Pogoń za tropem i łamanie serc to najmniejsze z twoich zmartwień w czasach i galaktyce

Pogoń za tropem i łamanie serc to najmniejsze z twoich zmartwień w czasach i galaktyce

Times & Galaxy, gra przygodowa oparta na wyborach, w której grasz jako robot, który jest najnowszym stażystą najbardziej zaufanej hologazety informacyjnej Układu Słonecznego, jest dla mnie trochę blisko domu. Zagłębia się w wątki znane każdemu w mediach internetowych, takie jak „Twój punkt sprzedaży odnosi sukcesy, ale nie jest coraz bardziej dochodowy, więc Ty i wielu Twoich współpracowników zostajesz zwolniony” lub „Nie jesteś zatrudniony na pełny etat i dostajesz świadczenia pracownicze, ale dobre wieści, twoje pisanie jest na tyle dobre, że twoja umowa w niepełnym wymiarze godzin zostanie ponownie przedłużona. Jednak nie wszystko to jest zgubą i mrokiem, ponieważ większość gry wydaje się być nastawiona na odkrywanie radości bycia dziennikarzem i dawanie graczowi wglądu w euforyczny haj, który pojawia się, gdy w końcu uzyskasz ten jeden cytat, którego szukałeś, to jedno źródło, które daje ci to, czego potrzebujesz, aby wydrukować opowiadaną historię, za którą gonisz. Jest też mnóstwo momentów lekkości i humoru, dzięki którym nastrój nie staje się zbyt ponury. Przed premierą grałem w wersję demonstracyjną Times & Galaxy, która zawierała początkowe poziomy gry. Nawet jeśli jego formuła wydaje się specjalnie pasować do doświadczenia grania jako reporter śledczy polujący na wskazówki, rozgrywka w Times & Galax nie jest całkowicie wyjątkowa. Powiedzenie właściwej rzeczy właściwej osobie po odkryciu właściwej wskazówki podczas podróży do właściwego miejsca jest w końcu znakiem rozpoznawczym prawie wszystkich gier przygodowych opartych na wyborach. Ale to sposób, w jaki Times & Galaxy przedstawia tę znajomą konfigurację rozgrywki, czyni to doświadczenie interesującym.Jesteś tylko stażystą, więc na początku gry nie usłyszysz wielu wielkich historii. Każda odkryta wskazówka lub cytat, który usłyszysz, informuje, jak możesz sformułować nagłówek, lede, wykres nutowy i kluczowy cytat swojego utworu, a także jak chcesz posmakować tekst. Czy na przykład idziesz bardziej sensacyjnie, czy może informacyjnie? Tak więc w przypadku niektórych historii, które piszesz, nie ma tylko kilku potencjalnych rezultatów, które możesz zebrać, są dziesiątki opcji do odkrycia i odblokowania – naliczyłem ponad 60 w jednym przypadku. Masz dużo sprawczości i, co ważniejsze, dużo odpowiedzialności za to, jak kształtujesz wynik każdego zadania. Kontynuowanie pewnych linii dochodzenia odciągnie Cię od innych, zachęcając do zwracania uwagi na to, z kim rozmawiasz i jak zadajesz im pytania. „Nie ma zbyt wielu gier, które poruszają temat dziennikarstwa”, Copychaser Szef gier, Ben Gelinas, powiedział GameSpot. „Te, które to robią, są zwykle bardzo skoncentrowane na roli redaktora, spinie i mniej na zbieraniu wiadomości, a mniej na rzemiośle na froncie. Więc jednym z tematów, do którego dążymy, jest więcej butów na W ten sposób rozgrywka w Times & Galaxy zarysowuje sedno tradycyjnego dziennikarstwa, od wyzwań, przed którymi staje reporter, poszukując cytatu do artykułu, po zachowanie równowagi między chęcią pisania, informowania i edukowania bez wychodzenia tak wycięte i suche, że stajesz się nudny i trudny do odczytania. Podczas pisania artykułu jest to nieco bardziej szczegółowa debata niż wybór A lub wybór B, a to doświadczenie chciał przekazać Copychaser Games. Ma to sens, biorąc pod uwagę rodowód dewelopera kierującego zespołem w Times & Galaxy. Gelinas jest byłym pisarzem i redaktorem BioWare, który pracował nad takimi grami jak Mass Effect i Dragon Age – jest całkiem zaznajomiony z interaktywnymi doświadczeniami narracyjnymi opartymi na wyborach. A przed podjęciem pracy w BioWare Gelinas pracował jako lokalny reporter kryminalny w gazecie Edmonton Journal, przekazując mu wiedzę z pierwszej ręki na temat tajników pisania do gazety.Sposób, w jaki zbudujesz swoją historię, zmieni sposób, w jaki inni postrzegają holopapier i jak widzą ciebie.Sposób, w jaki zbudujesz swoją historię, zmieni sposób, w jaki inni postrzegają holopapier i jak ludzie cię widzą. „Naprawdę chcieliśmy uciec od czerni i bieli”, powiedział Gelinas, zauważając, że oparta na wyborach narracja Times & Galaxy wymagała więcej niuansów niż gier, w których pisał wcześniej, jak Mass Effect. „Paragon i Renegade, jedno lub drugie, jest trudne, ponieważ wtedy musimy podzielić odpowiedzi na dwie części [choices] i było wiele niuansów zagubionych w środku. Dużo tego jest [nuance] w reportażu, który gubi się wśród odbiorców. Niekoniecznie widzą wewnętrzne zamieszanie ludzi, którzy zbierają wiadomości i próbują dowiedzieć się, co jest ważne, a co nie. To wyzwanie. Chciałem to pokazać i zagrać w grę, ale nie chciałem, żeby to było nudne i nie chciałem, żeby to była symulacja. ”Gelinas wskazuje, że czas spędzony w kryminalnym rytmie był jedną z głównych inspiracji dla pierwszego Poziom Times & Galaxy, w którym masz zbadać prom kosmiczny, który rozbił się po ściganiu go przez policję. Choć nie jest to tak makabryczne, jak w rzeczywistości, Gelinas porównuje zadanie do brutalnych wypadków samochodowych, które opisywał w przeszłości Grając na tym poziomie, odkryłem dowody na to, że rozbity wahadłowiec w dziwny sposób nie miał kokpitu pilota, że ​​być może to wina policji, że się rozbił, i że nikt nie zginął, ale kilka pobliskich materiałów wybuchowych oznaczało, że mogło ich być całkiem sporo. Możesz sobie wyobrazić, na ile różnych sposobów mogłem wymyślić taką historię, i to było, zanim odkryłem dowód niemoralnych eksperymentów, korporacyjnej korupcji i iskrę buntu robotów. Możesz Nie obejmuj tego wszystkiego, a jeśli spróbujesz zawrzeć zbyt wiele, osłabi to skuteczność twojego pisania i analizy. To z kolei wpłynie na twoją przyszłość w gazecie i na przyszłość samej gazety. „To, co robisz w tej grze, jak się zachowujesz i historie, które piszesz, mają wpływ na sukces gazety, czytelnictwo gazety, i jego skupienie” – powiedział Gelinas. „Koniec gry będzie rozgałęział się w kilku kierunkach, w zależności od wyborów dokonanych w trakcie gry pod względem rodzajów relacji, na których się skupiłeś i sposobów, w jakie sam się prowadziłeś. Różni ludzie [at your job] podzielają także różne przekonania na temat tego, czym są wiadomości i co jest ważne. Więc jeśli idziesz bardziej sensacyjnie, są postacie, które będą tym rozczarowane i rozczarowane tobą i mogą cię nie lubić tak bardzo. Są inne postacie, które będą jak: „Tak, zdmuchujemy kurz z tej starej holograficznej gazety”.W grze są też możliwości flirtowania!W grze są też możliwości flirtowania! Kontynuował: „Zanim zająłem się grami, pracowałem tylko dla gazet, ale naprawdę nie chciałem, aby tabloidy były złym wyborem, aby tego rodzaju dziennikarstwo stało się zły wybór. Chciałem tylko pokazać, jak można wykorzystać te same informacje i nadać im różne punkty widzenia, różne ich aspekty, aby przyciągnąć różnych ludzi, a w niektórych przypadkach nagiąć swoją etykę, niekoniecznie zawsze po stronie sensacji. Czasami można z łatwością nagiąć swoją etykę, aby uzyskać ten superinformacyjny artykuł, ten super ważny fakt, że zdradzasz swoje źródło, aby się tam dostać. Chciałem to wszystko pokazać, aby pokazać, jak bardzo bałaganiarskie jest rzemiosło dziennikarskie. nie mogę się doczekać pełnej gry, aby zobaczyć, jak rozegrają się wszystkie wyniki. Gelinas drażniła się, że poza katastrofą wahadłowca będziesz relacjonować historie takie jak pokazy kotów, co brzmi zwodniczo zbyt uroczo. Musi być w tym coś więcej! Ponadto gra oferuje szanse flirtowania z postaciami i rozpoczynania z nimi romansów, a kto wie, jak może to ostatecznie wpłynąć na zakończenia gry. Premiera Times & Galaxy na PC planowana jest na 2024 rok. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games