Diablo 4 – Przewodnik po talentach nekromanty

Diablo 4 – Przewodnik po talentach nekromanty

Nekromanta w Diablo 4 używa kości, krwi, ciemności i klątw, by siać spustoszenie na polu bitwy. Specjalistyczny zestaw tej klasy pozwala jej ożywiać zmarłych lub tworzyć golemy, aby spełniały jej rozkazy. Oto nasz przewodnik po talentach Nekromanty w Diablo 4, który pomoże ci w wyborze profitów, które możesz odblokować.

Talenty nekromanty w Diablo 4

Talenty Diablo 4 Nekromanta, podobnie jak inne klasy, korzystają z systemu grupowania poziomów. Możesz odblokować niektóre opcje, wydając trochę punktów talentów, a kilka z nich można dodatkowo ulepszyć. Wymieniliśmy je poniżej, zwracając uwagę na możliwe ulepszenia i połączone węzły. Podobnie możesz sprawdzić zdolności Nekromanty w naszym poradnik umiejętności.Opcje podstawowego poziomu/grupowania talentówUnliving Energy – Zwiększa twoją maksymalną esencję. Imperfectly Balanced – Umiejętności podstawowe kosztują o 5% więcej esencji, ale zadają o 10% więcej obrażeń.Hewed Flesh – Lucky Hit; uszkodzenie celu daje szansę na stworzenie zwłok w miejscu; podwojone przeciwko bossom.Opcje talentów poziomów Macabre i Corpse / grupowaniaKolczasta zbroja — daje efekt cierni (tj. zadaje obrażenia tym, którzy cię trafią). Biegłość szkieletowego wojownika — zwiększa obrażenia i HP twoich szkieletowych wojowników. Ponure żniwo — pochłonięcie zwłok daje esencję. Napędzany śmiercią — zadaje zwiększone obrażenia tymczasowo po wchłonięciu zwłok .Prawdziwi nekromanci zawsze chętnie wykorzystują każde zwłoki, które zobaczą. W tym miejscu do gry wchodzą dodatkowe obrażenia z Fueled by Death.Przeklęte opcje poziomu/grupowania talentówZadawaj zwiększone obrażenia przeklętym wrogom. Mistrzostwo Szkieletowego Maga — Zwiększa obrażenia i PŻ Twoich Szkieletowych Magów. Uścisk Śmierci — Pobliscy wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia i zadają ci mniej obrażeń. Zasięg Śmierci — Zwiększa obrażenia zadawane odległym wrogom.Opcje talentów poziomów Macabre i Corpse / grupowaniaMakabryczne naprawianie — gdy masz mniej niż 50% HP, otrzymujesz zwiększone leczenie ze wszystkich źródeł. Transfuzja – Krwawe Kule leczą twoje stwory o określony procent wartości. Tides of Blood – umiejętności Krwi zadają zwiększone obrażenia obezwładniające; podwaja tę wartość, jeśli jesteś zdrowy (tj. 80% lub więcej HP).Coalesced Blood — gdy jesteś zdrowy, umiejętności Blood zadają dodatkowe obrażenia. Wysysanie Witalności — Szczęśliwe trafienie; Umiejętności krwi mają szansę wzmocnić cię o pewien procent twojego podstawowego życia. Pościg Żniwiarza – Umiejętności Ciemności zwiększają twoją prędkość poruszania się. Mrok — wrogowie zranieni umiejętnościami Ciemności otrzymują zwiększone obrażenia od cienia, które kumulują się do trzech razy. Szczęśliwe trafienie; Umiejętności ciemności mają szansę na ogłuszenie. Groza — umiejętności Ciemności zadają dodatkowe obrażenia spowolnionym, ogłuszonym i unieruchomionym wrogom; premie kumulują się i mają również zastosowanie do obrażeń cienia zadawanych przez twoje stwory. Ząbkowanie — Zwiększona szansa na trafienie krytyczne umiejętności Kości za każde 10 esencji, które posiadasz podczas rzucania. Szybkie kostnienie — skraca czas odnowienia umiejętności kości za każde wydane 100 esencji. Złamanie złożone — umiejętności kości zyskują zwiększone obrażenia po trafieniu krytycznym 10 razy. Evulsion — Zwiększone obrażenia krytyczne zadawane wrażliwym wrogom.Necrotic Carapace — Wzmocnij się o procent swojego podstawowego życia, ilekroć zwłoki zostaną utworzone przez ciebie lub twoich sługusów.Opcje podstawowego poziomu/grupowania talentówGolem Mastery – Zwiększa obrażenia i HP twojego Golema. Stand Alone – Zwiększa twoją redukcję obrażeń, choć jest ona również zmniejszana w zależności od każdego aktywnego stronnika. Memento Mori — Poświęcenie zarówno Szkieletowych Wojowników, jak i Szkieletowych Magów zwiększa ich premię do poświęcenia. Związany w Esencji — Co pięć sekund Twój Szkieletowy Kapłan leczy również Twoje szkieletowe stwory, przynosząc 20% ich maksymalnego HP. Obrona Śmierci — stwory nie mogą stracić więcej niż 75% swojego maksymalnego zdrowia jednym trafieniem. Inspiring Leader – Zwiększa szybkość ataku stworów, jeśli byłeś zdrowy przez co najmniej cztery sekundy (tj. 80% lub więcej HP). Dowódca Hellbenta — Stwory zadają większe obrażenia, jeśli jesteś blisko nich.

Kluczowe pasywne

Talenty Nekromanty w Diablo 4 mają również kluczowe umiejętności pasywne, które są odblokowywane po wydaniu 33 punktów umiejętności. Możesz jednak wybrać tylko jedną. Skostniała esencja – umiejętności kości zadają +1% więcej obrażeń za każdy punkt esencji, który masz powyżej 50, za każdym razem, gdy zostaną rzucone. Edykt Kalana – jeśli nie otrzymałeś obrażeń przez ostatni trzy sekundy stwory zyskują +15% do szybkości ataku; daje +30% szybkości ataku, jeśli masz co najmniej siedmiu stworów. Wigor Rathmy – +10% maks. HP; po tym, jak jesteś zdrowy przez 15 sekund, twoja następna umiejętność Krwi jest obezwładniająca. Cienista zaraza — Obrażenia Cienia zarażają wrogów na dwie sekundy, pozwalając tobie i twoim sługom zadawać im +10% dodatkowych obrażeń. Za każdym razem, gdy wróg zostanie trafiony obrażeniami Cienia, gdy znajduje się pod wpływem Cienia zarazy, otrzyma dodatkowe obrażenia Cienia.Edykt Kalana sprawi, że twoi stronnicy wykonają większość pracy za ciebie, dzięki zwiększonej prędkości ataku.  Tylko upewnij się, że możesz niezawodnie uniknąć uszkodzeń.Edykt Kalana sprawi, że twoi stronnicy wykonają większość pracy za ciebie, dzięki zwiększonej prędkości ataku. Tylko upewnij się, że możesz niezawodnie unikać szkód.Diablo 4 jest obecnie w fazie beta. W związku z tym niektóre informacje tutaj mogą ulec zmianie w miarę zbliżania się oficjalnej premiery gry 6 czerwca. Odpowiednio zaktualizujemy ten przewodnik. Na razie możesz odwiedzić nasze centrum zajęć. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games