Ghostwire: Tokyo Najlepsze umiejętności na pierwszym miejscu

Ghostwire: Tokyo Najlepsze umiejętności na pierwszym miejscu

Ghostwire: Tokyo zawiera ciekawe podejście do walki z perspektywy pierwszej osoby. Ponieważ wrogami gry są Goście, forma złego ducha, spotkania nie mają charakteru konwencjonalnego; zamiast broni palnej i białej, będziesz używać gestów rąk i magicznych przedmiotów, aby podczas bitwy przywoływać różne nadprzyrodzone umiejętności. Przetrwanie w Ghostwire: Tokyo polega na tym, by wiedzieć, jakich umiejętności użyć i kiedy. Niektóre umiejętności oferują sposób na ucieczkę lub sposób na powstrzymanie śmierci. Inne, takie jak ataki Ethereal Weaving w grze, pozwolą ci ujarzmić, wypędzić lub wręcz zniszczyć wrogów. Wszystkie z nich będą musiały zostać odblokowane i/lub ulepszone, zanim staną się realnymi opcjami podczas potyczek. Dotyczy to zwłaszcza pierwszych kilku godzin gry. Aby pomóc w tym zakresie, poniżej wymieniliśmy niektóre z najlepszych umiejętności startowych i ulepszeń w Ghostwire: Tokyo. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Ghostwire Tokyo — wszystko, co trzeba wiedzieć

Tatenui

Jedną z najlepszych umiejętności do zdobycia w Ghostwire jest tatenui. Kiedy Goście cię atakują, możliwe jest blokowanie poprzez przytrzymanie przycisku L1 na kontrolerze. Jeśli naciśniesz go tuż przed atakiem, wykonasz perfekcyjny blok, oszałamiając go, jednocześnie niwelując nadchodzące obrażenia. Jednak po odblokowaniu Tatenui będziesz mógł również zdobyć Eter – magiczny materiał potrzebny do wykonywania ataków Eterycznych Tkania – za każdym razem, gdy wykonasz ten ruch. Wyczerpanie się eteru podczas danej bitwy nie jest wielkim problemem . Są jednak chwile, kiedy liczba wrogów wzrośnie do punktu, w którym zarządzanie tym zasobem stanie się ważne. Ostatnią rzeczą, jaką chciałbyś się wydarzyć, jest całkowite wyczerpanie się podczas walki z grupą trudnych przeciwników. Z tego powodu dodanie innego sposobu na wczesne zebranie tego ważnego materiału sprawia, że ​​umiejętność Tatenui jest solidną inwestycją.

Hakkei

Jeśli lądowanie idealnych bloków okaże się zbyt trudne, zawsze możesz zamiast tego skorzystać z Hakkei. Umiejętność ta wytwarza eter poprzez uderzenia dłonią. Po prostu podbiegnij do gościa i naciśnij prawy drążek, aby wykonać ruch. Teraz nadal będziesz musiał znajdować się w bliskiej odległości od ducha wroga i nie dostaniesz tyle eteru, ile uzyskasz używając Tatenui, ale nie będziesz też musiał polegać na wyczuciu czasu. Szczerze mówiąc, ja Chwyciłbym zarówno umiejętności Tatenui, jak i Hakkei. Im mniej musisz martwić się o Ether podczas walki, tym lepiej.

Fudo

Jak wspomniano w naszych poradach dla początkujących Ghostwire: Tokyo, Fudo to świetna umiejętność, którą można odblokować wcześnie. Dzieje się tak, ponieważ wydłuża czas, w którym rdzeń (lub serce) wroga jest odsłonięty podczas bitwy. Kiedy Odwiedzający otrzyma określoną ilość obrażeń, zostanie umieszczony w stanie podatnym na zranienie z odsłoniętym rdzeniem. Gra zachęci cię wtedy do siłowego wydobycia rdzenia, niszcząc przy tym wroga. Niestety, ten manewr zajmuje sporo czasu. Może być również przerwane przez nadchodzące ataki. Umiejętność Fudo może złagodzić niektóre z tych problemów, wydłużając czas, w którym jesteś w stanie wydobyć, co pozwala na priorytetowe traktowanie otaczających wrogów, zanim wrócisz do osłabionego przeciwnika. Idąc dalej, umiejętność Fudo umożliwia posiadanie kilku wrogów w tym osłabionym stan na raz. Jednoczesne wyodrębnianie wielu rdzeni to szybki sposób na oczyszczenie obszaru ze złych facetów. Tylko upewnij się, że nie ma żadnych maruderów, którzy mogą przerwać proces.

Kukurihime

Następną umiejętnością, którą bym podniósł, jest Kukurihime. Uzupełnia umiejętność Fudo, zwiększając szybkość ekstrakcji rdzenia o 1,5 raza. To może nie wydawać się dużo, biorąc pod uwagę, że to tylko kilka sekund. Jednak nie wydaje się to w ogniu bitwy. Możliwość wydobycia rdzenia wroga tuż przed atakiem, co daje wystarczająco dużo czasu na wykonanie idealnego bloku, pokazuje poziom kontroli tłumu, jaki przynoszą te dodatkowe sekundy.

Takehaya II

Kilka głównych umiejętności w Ghostwire: Tokyo jest automatycznie odblokowywanych w trakcie gry. W takich przypadkach cel zmienia się z odblokowywania umiejętności na ich ulepszanie. Weźmy na przykład atak Takehaya lub szarżę. Umiejętność ta umożliwia naładowanie siły wiatru w celu wypuszczenia dwóch silnych ataków w krótkich odstępach czasu. Problem polega na tym, że musi ładować się w pełni, aby być najbardziej efektywnym. Możesz nieco poprawić tę statystykę, ulepszając Takehaya do poziomu 2. Spowoduje to skrócenie czasu ładowania o 25%, dzięki czemu będzie mniej prawdopodobne, że zostanie przerwana przez atak wroga. To ratuje życie, gdy jest otoczony przez kilku Odwiedzających, ponieważ ma tendencję do odsłaniania ich rdzenia lub przynajmniej zrzucania ich z nóg. Uwaga: Takehaya działa inaczej w zależności od tego, jakiego elementu używasz. Omawiamy efekty ataków Wiatru, ponieważ jest to element, od którego zaczynasz. Rzeczy się nieco zmieniają, gdy odblokujesz Ogień i Woda.

Shinatsuhiko

Takehaya świetnie sprawdza się w walce ze słabszymi wrogami. Trudniejsze warianty mogą wymagać kolejnych ataków, zanim zostaną pokonane. W tym miejscu pojawia się umiejętność Shinatsuhiko, która zwiększa liczbę ataków Wiatru z 2 do 3. Odblokowanie tej umiejętności sprawi, że stawienie czoła większym, uzbrojonym w parasole Goście będzie nieco łatwiejsze. Umożliwi ci również rozdzielenie ataków, wylądowanie dwóch na jednego wroga, zanim uderzy wroga, który próbuje stanąć na nogi.Chociaż jest wystarczająco dużo umiejętności dla różnych konfiguracji, niektóre umiejętności są pomocne bez względu na to, co chcesz podkreślić.Galeria

Omoigane II

Do tej pory umiejętności, o których wspomnieliśmy, są najczęściej używane podczas walki. Są jednak takie, które mogą pomóc ci uniknąć walki. Umiejętność Omoigane, na przykład, zapewnia spektralną wizję – zdolność wykorzystywaną do znajdowania wskazówek, tajnych obszarów i dostrzegania wrogów przez ściany. To w zasadzie Ghostwire: Tokyo’s Detective Mode lub Spidey-sense.Omoigane jest całkiem przydatny. Odblokowywana automatycznie w trakcie gry, to jedna z najlepszych dostępnych umiejętności. Ulepszenie go do poziomu drugiego zapewnia znaczny wzrost poprzez zwiększenie jego zasięgu. Dzięki tej umiejętności nie wejdziesz przypadkowo w grupę Gości ani nie zgubisz drogi podążając za Yokai.

Inubashiri

Nie wystarczy widzieć wrogów przez ściany. Będziesz także chciał zakraść się za nimi, aby wykonać cichy nokaut. Ruch podczas kucania jest jednak boleśnie powolny. Kilka razy Gość odwrócił się w moim kierunku, gdy miałem uderzyć. Na szczęście umiejętność Inubashiri pomaga, zwiększając prędkość ruchu podczas kucania o 30%. Nie będziesz powiększać całego miejsca. Będziesz jednak w stanie wyeliminować wielu wrogów na danym obszarze, zanim zostaniesz zauważony.

Daikoku

Ostatnią umiejętnością, którą powinieneś zdobyć wcześnie, jest Daikoku. Pozwala nosić więcej materiałów eksploatacyjnych niż normalnie (do pięciu sztuk każdego przedmiotu). Pierwsze kilka godzin nie powinno być naprawdę trudne; większość pierwszego rozdziału składa się z kilku samouczków. Chociaż twój przebieg może być bardzo pod tym względem, prawdopodobnie nie będziesz używał zbyt wielu przedmiotów zdrowotnych rozsianych po całym Tokio. Z tego powodu na pewno zabraknie ci miejsca w ekwipunku. Umiejętność Daikoku nieco neguje ten problem. Nie powstrzyma cię to wprost od napełnienia kieszeni, ale zmniejszy niektóre z nawrotów, które zrobisz, upewniając się, że możesz złapać większość wszystkiego w zasięgu wzroku. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games