WoW Plunderstorm, podejście Blizzarda do Battle Royale, sprawia, że ​​tradycyjna rozgrywka MMO idzie po desce

WoW Plunderstorm, podejście Blizzarda do Battle Royale, sprawia, że ​​tradycyjna rozgrywka MMO idzie po desce

Tajemnicza kolejna aktualizacja zawartości World of Warcraft nie jest już tajemnicą: aktualizacja 10.2.6 jest już dostępna i wprowadza nowy, ograniczony czasowo tryb gry Battle Royale o nazwie Plunderstorm do gry MMO Blizzarda, który nie przypomina niczego, co gra zrobiła wcześniej. W WoW gra się w Plunderstorm o tematyce pirackiej, ale niewiele ma ona wspólnego z grą, którą gracze poznali i pokochali przez lata. Nie ma automatycznych ataków ani klas. Zamiast mieć dziesiątki umiejętności, do czego przywykli gracze WoW, gracze w Plunderstorm będą mieli maksymalnie sześć. W związku z tym gracze zostawią swoje wcześniej stworzone postacie za drzwiami i stworzą nowe specjalnie na potrzeby Plunderstorm, który będzie trwał przez sześć tygodni, począwszy od dzisiaj. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20242023202 22021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 19901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601 95919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919 281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameS garnki

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: World Of Warcraft – Plunderstorm Battle Royale Zwiastun wprowadzający do trybu gry Najnowsze rozszerzenie do gry MMO, Dragonflight, nie jest wymagane do grania w ten tryb. Zamiast tego może grać każdy, kto ma subskrypcję WoW, łącznie z tymi, którzy obecnie spędzają czas grając w WoW Classic, a nie w nowoczesną wersję gry. Po stworzeniu postaci Plunderstorm gracze mogą ustawić się w kolejce solo lub z partnerem i szybować na skrzydłach papugę do Arathi Highlands, strefy, która będzie dobrze znana długoletnim graczom WoW, ale została zmieniona na mapę Battle Royale w tym trybie. W jednym meczu weźmie udział maksymalnie 60 graczy, a wszyscy będą walczyć o to, by zostać ostatnim piratem. Gracze będą mieli tylko jedno życie, chociaż partner w duecie może ożywić poległego członka drużyny. Po śmierci gracze mogą zostać i obserwować innych graczy, jeśli tak zdecydują. Gdy ich buty staną na ziemi, graczom pozostanie jedynie podstawowy atak (który nie jest używany automatycznie podczas ataku jak w normalnym WoW-ie, ale jest teraz umiejętność aktywna) i mikstura ładująca zdrowie. Gracze będą musieli pokonać zarówno wrogów NPC, jak i innych graczy, aby zdobyć doświadczenie, zaklęcia i awansować w trakcie meczu, aby zwyciężyć. W przeciwieństwie do zwykłego WoW-a, w którym gracze wybierają wrogów za pomocą zakładek i automatycznie atakują lub wykorzystują zdolności do zadawania obrażeń, zaklęcia Plunderstorm – które zdobywa się od zabitych wrogów lub można znaleźć w skrzyniach rozsianych po Wyżynach Arathi – to głównie „strzały umiejętności”, które wymagają odpowiedniego wyczucia czasu i pozycjonowanie. Z biegiem czasu burza zbliży graczy do siebie, aż tylko jedna (lub jedna drużyna) pozostanie zwycięzcą. Przez cały czas gracze będą zdobywać Plunder, formę PD, która przyczyni się do powstania nowej ścieżki nagród Rozgłosu, która odblokuje nagrody kosmetyczne, takie jak wierzchowce i zwierzaki, do wykorzystania zarówno w Wrath of the Lich King Classic, jak i Dragonflight.Dostęp do Plunderstorm można uzyskać za pośrednictwem klienta Dragonflight, ale dodatek nie jest wymagany do rozgrywki. Plunderstorm nie przypomina niczego w dwudziestoletniej historii WoW. GameSpot miał okazję porozmawiać z niektórymi programistami z Blizzarda zaangażowanymi w tworzenie tego trybu gry przed jego oficjalną premierą, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat niektórych inspiracji stojących za nim oraz celów zespołu związanych z trybem ograniczonym czasowo.Różne Battle Royale były oczywiście inspiracją dla Plunderstorm, powiedział główny inżynier oprogramowania Orlando Salvatore, ale także inne gatunki, takie jak MOBA, bijatyki i gry RTS. Salvatore powiedział, że jedną z godnych uwagi inspiracji był Warcraft 3 firmy Blizzard. „Kiedy wracamy myślami do Warcraft 3, jedną z super fajnych rzeczy w Warcraft 3 jest odwiedzanie różnych obozów i zdobywanie kolejnych poziomów przez naszego bohatera” – powiedział Salvatore. „A poziom 10 był głównym punktem, do którego należało dotrzeć… To, co jest super fajne, nawiązuje do tego. To [Plunderstorm] to gra PvP, ale zawiera także elementy PvE. Awansowanie na wyższy poziom zapewnia zdrowie, zwiększanie poziomu daje większe obrażenia w stosunku do twoich umiejętności, możesz znaleźć lepsze łupy w różnych miejscach na mapie. Możesz chodzić po okolicy i znajdować obozy potworów, a także pomagać w ulepszaniu swojej postaci w każdej grze. To w pewnym sensie nawiązuje do tego.” Fani śledzący Blizzarda mogą pamiętać, że w 2022 roku studio z Irvine w Kalifornii przejęło bostońskiego dewelopera Proletariat, twórców uwielbianej, ale krótkotrwałej gry Battle Royale Spellbreak. Salvatore powiedział, że członkowie byłego zespołu Spellbreak rzeczywiście wnieśli swoją wiedzę do stworzenia Plunderstorm, ale był to wysiłek całego studia, w którym ludzie z całego Blizzarda dzielili się swoimi pomysłami i uwagami. To walka i rozgrywka w Plunderstorm naprawdę odróżniają ją od innych do czego przyzwyczajeni są gracze WoW, otwierając przed nimi wszelkiego rodzaju nowe możliwości. Gracze będą mogli wyposażyć się w dwa zaklęcia ofensywne i dwa zaklęcia obronne, oprócz podstawowego ataku, mikstury zdrowia i różnych przedmiotów użytkowych, takich jak podkładka do skoku, która może można znaleźć w trakcie meczu. W przeciwieństwie do zwykłego WoW-a, nie ma tutaj możliwości zarządzania ekwipunkiem ani wyposażenia, które można by wyposażyć, co według Salvatore nie wydawało się odpowiednie w trybie gry. Gracze będą wymieniać zaklęcia lub podnosić przedmioty użytkowe znalezione na mapę bezpośrednio, bez konieczności przeciągania zaklęć na pasek akcji lub szukania przedmiotu w ekwipunku.Każdy gracz rozpoczyna rundę z podstawową umiejętnością ataku, ale nie jest to automatyczny atak, do jakiego gracze WoW są przyzwyczajeni.Każdy gracz rozpoczyna rundę z podstawową umiejętnością ataku, ale nie jest to automatyczny atak, do którego gracze WoW są przyzwyczajeni. Zdobycie wielu kopii zaklęć o niższej randze spowoduje ich ulepszenie do potężniejszych wersji, przy czym każde zaklęcie będzie miało cztery różne stopnie. Salvatore pokazał przykłady zaklęć, w tym ognisty, czołowy atak stożkowy lub kulę many dalekiego zasięgu, którą należy naładować, aby uzyskać maksymalny efekt. Każde zaklęcie wymaga odpowiedniego ustawienia i nie jest tak proste, jak kliknięcie wroga prawym przyciskiem myszy, jak zwykle robią to gracze WoW. Gracze mogą znaleźć w sumie 10 zaklęć ofensywnych i 10 użytkowych i z nimi poeksperymentować. „To ekscytujące móc wykorzystać to, w czym WoW jest tak dobry, czyli walkę sekundę na sekundę, i naprawdę złamać zasady co tam jest” – powiedział Salvatore. „To jeden z głównych powodów, dla których nie grasz główną postacią. To wyjątkowe doświadczenie, zupełnie inne doświadczenie, doświadczenie pozbawione klas. Jest bardziej ograniczone, ale miejmy nadzieję, że wystarczająco głębokie, aby gracze mogli znaleźć wystarczająco, aby porozmawiać o metach i strategiach, jakie stosują, gdy wchodzą do meczu. Kolejnym nietypowym posunięciem było to, że Plunderstorm nie został przetestowany na publicznym serwerze testowym gry, jak to zwykle bywa w przypadku innych aktualizacji zawartości WoW, i dodatkowo nie będzie obsługiwał dodatków stworzonych przez graczy, które są często używane w normalnym WoW-ie. Brak testów na PTR oznacza, że ​​Plunderstorm prawdopodobnie nie będzie „idealnie zbalansowany”, ale nie ma w tym nic złego, powiedział Salvatore. Zamiast tego ma to sprawiać frajdę. „Decyzja o braku PST była dla nas ważna, ponieważ nie chcieliśmy, aby wyszła ona już na minimalnym poziomie” – powiedział Salvatore, odnosząc się do graczy korzystających z eksploracji danych i testowania rozgrywki na PTR, aby znajdź najlepsze kompilacje lub przedmioty, zanim aktualizacja zostanie oficjalnie udostępniona. „Nasi gracze są tak dobrzy i mądrzy w znajdowaniu najlepszych rzeczy. Chcemy, aby było to dla wszystkich nowe doświadczenie, gdy ta premiera się pojawi, chcemy, żeby to była niespodzianka. Wiele się nauczyliśmy z Klasyki i Sezonu Discovery i odkryłem, że są tam rzeczy, którymi ludzie chcą być zaskoczeni.” Mapa do Plunderstorm, wersji Arathi Highlands w Battle for Azeroth, nie była pierwszym wyborem Blizzarda. Jednak zespół wcześnie zdecydował, że chce wykorzystać strefę w starym świecie Azeroth, która byłaby znajoma obecnym i powracającym graczom. Główny producent Ray Bartos powiedział, że przy ustalaniu lokalizacji Plunderstorm zespół oparł się na historii Arathi w grze jako spornej strefie PvP.Mecze rozpoczynają się od wślizgu graczy do Wyżyny Arathi na grzbiecie papugi.Mecze rozpoczynają się od wślizgu graczy do Wyżyny Arathi na grzbiecie papugi.Mecze rozpoczynają się od wślizgu graczy do Wyżyny Arathi na grzbiecie papugi. Chcieliśmy, aby to doświadczenie miało znajomą przestrzeń w tym sensie, aby gracze nie czuli, że pomimo tych wszystkich eksperymentów nie było to zbyt drażniące w sensie przestrzeń do zabawy” – powiedział Bartos. „Przestrzeń gry nadal wydaje się znajoma, nadal ją dobrze rozumieją, a na to dołożyliśmy wysiłek eksperymentalny”. Jako że wydarzenie jest ograniczone czasowo, gracze mogą czuć się presją, aby jak najszybciej zdobyć nagrody kosmetyczne , ale Salvatore powiedział, że celem nie jest to, aby gracze czuli się zmuszani do wielogodzinnej gry codziennie przez następne sześć tygodni i aby nagrody można było zdobyć w „rozsądnym” czasie. Podsumowując, Plunderstorm polega na łączeniu różnych grup graczy WoW, powiedział Bartos, niezależnie od tego, czy grają w Dragonflight, WoW Classic, czy też grali w WoW i chcą mieć powód, aby to zrobić ponownie. „Zjednoczenie wszystkich, to jest cel Plunderstorm” – powiedział Bartos . „Mamy uproszczone doświadczenie, jeśli jesteś osobą, która aktywnie gra teraz w WoW, a może zrobiłaś sobie na chwilę przerwę, aby wrócić do czegoś, co jest uproszczone, bardzo proste. Nie ma potrzeby sprawdź szczegółowy przewodnik lub coś w tym stylu. Możesz od razu przystąpić do eksperymentowania i wypróbowywania różnych umiejętności… Jest to okazja do „Hej, wszyscy, którzy mają aktywną subskrypcję WoW, przyjdźcie i sprawdźcie to”. „Jest tego mnóstwo. więcej WoW-a pojawi się w nadchodzącym roku. Oprócz ciągłego udostępniania zawartości Sezonu Odkryć WoW Classic i dwóch kolejnych planowanych aktualizacji Dragonflight (w tym przeglądu trudności lochów), Blizzard wypuści tego lata zarówno Cataclysm Classic, jak i jego nowe, nowoczesne rozszerzenie WoW, The War Within. W listopadzie gra MMORPG firmy Blizzard będzie obchodzić 20. rocznicę powstania.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games