Informacje o aktualizacji Madden NFL 23 Day-Zero zostały wydane

Informacje o aktualizacji Madden NFL 23 Day-Zero zostały wydane

Przed premierą Madden NFL 23 19 sierpnia EA udostępniło listę zmian, które zostały wprowadzone w odpowiedzi na uwagi graczy z zamkniętej bety. Podczas gdy najpopularniejsza informacja zwrotna dotyczyła graczy, którzy prosili deweloperów, aby nie zmieniali gry zbytnio przed wydaniem, wprowadzono wiele ulepszeń i poprawek balansu. Inna popularna informacja zwrotna prosiła o przywrócenie referencji, ale niestety deweloper powiedział, że „sędziowie powracający na boisko podczas rozgrywki na żywo nie są czymś, co będziemy w stanie dostarczyć w Madden 23”. Notatka dodaje, że „refs jest bardzo wysoko na naszej przyszłej mapie drogowej”, a EA jest zdeterminowane, aby zwracać tylko referencje w wysokim stanie dopracowania. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Madden 23 Franchise Deep Dive W odpowiedzi na opinie graczy wprowadzono zmiany w balansie i ulepszenia sztucznej inteligencji w różnych funkcjach, w tym ulepszenia świadomości gry, przyciągania liniowych, blokowania podań i nie tylko. Warto zauważyć, że EA ulepszyło również proces wdrażania nowego systemu przekazywania umiejętności opartego na umiejętnościach, który według graczy beta zmienia zasady gry, ale jest trudny do nauczenia. Madden 23 ukaże się na konsolach PC, PlayStation i Xbox w sierpniu 19, ale gracze, którzy zamówią w przedsprzedaży edycję All Madden, otrzymają trzydniową przewagę, odblokowując się 16 sierpnia. Pełne informacje o aktualizacji, w tym opinie graczy w wersji beta, można przeczytać poniżej. Więcej informacji na temat zmian wprowadzonych w Madden 23 przed premierą z 19 sierpnia znajdziesz w naszym wywiadzie z producentem rozgrywki Clintem Oldenburgiem.

Informacje zwrotne na temat rozgrywki

Nie zmieniaj drastycznie gry/czasu reakcji na opuszczenie relacji w samotności UWAGA DEV: Nie martw się, społeczność Madden, nasza wizja zrównoważenia gry jest zgodna z twoją, a rozgrywka, której doświadczyłeś w wersji beta, będzie tym, w co będziesz grać w dniu premiery. Dodano poprawki i poprawiono błędy z opinii graczy, aby było jeszcze lepiej, ale ogólne wrażenia będą takie same, jak w wersji beta.Dodaj sędziów z powrotem do gry/na boisku. gra na żywo nie jest czymś, co będziemy w stanie zapewnić w Madden 23, jest to coś, co chcemy uzyskać tak samo jak nasi gracze; chcemy mieć pewność, że gdy refs wrócą, będziemy w stanie zwrócić je w stanie, w którym są na poziomie jakości na równi z resztą postaci na polu i jest to coś bardzo wysoko na naszej liście priorytetów dla future.Play Awareness – Zbyt łatwo jest odtwarzać te same gry w kółko: UWAGA DEV: Wprowadziliśmy wiele zmian od czasu bety, aby zapewnić większą równowagę w rozgrywce. Wierzymy, że te zmiany przyniosą więcej różnorodności w grach, ale chcemy usłyszeć od was, naszej społeczności, kiedy gra zostanie uruchomiona, aby dać nam znać, co myślicie o tych zmianach – każda z nich to opcje do dalszego dostrojenia poprzez aktualizację tytułu:Logic dodano, że gdy defensywni obrońcy grają na pozycjach obrońców, będą mieli wolniejszy czas reakcji na toczącą się grę. Usunięto możliwość gorącego kierowania TE do przydziału bloku podania, gdy są w postawie 2-punktowej WR Dostosowano trasę narożną w formacjach grupowych i hot-trasa narożna w umiejętnościach Hot Route Master i Slot Apprentice, aby dopasować się do innych narożnych tras w podręcznikach. Wprowadzono ulepszenia w zakresie wyrównania zasięgu człowieka przed zatrzaskiem w porównaniu z formacjami grup. Ciągnięcie Linemana jest zbyt wolne/zbyt niezdecydowane: DEV UWAGA: Tuning i wprowadzono zmiany AI, aby przyciąganie liniowych było bardziej wybuchowe na linii ataku. Oprócz podstawowych ulepszeń, będziesz musiał mieć oko na wskaźnik prędkości (SPD) ciągnącego liniowego, ponieważ wolniejsze OL mogą zmusić cię do zwolnienia mechaniki przyspieszania podczas nawigowania, a szybsze OL przejdą szybciej pozwalając na szybsze przyspieszenie w trakcie gry. Blokowanie przejść nie jest wystarczająco silne/Zbyt wiele „Insta-sheds”:UWAGA OD DEV: Jak zauważono w Notatkach dotyczących siatki zamkniętej bety, wystąpił błąd powodujący, że superwygrane uruchamiały się zbyt często wcześnie w zamkniętej becie, która była głównym czynnikiem wpływającym na poczucie przytłoczenia. Ogólnie chcemy się tym podzielić, ponieważ potężna gorączka podań ma kluczowe znaczenie dla zbalansowania gry, a tempo podań przy premierze nadal będzie silniejsze niż w Madden NFL 22.

Błędy/sugestie dotyczące rozgrywki

Fałszywe wyjścia z relacji człowieka są zbyt częste: Dostrajanie w celu znacznego zmniejszenia częstotliwości fałszywych wyjść Dodano nową logikę, dzięki której fałszywe wyjścia mogą być używane w sytuacjach super-wygranych, w których różnica ocen jest mocno na korzyść WRUser Przechwyty nie zawsze reagują: Dostrajanie do animacje łapania w celu zwiększenia zasięgu przy skakaniu INT Te animacje łapania przy skakaniu znacznie zmniejszą sytuacje, w których gracz prosi o „graj ​​w piłkę”, nie widząc odpowiedniej odpowiedzi animowanej. znacznie zmniejszyć szansę na fumble przy trafieniach QB we wczesnej części rzutu Dostrajanie w celu zmniejszenia liczby fumble’ów przez nosicieli piłki niebędącej QB na hit-stickach i próbach strip-ball’u Znacząca redukcja fumble’ów “punch-out” przez obrońców kontrolowanych przez AI podczas wstawania wślizgi w stylu rywalizacji Za mało Różnorodność Hit-Stick: Dodano prawie 30 nowych animacji Hit-Stick przed uruchomieniemWiększość istniejących anim zostały dostrojone w celu zwiększenia różnorodności WR powinny wygrywać więcej kwestionowanych połowów w niedopasowaniach: Strojenie w celu zwiększenia skuteczności połowu WR w sytuacjach kwestionowanego połowu w przypadku niedopasowania. sukces spornych łowów.Podania oparte na umiejętnościach mogą być trudne do zrozumienia:UWAGA DEV: Nawet jeśli nie było to w wersji beta, po pierwszym włączeniu gry w momencie premiery będziesz mieć możliwość rozegrania procesu wprowadzania, aby nauczyć się więcej o nowym systemie podań. Będziesz mieć również możliwość głębszego ćwiczenia w trybie ćwiczeń. I wreszcie, wprowadzono dodatkowe prace nad systemami informacji zwrotnych w grze, aby uczynić je jeszcze bardziej przyjaznymi dla użytkownika, takie jak kodowanie kolorami tekstu informacji zwrotnej i przekazywanie siatki, aby dopasować poziom dokładności. Bliżej premiery wypatrujcie więcej szczegółowych informacji o programistach, które będą zawierały jeszcze więcej szczegółów na temat podań na podstawie umiejętności i tego, co można odblokować w grze podań.

Informacje zwrotne na temat franczyzy

Franchise Draft CrashDEV UWAGA: Niestety, był to główny problem, który mieliśmy w wersji beta i otrzymaliśmy mnóstwo opinii na temat tego, jak to nie działało. Od tego czasu zajęliśmy się tą kwestią przed wprowadzeniem. Gracze o niskim zainteresowaniu często podpisują kontrakty podczas okresów ponownego podpisywania. UWAGA DEV: Przeprowadziliśmy kilka rund dostrajania w tym obszarze, aby uczynić to bardziej realistycznym, jeśli chodzi o to, jak i kiedy gracze będą ponownie podpisywać się ze swoim obecnym zespołem. Sim StatsUWAGA DEV: Rozwiązano problem polegający na tym, że najdłuższe ukończenie przejazdu w symulacjach to 25 jardów. Skupiliśmy się również na dostrajaniu statystyk symulatorów, aby jak najlepiej dopasować je do rzeczywistych statystyk. Wiemy, że nie będą one idealne pod żadnym względem i możemy zobaczyć szeroki zakres wyników w każdej symulacji, ale mamy nadzieję, że są one wystarczająco zbliżone, aby dać realistyczny obraz tego, co dzieje się w prawdziwym życiu. opinii na temat tego, że niektóre zespoły nie miały zbyt wiele miejsca na pensje, aby ponownie zarejestrować graczy i w okresie wolnej agencji. Kontynuowaliśmy aktualizowanie rzeczywistych kontraktów z graczami, ponieważ te informacje stają się dostępne wraz z próbami dostosowania kwot, o które gracze będą prosić na różnych etapach. Mamy nadzieję, że równowaga, jaką mamy w tej chwili w grze, będzie dobrą równowagą między zabawą a wyzwaniem, zwłaszcza jeśli przejmiesz drużynę, która nie ma dużo miejsca na limity na początku swojej franczyzy. raporty o tym, że wciąż widzę zespoły przygotowujące QB, gdy mieli już wysokiej jakości startery w swoim zespole. Od czasu bety jest to kluczowy obszar, na którym się skupiamy, ponieważ staraliśmy się wykorzystać nową funkcję tagów graczy jako nowy sposób zapobiegania takim sytuacjom. Wciąż istnieją przypadki, w których możesz zapytać, dlaczego drużyna wybiera zawodnika na określoną pozycję, ale mamy nadzieję, że ta logika została znacznie ulepszona w porównaniu z poprzednimi latami.

Błędy/sugestie dotyczące franczyzy

Oceń oferty powodujące awarię bezpłatnej agencjiPobierz oferty Dostrajanie handlu Przeprowadziliśmy kilka różnych rund dostrajania dzięki naszej nowej funkcji wymiany ofert. Jest jeszcze trochę pracy do wykonania w przyszłości, ale uważamy, że jesteśmy w dobrym miejscu dla Madden 23. Problem z migotaniem draftu NFL Podczas bety wystąpiło kilka problemów graficznych, które zostały rozwiązane. kilka osób wspomniało, że widzi kilku najlepszych graczy dostępnych w Free Agency. Staraliśmy się to ulepszyć na kilka różnych sposobów: Dostrojone motywacje graczy, aby lepiej dopasować obecne zespoły (jeśli ma to sens), aby dać obecnym zespołom większą szansę na ponowne ich podpisanie.Kontynuuj aktualizowanie rzeczywistych kontraktów graczy dla graczy którzy podpisali nowe umowy, aby usunąć ich z listy potencjalnych wolnych agentów w pierwszym roku franczyzy. Jak wspomniano powyżej, dostrojona kwota pieniędzy, o którą będą prosić gracze, wraz z danymi limitu wynagrodzeń zespołu Historia postępów pokazuje nieprawidłowe informacje o treningu Wystąpił błąd w historii treningu dla ataku i obrony zostało odwrócone, co naprawiono.Niewłaściwy tekst przypisania zwiadowcy Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było zobaczyć tekstu regionu zwiadu podczas przypisywania zwiadowcy Poziomy zwiadu pokazywały 4 gwiazdki na niektórych ekranach Naprawiono błąd, w którym pokazywaliśmy 4 gwiazdki zamiast 3. dodaliśmy gwiazdy w tym roku, aby pomóc lepiej wyjaśnić poziom skautów, ponieważ otrzymaliśmy opinie od graczy na Madden 22, że nie było od razu jasne, czy poziom 1 jest najlepszy. r Wskazówki pomocy poziomu 3 Brakowało nam nowych wskazówek pomocy dla niektórych z naszych nowych ekranów, które dodaliśmy (bezpłatne centrum agentów, negocjacje kontraktów, aktualizacje etapu skautingu) GameSpot może pobierać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games