Rise Of The Ronin łączy walkę drużyny ninja ze swobodą w otwartym świecie

Rise Of The Ronin łączy walkę drużyny ninja ze swobodą w otwartym świecie

Rise of the Ronin wydaje się naturalnym kolejnym krokiem dla dewelopera Team Ninja. Po dwóch dekadach spędzonych na tworzeniu jednych z najlepszych linearnych gier akcji w swoim gatunku, studio wychodzi ze swojej strefy komfortu, tworząc pierwszą grę RPG akcji z otwartym światem. Połączenie dowolnej struktury ze stylem walki podobnym do Wo Long: Fallen Dynasty i serii Nioh to kusząca perspektywa i jest to jeden z kluczowych obszarów, w których Rise of the Ronin wyróżnia się po pierwszych dwóch godzinach grania. Akcja rozgrywa się pod koniec XIX wieku w Japonii W Rise of the Ronin przejmujesz kontrolę nad bezimiennym wojownikiem do wynajęcia w tak zwanym okresie „Bakumatsu”. Ta era w historii Japonii jest znana z tego, że zwiastowała koniec militarystycznego szogunatu Tokugawa, gdy kraj przeszedł do bardziej zmodernizowanego rządu, w którym doszło do zderzenia Wschodu i Zachodu. Był to okres rewolucji kulturalnej i niepewności, a przejście to jest widoczne w większości projektów Rise of the Ronin, od broni w arsenale po architekturę niektórych budynków w Jokohamie. Twoje postępy w grze zapoznają Cię także z postaciami historycznymi z całego okresu. W pierwszych godzinach gry wdajesz się w walkę z bossem przeciwko dowódcy Matthew C. Perry’emu – którego amerykańskie „Czarne statki” zakończyły wieki izolacji Japonii – podczas gdy w kolejnej z najwcześniejszych misji w grze walczysz u boku legendarnego samuraja, Sakamoto Ryomy. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 20242023202 22021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 19901989198819871986198519841983198219811980197919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601 95919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919 281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameS garnki

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Rise Of The Ronin GameSpot Praktyczny podgląd Jako Ronin zostajesz wrzucony w kimono samuraja bez mistrza – wędrownego szermierza, który może swobodnie kroczyć własną ścieżką. Ta swoboda kształtuje Rise of the Ronin i zaczyna się od samego początku gry, kiedy zostajesz poproszony o wybranie źródła swojej walki. Niezależnie od dokonanego wyboru, nieznacznie zwiększysz jeden z czterech atrybutów gry: siłę, zręczność, charyzmę i inteligencję. Określa także, od której specjalnej umiejętności zaczniesz, na przykład zdolność odbijania strzał i kul lub umiejętność oszukiwania ludzi w rozmowie. W tym miejscu gra zaleca rodzaje broni, których powinieneś używać, ale możesz wybrać dowolną kombinację, która Ci odpowiada, od klasycznej kombinacji katany i odachi po charakterystyczne połączenie bagnetu i włóczni. Każdy typ broni jest odrębny, jednak walka Rise of the Ronin opiera się na parowaniu i zarządzaniu wytrzymałością, niezależnie od twojego wyboru. Wytrzymałość nazywana jest Ki i określa sposób działania ciebie i twoich wrogów. Atakowanie, blokowanie i uniki wyczerpują twój pasek wytrzymałości, ale podobnie jak w Nioh, naciśnięcie R1 pod koniec ataku przywraca część utraconego Ki. Jeśli twój pasek wytrzymałości zostanie całkowicie wyczerpany, twoja postawa ulegnie złamaniu i pozostawi cię w krótkim okresie bezbronności. To samo tyczy się przeciwników, więc najlepszym sposobem na zwycięstwo jest wyssanie Ki przeciwnika, a następnie wykończenie go potężnym Trafieniem Krytycznym, pozbawiając go życia wybuchem krwi i brakującymi kończynami. Możesz spróbować osiągnąć ten kinowy efekt, siekając wroga, ale jest mało prawdopodobne, że przetniesz wystarczającą ilość mięsa, zanim zmądrzeje i zacznie blokować każdy kolejny cios. Aby ominąć ten problem, możesz użyć Countersparku, metody parowania, która odbija i neutralizuje ataki przeciwnika, jeśli odpowiednio wybierzesz moment, powodując chwilową panikę. Otwiera to przed tobą szansę na ukaranie wroga serią ofensywnych ciosów, najlepiej przy użyciu jednej z twoich Umiejętności Walki (specjalne ataki zdolne zadać znaczne obrażenia Ki). Wytrącenie wroga z rytmu za pomocą Countersparku w odpowiednim czasie jest niesamowicie satysfakcjonujące — dosłowna iskra powstająca w wyniku zderzenia stali ze stalą zapewnia wizualną i dźwiękową euforię — zanim wykonasz makabryczną kombinację. Jest więcej do walki, niż to, z bronią palną dalekiego zasięgu do Twojej dyspozycji, różnymi postawami bojowymi, które pasują do konkretnej broni wroga, hakiem, który może wystrzeliwać przedmioty i wrogów, umiejętnościami walki wroga i wieloma innymi funkcjami. Niemniej jednak sedno każdej bitwy polega na cierpliwym studiowaniu i uczeniu się wzorców wroga, nawet jeśli oznacza to najpierw kilkukrotną śmierć. Może to brzmieć jak etos walki wielu Soulspodobnych, ale Powstanie Roninów odchodzi od tej ścieżki, zachowując jednocześnie pewne elementy znane z gatunku. Na przykład, kiedy umierasz, tracisz walutę znaną jako Karma, którą możesz odzyskać, zabijając wróg, który cię zabił. Dostarczając Karmę do sztandaru przypominającego ognisko, możesz zamienić ją na punkty umiejętności, aby ulepszyć swoją postać. To normalne, ale Rise of the Ronin różni się od gier takich jak Nioh tym, że oferuje zwykłe PD, których nie można utracić. Z powodu tej zmiany nadal możesz przystąpić do bitew z nutą niepokoju, ale śmierć nie uniemożliwia całkowicie rozwoju postaci. Dodaj trzy różne poziomy trudności, na które możesz się przełączyć w dowolnym momencie – oraz groźnych wrogów, którzy pozostają martwi po ich pokonaniu – a Rise of the Ronin stanie się znacznie bardziej przystępną grą Team Ninja. To wciąż wymagające i wymagające doświadczenie dla tych, którzy tego chcą, ale przynajmniej teraz są dostępne opcje. A skoro już o tym mowa, otwarty świat pozwala podejść do gry na różne sposoby. Istnieją zadania poboczne i opcjonalne starcia bojowe do wykonania – z możliwością oczyszczenia miast z bandytów lub po prostu znalezienia i pogłaskania wielu kotów – ale działania w otwartym świecie Rise of the Ronin są stosunkowo rzadkie w porównaniu z wieloma jej rówieśnikami, więc nie Nie spodziewaj się, że otworzysz mapę i zostaniesz zasypany ikonami. Być może później się to zmieni, ale przynajmniej przez pierwsze dwie godziny gra jest odświeżająco usprawniona i jest mało prawdopodobne, aby powodowała zmęczenie otwartym światem.  Galeria Kolejnym odejściem od Team Ninja jest szansa na wpływanie na historię poprzez swoje decyzje. Zetknąłem się z tego małym posmakiem, gdy jeden z pierwszych bossów zaczął błagać o życie. Pozwoliłem mu żyć, bo byłem ciekawy, jak ten wybór będzie wyglądał w przyszłości. Ten aspekt gry sprawia, że ​​chcę wyjść poza godziny otwarcia Rise of the Ronin, a potencjalna ewolucja i tak już doskonałej walki jest kolejnym powodem do optymizmu. Wydaje się, że wychodząc ze swojej strefy komfortu, Zespół Ninja odkrył zwycięską formułę, łącząc swoją wiedzę w walce wręcz z wrodzoną swobodą otwartego świata i łagodniejszym podejściem do trudności. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, jak ułoży się ostateczna gra.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games