Ponowna wizyta w GoldenEye 007 25 lat później

Ponowna wizyta w GoldenEye 007 25 lat później

Niedługo po obchodach 25-lecia w zeszłym roku, splątane gniazdo kwestii praw związanych z GoldenEye 007 zostało rozwiązane na tyle, aby klasyczna strzelanka FPS mogła zostać przeniesiona na nowoczesne platformy. Subskrybenci Xbox Game Pass i Nintendo Switch Online, a także cyfrowi właściciele Rare Replay, mają teraz dostęp do nowatorskiego FPS-a Rare. Oczywiście wybrana przez Ciebie platforma może mieć znaczący wpływ na wrażenia, a wersja Switch jest jedyną do obsługi trybu online dla wielu graczy (ale bycie obarczonym mniej niż idealnymi kontrolami, delikatnie mówiąc). Pojawiły się pewne skargi dotyczące różnych problemów technicznych, twórca wersji Xbox, Code Mystics, przedstawił wyjaśnienia tam, gdzie mógł, na przykład, w jaki sposób obsługa 60 klatek na sekundę (która została teraz uwzględniona) stworzyła problemy i jak usterki wizualne są autentyczne w stosunku do oryginalnej wersji na Nintendo 64 Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: GoldenEye 007 – Xbox Game Pass Reveal Trailer Jakkolwiek o tym myślisz, nie można zaprzeczyć, że GoldenEye było krytyczną grą w historii strzelanek pierwszoosobowych, szczególnie na konsolach. Ale jak to jest grać teraz? Różowe okulary mogą sprawić, że stara gra będzie wyglądać lepiej w naszych wspomnieniach niż w rzeczywistości, więc sprawdziliśmy grę, aby zobaczyć, co zrobimy z grą w 2023 roku.

Kampania, która wciąż ma swój urok

Myślę, że dla większości ludzi tryb wieloosobowy jest tym, co jako pierwsze przychodzi na myśl, gdy wspominają GoldenEye. I choć miałem z tym dużo zabawy, to Perfect Dark sprawił, że dzięki wprowadzeniu botów spędziłem niezliczone godziny w trybie dla wielu graczy. Dla mnie GoldenEye było przede wszystkim grą polegającą na rozgrywaniu kampanii na zmianę, więc byłem mile zaskoczony, że kampania była tak przyjemnym doświadczeniem. Szczególnie podoba mi się podejście do trudności, z wyższymi ustawieniami nie tylko dając ci mniej amunicji i czyniąc walkę trudniejszą, ale nakładając dodatkowe cele, które możesz upolować i ukończyć. Podczas gdy dolna granica jest zazwyczaj tak prosta, jak „dojście do końca poziomu”, inne wymagają zlokalizowania i zniszczenia obiektów, użycia gadżetów do aktywacji komputerów lub innego sprzętu lub uniknięcia ofiar wśród ludności cywilnej. A poza zwykłą odprawą, twoja ręka nie jest trzymana od jednego celu do drugiego. Zamiast tego musisz przeszukiwać poziomy i ogólnie dowiedzieć się, co robić. Może to prowadzić do sporadycznych napadów frustracji, jeśli nie możesz określić celu, ale mimo to fajnie było przejść te poziomy po raz pierwszy od dziesięcioleci na wyższym poziomie trudności, niż mogłem sobie poradzić jako 10-latek dziecko. — Chrisa Pereiry

Ach, nostalgia

GoldenEye z 1997 roku to jedna z moich ulubionych gier wszechczasów. Moja rodzina nigdy nie posiadała N64, ale każdego lata moi rodzice wypożyczali go na tydzień (tak, naprawdę, to było coś). Bardzo miło wspominam granie w grę o Jamesie Bondzie na N64 wraz z dorastającymi przyjaciółmi i rodzeństwem. Więc nie marnowałem czasu, wskakując do reedycji na Xbox Game Pass, kiedy została uruchomiona. Moja pierwsza myśl? Nostalgia jest uwodzicielską kłamczuchą. Po rozegraniu kultowej początkowej misji Tama od razu poczułem, jak przestarzała jest ta gra (oczywiście!), Ale to część uroku tej reedycji. Ponowne odwiedzanie kultowych miejsc, które tak bardzo mi się podobały w młodości, oglądanie modeli postaci w niskiej rozdzielczości i słuchanie głupich bulgotów śmierci przywróciło mnie do życia. Ale gra nie trzyma się zbyt dobrze (oczywiście!), Oprócz czerpania z niej przyjemności jako elementu nostalgii. Zawsze najlepiej bawiłem się grając w trybie multiplayer, ale jeszcze nie miałem okazji tego wypróbować. Zgaduję, że to pomoże rozpalić na nowo moją sympatię do kultowej strzelanki. GoldenEye 007 wydaje się być doskonałym przykładem tego, co sprawia, że ​​Game Pass jest świetny. Jest to gra, która bardzo mnie interesuje, ale niekoniecznie czułbym się wspaniale, wydając pieniądze, aby ją kupić. GoldenEye 007 zawsze będzie zajmować szczególne miejsce w moim sercu i nie mogę się doczekać, aby grać w coraz więcej reedycji w nadchodzących dniach. — Eddie MakuchGoldenEye 007 – Nintendo 64 – Nintendo Switch Online Data premiery Rozmiar zwiastuna: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatnościenter

Klasyczna zabawa, nowoczesna frustracja

Gram w GoldenEye jeszcze zanim nauczyłem się czytać. Efekty dźwiękowe gry są trwale wyryte w mojej pamięci i prawdopodobnie grałem na pierwszym poziomie Dam ponad 100 razy. Wskoczenie do gry na Xbox Series X|S było jak cofnięcie się w czasie, ale patrzenie na grę tak, jak ją zapamiętałem, a nie na to, jak wyglądałaby, gdybym skonfigurował moją konsolę Nintendo 64. Każde ujęcie z PP7 Jamesa Bonda dało mi przypływ nostalgicznej radości, podobnie jak oglądanie głupich małych podskoków i salta, których nieszczęsni wrogowie używają, aby uniknąć ostrzału. Nic z tego nie zostało przeniesione do wersji Nintendo Switch, która jest zasadniczo emulowaną wersją oryginalnej gry na N64 – bez próby naprawienia różnic w kontrolerach. To sprawia, że ​​​​przynajmniej bez dostosowywania profilu kontrolera na samym Switchu, w zasadzie nie da się go odtworzyć, ale wersja na Xboksa przypominała ponowne połączenie ze starym przyjacielem. Ale starzy przyjaciele czasami mają problemy, których nie pamiętasz, jak pozytywne rzeczy. W przypadku GoldenEye jego system postępów w 2023 roku wydaje się archaiczny. Wystrzelić jeden strzał niecelnie i przypadkowo zabić Natalię? Będziesz musiał zrestartować cały poziom, ponieważ nie ma żadnych punktów kontrolnych. Niektóre poziomy są na tyle krótkie, że sprawia to mniejszy problem, ale z pewnością kłuje, gdy dzieje się to, gdy masz zamiar dotrzeć do wyjścia. — Gabe’a Gurwina

Poczucie bycia superszpiegiem

Powiedziałem już mój artykuł o tym, jak podejście oparte na emulacji Switcha sprawia, że ​​​​jest to mniej niż idealny sposób na doświadczenie klasyki, podczas gdy wersja Xbox wydaje się odpowiednio zaktualizowana, aby kontrolować mniej więcej tak, jak można by oczekiwać od pierwszoosobowa strzelanka. Nie mogę wystarczająco polecić, że jeśli masz wybór, powinieneś grać na konsoli Xbox. Pomijając to poważne zastrzeżenie, najbardziej zaskoczyło mnie to, że po latach zakładania, że ​​tak naprawdę nie wytrzyma, faktycznie radzi sobie zaskakująco dobrze. To nie jest tak, że doświadczenie wydaje się całkowicie zmodernizowane, ale jest przyjemnie nostalgiczne. Po tym, jak zamierzałem po prostu zmoczyć stopy, kończąc etap lub dwa, skończyłem grać po prostu, ponieważ cieszyłem się swoim czasem z pamięcią mięśni o rozstawieniach strażników i korzystanie z gadżetów. Po tych wszystkich latach nadal uwielbiam sposób, w jaki każdy etap ma strukturę z wieloma poziomami celów, dzięki czemu proces uczenia się na każdym etapie jest rodzajem układanki w zegarku. Etapy są krótkie, ale dzięki temu można je powtarzać, więc po wielu wycieczkach nauczysz się każdego małego schematu i punktu zainteresowania, aby móc wykonać ostateczny bezbłędny bieg. Nic innego nie oddaje uczucia bycia agentem 007. — Steve Watts

Jako pierwszy gracz jestem mile zaskoczony

Dorastając, nigdy nie grałem w GoldenEye. Tylko raz zdarzyło mi się to na studiach, kiedy współlokator, który wciąż nosił ze sobą N64, jakby to był nuklearny futbol, ​​chciał go uruchomić i rozegrać kilka meczów na podzielonym ekranie. Jednak te przypadki były nieliczne, ponieważ stwierdziłem, podobnie jak wielu graczy (zarówno nowicjuszy, jak i nostalgicznych), że gra nie zestarzała się szczególnie dobrze. Mając na uwadze te niskie oczekiwania, szczerze połechtała mnie kampania gry na Xboksie. Odświeżone sterowanie i ulepszone tekstury znacznie podkreśliły, że rdzeń rozgrywki GoldenEye jest tak solidny, jak wszyscy pamiętają. to był powiew świeżego powietrza, zagrać coś, co naprawdę przykuwa podstawy. Łatwo było też zrozumieć, jak rewolucyjna była jego piaskownica 3D w momencie jej premiery i nic dziwnego, że tak wiele osób darzy tę grę tak dużym szacunkiem. Nigdy nie tknę sieci z wersją Switch i jej archaicznym sterowaniem, jednak, aby nie zepsuło to mojego doświadczenia. — Tom Caswell Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games