Naprawdę podobały mi się moje pierwsze godziny z Have a Nice Death. Platformówka 2D roguelike pojawiła się w Steam Early Access, a jej chorobliwie urocza przygoda już okazuje się być zabawnym wyzwaniem. W grze Miłej Śmierci grasz jako tytułowa Śmierć. Jest wypalony i bardzo potrzebuje wakacji, ale nie może uciec od całej papierkowej roboty, którą musi zrobić. W końcu wybucha gniewem, rozwścieczony tym, że jego podwładni odmawiają przejmowania się nim i całą dodatkową pracą, jaką powoduje ich mdłość. Decydując, że już dawno spóźnił się z pewnym szacunkiem, Śmierć wpada w szał przez różne wydziały Death, Inc., aby przypomnieć swoim sługom, kto naprawdę tu rządzi. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot
Warunki użytkowania i polityka prywatnościWprowadź teraz odtwarzane: Miłego zwiastuna śmierci | Game Awards 2021 Mówiąc narracją, nie sądzę, aby ta konfiguracja była czymś, o czym można naprawdę pisać. Have a Nice Death nie wydaje się osiągać żadnej głębi narracyjnej poza prostymi przekazami, że „chrupnięcie jest złe” i „wypalenie nie jest zdrowe”. Ważne rzeczy, ale wczesne godziny gry bardziej skupiają się na zapraszaniu cię do jej uroczego świata. Pomimo mrocznej natury narracji Have a Nice Death zakłada, że ta sytuacja to raczej „biznes jak zwykle” i że te postacie są po prostu zwykłymi pracownikami biurowymi, którzy starają się jak najlepiej przebić. dzień.Na papierze nie powinienem być wielkim fanem Have a Nice Death. Naprawdę nie lubię roguelikes, mimo że spędzam bezbożną liczbę godzin w Hadesie. Ewoluująca narracja i niesamowite postacie skłoniły mnie do uporczywej pracy nad wymagającą pętlą rozgrywki w grze Supergiant i chociaż Have a Nice Death wykorzystuje podobne narzędzia do opowiadania historii, nie osiągają one tych samych wzlotów. Zamiast tego przemawia do mnie Have a Nice Death, ponieważ sprawia, że pętla roguelike’a jest bardziej przystępna. Podobnie jak większość roguelike, głównym celem Have a Nice Death jest ukończenie idealnego biegu – ukończenie każdego dostępnego poziomu w ciągu jednej sesji. Jeśli tego nie zrobisz, musisz zacząć od nowa bez całej wymyślnej broni i przedmiotów, które udało ci się znaleźć podczas ostatniego biegu, chociaż istnieją stałe umiejętności połączone z trzema drzewami umiejętności, które możesz odblokować, aby kolejne biegi były nieco łatwiejsze. to drzewko umiejętności, Have a Nice Death zawiera również sposoby na stałe ulepszanie arsenału śmierci i przeżywalności dzięki nowej broni i przedmiotom leczniczym. Te ulepszenia kupujesz za pomocą sztabek, które można znaleźć podczas biegania i zarobić, zabijając wrogów. Na początku ceny odblokowania tych nowych broni i przedmiotów zdrowotnych są dość wysokie. Na przykład odblokowanie Shake Spear kosztuje aż 105 sztabek (zwykle zarabiasz tylko 10 lub więcej run, jeśli utkniesz w pierwszym obszarze gry). Ale Have a Nice Death zawiera system wyzwań w swoich ulepszeniach. Zabij dowolnych 15 wrogów w trakcie gry (bardzo łatwy cel), a cena tej broni spadnie o 25 procent. Zabij jeszcze 15 wrogów, a spadnie jeszcze dalej. Do czasu zabicia 50 wrogów cena jest obniżona do jednej sztabki. Więc nawet jeśli nie kończysz Miłej śmierci podczas pierwszego, drugiego lub trzeciego biegu, czynność zwykłego zabijania wrogów podczas tych wczesnych prób zwiększa prawdopodobieństwo, że możesz sobie pozwolić na to stałe ulepszenie. Wszystkie ulepszenia są podobnie powiązane do wyzwań, które pozwalają zdobywać zniżki i przyspieszać proces zdobywania silniejszych broni i przedmiotów leczniczych. Niektóre zadają ci zadanie zabijania określoną bronią, podczas gdy inne proszą cię o znalezienie sposobu na zadanie ogromnych obrażeń słabszą bronią lub dotarcie do obszaru lub kilkakrotne pokonanie bossa. Z tego powodu spędzam pierwsze kilkanaście przebiegów Miłej Śmierci, usiłując osiągnąć mniejsze cele – jeden o wiele bardziej osiągalny niż „pokonanie każdego obowiązkowego bossa i poziomu w jednym przebiegu”. W końcu podejmę to wyzwanie, ale na razie jestem zadowolony z tego, że po prostu wzrastam w siłę i widzę, jak moje wysiłki przyczyniają się do tego, że radzę sobie trochę lepiej na tych wczesnych poziomach. I oczywiście, wiele rogalików dzieli ich pozornie nie do pokonania cel, jakim jest pokonanie ich w łatwiejsze do wykonania zadania – Dead Cells zawiera elementy metroidvanii, które pozwalają ścigać małe ulepszenia, które ułatwiają przechodzenie przez fragmenty gry, a Hades ma epizodyczne historie powiązane z każdą z głównych postaci, które możesz realizować podczas próby ucieczki z podziemia. Ale Have a Nice Death to nowość, ponieważ pozwala zobaczyć, do czego dążysz. Z menu sklepu możesz zobaczyć, nad jaką bronią i przedmiotami zdrowia pracujesz, zanim nawet spróbujesz je zdobyć, co pozwoli ci określić, czy są warte pościgu. Szanuje mój czas. I tak teraz, po zaledwie kilku godzinach, oswajam schematy ataków wrogów i bossów i odkrywam nowe strategie, podążając za kierunkami wyzwań, a nie po prostu eksperymentując na własną rękę. Nie mogę przejść przez wszystkie wczesne obszary bez jednego uderzenia, ale kilka razy byłem blisko, po prostu zachęcony do wypróbowania kilku różnych stylów gry i odkrycia, co działa dla mnie. , moje wysiłki nie ułatwiają miłej śmierci. Chociaż z pewnością sprawili, że zniechęcające zadanie pokonania go wydawało się bardziej prawdopodobne, jest to nadal dość trudna gra. W rozmowie z GameSpot, główny projektant gry, Simon Dutertre, porównuje proces grania w Miłą śmierć do wspinania się na górę. Z mojego doświadczenia wynika, że wydaje się to trafnym porównaniem — Have a Nice Death zawiera kilka systemów kar, których opanowanie zajmuje trochę czasu. Na przykład, otrzymanie obrażeń nie tylko obniża twoje zdrowie, ale może również obniżyć twoje maksymalne HP, uniemożliwiając ci całkowite wyleczenie, jeśli nie będziesz ostrożny. To wydaje się być grą, w której chcesz, abyś grał prawie idealnie przez pierwszą połowę, aby mieć szansę na pokonanie drugiej. Zwykle to dla mnie zbyt wysokie zamówienie, ale oparty na wyzwaniach system ulepszeń sprawia, że zadanie wydaje się na tyle wykonalne, że jestem gotów spróbować. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych.
Miłej śmierci pozwala mi grindować, aby trudna gra była bardziej przystępna
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]