i mam nadzieję, że ludzie się zgodzą.Jeśli chodzi o występy w grach wideo, medium rozrosło się od zwykłego aktorstwa głosowego do pełnego przechwytywania ruchu z udziałem aktorów. Czy uważasz, że robienie przechwytywania ruchu podczas występu pozwala ci być bardziej autentycznym dla postaci, którą chcesz zagrać, w przeciwieństwie do samego oddania głosu?Absolutnie! To interesujące; Nie wiedziałem o tym zbyt wiele i przypuszczam, że ludzie nadal nie wiedzą, ale obecnie wiele z tego, o czym mówimy w filmach takich jak Avatar, uważa się za przechwytywanie wydajności. Różnica między przechwytywaniem ruchu a przechwytywaniem występów polega na tym, że głównym celem jest uchwycenie osobliwości twarzy, języka ciała, tych małych mikromomentów w przedstawieniu. Przechwytywanie ruchu to często coś, co można uchwycić z kaskaderem, facetem, który przyjdzie i zrobi naprawdę fajne przekręcenie czegoś takiego, gdzie niekoniecznie przejmujesz się bardzo małymi ruchami lub emocjami akt.Dzięki przechwytywaniu wydajności technologia stała się tak dobra, że ​​jest w stanie uchwycić nawet najmniejsze zmiany w ruchu. Jedną z części, która ostatnio poprawiła skoki i granice, nawet od ostatniej gry, jest śledzenie oczu. Oczy są oczywiście zwierciadłem duszy, a zdecydowana większość tego, co robisz jako aktor, to granie oczami. coś, co jest subtelne i nie musi być wyolbrzymiane, i umieszcza to w historii, oznacza, że ​​widzowie, którzy są inteligentni i potrafią wyczuć, kiedy coś jest naturalne, a nie popychane ani uwydatniane, ponieważ ci bystrzy widzowie zaczną dostrzegać tego typu pojawiają się występy. Świetnym tego przykładem jest Christopher Judge w grach God of War, w których tak wiele mówi prosty wygląd lub zmiana mowy ciała, a ja jestem bardzo podekscytowany postępem technologii. Gry zawsze miały oparcie w opowiadaniu historii, ale myślę, że teraz jesteśmy w złotej erze, w której gry zaczynają nabierać własnego znaczenia w przestrzeni opowiadania historii. Fakt, że możemy być tego częścią, jest niesamowitą szansą i wszyscy jesteśmy bardzo wdzięczni.Ostatnie pytanie, które musimy zadać: z kim musimy porozmawiać, aby dostać Cala Kestisa do projektu Gwiezdnych Wojen na żywo? Program, film, cokolwiek to jest, jak to zrobić?szczerze nie wiem. Wszystko, co mogę powiedzieć, to to, że chociaż byłoby to bardzo fajne, teraz skupiamy się na tym, aby opowiedzieć satysfakcjonującą historię w ramach gry wideo. Chcemy mieć pewność, że chociaż tak, mamy rozszerzone media, takie jak książka, i zrobiliśmy kilka multimediów związanych z pierwszą grą, najważniejszą rzeczą, przynajmniej dla mnie, jest po prostu możliwość opowiedzenia satysfakcjonującej historii w jakikolwiek sposób medium, którego obecnie używamy. Myślę, że gry to niesamowita przestrzeń, w której można opowiadać historie, a jednocześnie mieć bezpośredni kontakt z publicznością. Kiedy grasz w grę, możesz zostać wciągnięty w historię w sposób, w jaki nie możesz w żaden inny sposób. Możesz dosłownie wchodzić z nim w interakcję i myślę, że to naprawdę fajna rzecz. Tak, byłoby wspaniale odkrywać Cal na wiele sposobów, ale naszym priorytetem numer jeden jest teraz upewnienie się, że zrobimy tutaj coś naprawdę świetnego. Stamtąd, kto wie, ale mam nadzieję, że ludzie naprawdę polubią Jedi: Survivor. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games