Sonic Frontiers jest "Przyszłość Sonic," Mówi dyrektor kreatywny

Sonic Frontiers jest "Przyszłość Sonic," Mówi dyrektor kreatywny

Sonic Frontiers umieszcza ukochanego niebieskiego jeża Segi w otwartym świecie – takim, który wygląda bardzo podobnie do Hyrule, który eksplorujemy w The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Nowe ustawienie przekształca tradycyjną pętlę rozgrywki dla gry Sonic, tworząc to, co zespół Sonic uważa za przyszłość serii. „W historii Sonic mieliśmy rozgrywkę 2D z przewijaniem bocznym [and] 3D, bardziej liniowy format, w którym Sonic zaczyna gdzieś i zmierza do celu na torze” – powiedział mi kierownik kreatywny zespołu Sonic, Takashi Iizuka podczas Summer Game Fest Play Days. „To będzie następna iteracja, to jest jak przyszłość Sonic — chcieliśmy stworzyć coś, co naprawdę obejmuje wolność i swobodę biegania, gdziekolwiek chcesz”. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz ! Please use a html5 video capable browser to watch videos. This video has an invalid file format. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2022202120202019201820172016201520142013201220112010200920082007200620052004200320022001200019991998199719961995199419931992199119901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019 69196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWprowadź teraz odtwarzane: Jak Sonic Frontiers przenosi Sonic do otwartego świata — wywiad z twórcą | Summer Game Fest 2022 Muszę zagrać trochę w Frontiers na Play Days, a gra nie przypomina żadnej gry Sonic, w którą grałem wcześniej. Otwarte środowisko 3D tworzy plac zabaw dla szybkości Sonica, pozwalając na platformowe wyzwania, które naprawdę zmuszają cię do zatrzymania się i zastanowienia, jak do nich podejść i je rozwiązać. Ponieważ Sonic nie tylko podróżuje z lewej strony ekranu na prawą płaszczyzną 2D lub biegnie prosto na płaszczyźnie 3D, nagle masz wybór, jak podejść do konkretnych wyzwań platformowych, zamiast być na torze. rozwiązanie”. Właśnie to [we] zrobiłem z tym ogromnym środowiskiem 3D – przenosząc akcję platformy Sonic do nowego środowiska 3D” – powiedział Iizuka. [we’ve] utworzono.”Sonic Frontiers Hands On Impressions | Summer Game Fest 2022Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej format HTML5. Ten film has an invalid file format. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘ent er’, zgadzasz się na GameSpot
Warunki użytkowania i polityka prywatnościenter Na marginesie, Iizuka powiedział mi, że zespół Sonic napotkał wyjątkowy problem podczas tworzenia świata Frontier – Sonic jest zbyt szybki dla twojego otwartego świata średniej wielkości. W przeciwieństwie do głównych bohaterów Breath of the Wild, Horizon Forbidden West czy Elden Ring, Sonic porusza się w szczególnie szybkim tempie – szybciej niż większość postaci w innych grach na swoich wierzchowcach. W związku z tym Sonic Team odkrył, że testerzy zbyt szybko przechodzili z jednej strony mapy Frontier na drugą. W związku z tym świat musiał zostać znacznie większy, a działania poboczne znacznie rozprzestrzeniły się od siebie, aby gracze przypadkowo nie przejechali obok nich”. [we] zacząłem tworzyć tę grę — wszyscy biegali od początku do końca [to test] jak szybko zdołasz oczyścić wyspę z jednej strony na drugą – powiedziała Iizuka.[We] cały czas go testowaliśmy, bo Sonic to taka szybka postać [that] jeśli przechodzisz przez to zbyt szybko — to nie działa w formacie otwartej strefy. Więc [we’d] zrobić wyspę, [we’d] przebiegać jest, [and then we’d] powiedz: „To nie jest dobre — musisz to wyrzucić! Zrób to większe! Musimy to powiększyć! Nawet większy!’ I [we’re] ciągłe testowanie wielkości wyspy i ciągłe kwestionowanie [ourselves] dlatego [we] mają tak szybki charakter i [we] trzeba sprawić, by format otwartej strefy stał się zabawnym placem zabaw”. Niedługo zobaczymy, jak duża jest mapa Sonic Frontiers. Gra zostanie wydana na Xbox Series X|S, Xbox One, PS5, PS4, Switch i PC w tym roku. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co jest dostępne na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games