Trudną częścią pysznego ostatniego dania było sprawienie, by działał z Cuphead

Trudną częścią pysznego ostatniego dania było sprawienie, by działał z Cuphead

Pod koniec czerwca Studio MDHR nie będzie już nawiedzane. To wtedy studio w końcu wypuszcza rozszerzenie do pobrania Cuphead, Delicious Last Course. Po raz pierwszy ogłoszone w 2018 roku DLC zaczęło się jako seria pomysłów, które nie trafiły do ​​​​oryginalnej gry; rzeczy takie jak hołdy dla gier i klasycznych kreskówek lub inspiracje, takie jak upiorna postać Cuphead, znana jako Legendarny Kielich. Jak wyjaśniła dyrektor studia i producentka wykonawcza Maja Moldenhauer, były to pomysły, których twórcy po prostu nie mogli odpuścić – nawet jeśli ich realizacja zajęłaby ostatecznie pięć lat. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościEnter Now Playing: Cuphead: The Delicious Last Course Rozgrywka z panią Chalice „Tak naprawdę nic nie było na podłodze w krojowni [when Cuphead was completed]”, powiedział Moldenhauer o DLC w wywiadzie dla GameSpot na Summer Game Fest. „Kiedy stworzyliśmy podstawową grę, każdy kawałek papieru [used for animation] udało się. To były rzeczy, które były w głębi naszych umysłów [that made up the DLC], jak hołdy dla kreskówek, które kochaliśmy lub ruchy, które kochaliśmy, czy to było jak wstrętny bałwan, czy kowbojka, czy coś w tym rodzaju, powiedzieliśmy: „Kochalibyśmy takiego szefa”. „„To było wszystko w naszych głowach i prześladuje nas”, powiedziała. „Nie sądzę, że bylibyśmy w stanie zamknąć ten rozdział bez ich wyrzucenia. Pomysły były po prostu zbyt dobre, by je pominąć i przejść dalej. „Musieliśmy poświęcić trochę czasu na wypróbowanie tych pomysłów podczas Summer Game Fest, gdzie Studio MDHR udostępniło jedną z walk z bossami DLC, używając pani Chalice, żywej wersja ducha Legendarnego Kielicha i nowa postać z Delicious Last Course. Granie jako Pani Kielich bardzo różni się od oryginalnych postaci Cuphead i Mugman.Gdzie oryginalne postacie mają tylko jeden skok, ale mogą uzyskać więcej powietrza, używając umiejętności parowania na niektórych rodzajów pocisków, pani Chalice wykonuje podwójny skok ze skoku. Jej umiejętność parowania to doskok w poziomie, który jest prawdopodobnie bardziej niezawodny niż parowanie z wyskoku, ale nie oferuje jej żadnego dodatkowego ruchu jako nagrody za jego wykonanie.Moldenhauer powiedział, że pani Chalice była elementem, z którym zespół chciał zrobić więcej w podstawowej grze – i w bardzo realny sposób Studio MDHR zrealizowało tę ambicję, dzięki temu, że możesz odtworzyć cały Cuphead z panią. Kielich. Jednak przy nowej mechanice pomysł nie polegał na stworzeniu postaci, która byłaby łatwiejsza w użyciu niż Cuphead i Mugman, powiedział Moldenhauer. „To, co robiliśmy, to po prostu próba uczynienia jej komplementarną” – wyjaśniła. „Więc jeśli ktoś nie ma dobrych szybkich parowań z podwójnym skokiem do czasu, ma tę kreskę parowania. Jednak na odwrót, dla mnie lubię bawić się z panią Chalice, ale to jest jeden z elementów, których nie lubię t lubię. Nie podoba mi się efekt końcowy, kiedy rzucasz parowanie i to, co się z nią dzieje – nie jestem z tym świetny. Więc wolałbym grać na ciężkim poziomie parowania z Cupheadem. z panią Chalice wymaga czegoś w rodzaju zmiany sposobu myślenia o walce z bossem Cuphead. Podwójny skok panny Chalice sprawia, że ​​jest nieco łatwiejsza w użyciu, jeśli chodzi o unikanie dużych ataków wroga, co wymagało starannego wyczucia czasu z Cupheadem i Mugmanem. Jednak parowanie jest ogromną częścią walki Cuphead: nie tylko pozwala ci natychmiast wyłączyć atak wroga, oczyszczając miejsce na ekranie, którego czasami potrzebujesz, ale także pomaga ci naładować specjalne umiejętności i ataki EX, które pozwalają ci zadawać ogromne obrażenia wrogom. Podczas gdy przybijanie parowania z Cupheadem tradycyjnie wystarczało, aby na chwilę uchronić cię przed niebezpieczeństwem, dzięki sposobowi, w jaki parada z wyskoku wyrzuca cię w powietrze, parada pani Chalice działa tak, jakbyś całkowicie pochłonął atak. To często może pozostawić cię na wolności i oznacza, że ​​możesz zignorować więcej okazji do sparowania lub uznać je za bardziej niebezpieczne niż w przypadku Cuphead lub Mugman.Ms. Kielich ma kilka innych cech charakterystycznych dla postaci, które mogą dać ci przewagę, ale wymagają kompromisów. Aby uzyskać dostęp do Pani Kielicha, musisz wyposażyć się w specjalny Charm, jeden ze specjalnych przedmiotów, które możesz zdobyć w Cuphead, które dają twojej postaci przydatne korzyści. Urok, który otrzymasz w DLC, zamienia miejsce Cupheada lub Mugmana na panią Chalice — ona ożywa, podczas gdy jeden z nich staje się duchem. Tak więc używanie Pani Kielicha kosztuje cię ten slot z urokiem, kiedy grasz. Oprócz innych usprawnień rozgrywki pani Chalice, rezultat jest taki, że podczas gdy Cuphead i Mugman mają trzy punkty wytrzymałości, pani Chalice ma cztery, co sprawia, że ​​korzystanie z niej jest trochę bardziej wybaczające.Brak podpisuMa również unikalną wśród postaci umiejętność uników, która daje ci krótkie okno niezwyciężoności, gdy z niej korzystasz. Ruch może być bardzo przydatny w odpowiednich okolicznościach, aby uniknąć obrażeń w razie potrzeby, ale jest również wysoce zależny od sytuacji. W ciasnych walkach bez dużej manewrowości lub wymagających precyzyjnego ustawienia postaci, takich jak walka z bossem, którą graliśmy, unik nie był zbyt przydatny. Jak wszystkie umiejętności Pani Chalice, będzie pasować do niektórych bitew w grze, a nie do innych. Nasza sesja praktyczna dała nam szansę na walkę z bossem o imieniu Mortimer Freeze na poziomie Snow Cult Scuffle, który GameSpot wcześniej widział jako część praktycznego podglądu Delicious Last Course. Czarodziej Mortimer zaczyna unosić się na arenie bossa, nękając cię śmiercionośnymi kartami tarota i żywymi kroplami wody, które maszerują za tobą jak żołnierze. Zniszcz go wystarczająco, a przemieni się w ogromnego, odrażającego bałwana, który zamienia się również w lodówkę, rzucając na ciebie wściekłymi lodami jak latające małpy i bombardując cię moździerzami w postaci eksplodujących kostek lodu. Na koniec wspinasz się nad arenę, aby stanąć na obrotowych platformach, na których walczysz z Mortimerem w postaci gigantycznego, magicznego płatka śniegu. Płatek śniegu pluje na ciebie śnieżnymi szyszkami i lubi wyskakiwać własne oko, które lata dookoła, strzelając błyskawicami po polu bitwy. W rzeczywistości jest to trochę obrzydliwe. Podobnie jak inne bitwy Cuphead, Mortimer Freeze nie jest popychaniem – istnieją trzy całkowite fazy, przez które musisz walczyć, każda z własnym zestawem mechanik. Przeżycie w walce jest często kwestią ostrożnego ustawienia, na przykład gdy bałwan przywołuje lodowe miecze z ziemi pod twoimi stopami lub gdy jego kostki lodu uderzają o ziemię i rozbijają się na mniejsze kostki, które lecą nad głową. Granie z panią Chalice wymagało trochę przyzwyczajenia się i znacznie różniło się od postaci z gry podstawowej. W niektórych obszarach wyróżnia się, na przykład przeskakuje bałwana, który przekształca się w gigantyczną śnieżkę i beczki w twoją stronę, ale niekoniecznie doskonale nadaje się do walki dzięki parowaniu z unikiem. Zabawa postacią sugeruje, że możesz chcieć przełączać się między panną Chalice a oryginalnymi postaciami w zależności od bitwy – chociaż granie z nią przez całą podstawową grę z pewnością zaoferuje nowe wyzwanie. Moldenhauer powiedział, że stworzenie tego nowego wyzwanie z Panią Chalice było również najtrudniejszą częścią tworzenia Delicious Last Course.Brak podpisu„Łatwiej było rozwijać ją z nowymi bossami, ponieważ nie zdefiniowaliśmy jeszcze, jak wygląda rozgrywka, w porównaniu z retroaktywnym dopasowaniem jej i pracą z istniejącymi bossami, ponieważ nie chcieliśmy ich dotykać. to samo i musiała również z nimi pracować” – powiedział Moldenhauer. „To zdecydowanie był jeden z tych najtrudniejszych elementów tego wszystkiego. Definiowanie i wymyślanie różnych koncepcji, różnych bossów i walk z bossami i tym podobnych rzeczy, które przychodzi bardzo naturalnie, ponieważ jest tak wiele hołdów związanych z grą, w które chcemy się zaangażować, lub grafikę odniesienia, na którą patrzymy. „Istnieją również nowe odniesienia wpływające na to, co zobaczysz w Delicious Last Course, chociaż Moldenhauer powiedział, że zespół upewnił się, że DLC nie różni się drastycznie od gry podstawowej , mimo że czerpie wskazówki z kilku nowych źródeł. Wpływy wciąż pochodzą z animacji z lat 30., chociaż Moldenhauer powiedział, że Studio MDHR czerpało z dzieł, które pojawiły się w drugiej połowie dekady, takich jak Fantasia, a także z kreskówek, które zainspirowały podstawową grę. Ponieważ te dwie części były tak ściśle powiązane od samego początku, nadal są do siebie bardzo podobne wizualnie. Gdy Delicious Last Course zamyka książkę na temat tego rozdziału Cuphead, Studio MDHR może równie dobrze patrzeć w przyszłość — ale Moldenhauer nie daj się wymknąć, co deweloperzy myślą o zrobieniu dalej. „W naszych głowach nie brakuje pomysłów. „Kochamy animację 2D, kochamy ołówek na papier i magię, która niesie ze sobą erę cyfrową, więc na pewno możesz tego od nas oczekiwać. Jesteśmy bardzo otwarci na różne gatunki rozgrywki. brama, a my będziemy musieli zobaczyć, dokąd się uda. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games