Dostępna jest już kolejna łatka do pecetowej edycji gry The Last of Us Part I, która została wydana pod koniec marca i miała szereg problemów. Ta najnowsza łatka, która aktualizuje grę do wersji 1.0.2.0, rozwiązuje między innymi dodatkowe problemy związane z wydajnością oraz problemy z wrażeniami użytkownika i grafiką. co z pewnością było dziwne. Aktualizacja rozwiązuje również problem, który mógł powodować, że animacje koni nie ładowały się podczas określonego przerywnika filmowego w grze. Poniżej możecie zobaczyć pełne informacje o łatce. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatności wejdź do gry: pełna oś czasu LAST OF US wyjaśniona „My w Naughty Dog i nasi partnerzy w Iron Galaxy uważnie obserwujemy raporty graczy, aby wspierać przyszłe ulepszenia i łatki. Aktywnie optymalizujemy, pracujemy nad stabilnością gry i wprowadzając dodatkowe poprawki, które zostaną uwzględnione w regularnie wydawanych przyszłych aktualizacjach” – napisał deweloper w swoim poście na blogu zawierającym informacje o łatce. Każdy, kto nadal ma problemy, może zapoznać się z listą znanych problemów Naughty Dog. Osoby napotykające problemy powinny skontaktować się z pomocą techniczną. Analiza techniczna uznała, że The Last of Us Part I na PC jest „w rzeczywistości wersją beta” przed wydaniem wielu poprawek.
Informacje o aktualizacji The Last of Us Part I 1.0.2.0
Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas szybkiego przełączania między miniaturami skórek postaci. Naprawiono awarię, która mogła wystąpić w wersji 1.0.1.6 podczas ładowania modułu cieniującego podczas pierwszego uruchamiania gry. Naprawiono jedną znaną awarię, która występowała losowo podczas rozgrywki. problem polegający na tym, że drążki analogowe kontrolerów DualSense i Xbox One nie reagowały. Naprawiono problem, przez który zewnętrzne efekty dźwiękowe były odtwarzane zarówno w menu głównym, jak i w menu „Opcje” gry. Ostrość pola) może się zmieniać w zależności od ustawień Skali renderowania (Opcje > Wyświetlanie > Skalowanie rozdzielczości > Skala renderowania) Zaktualizowano ustawienia grafiki (Opcje > Grafika) w interfejsie użytkownika, aby dokładnie wyświetlać wykorzystanie pamięci VRAM. Ustawienia > Jakość tekstur środowisk) nie wyświetlały prawidłowego wykorzystania pamięci VRAM. Naprawiono problem polegający na tym, że wyskakujące okienko włączające diagnostykę po awarii nie pojawiało się. wyświetlanie poprawnie Naprawiono błąd, w wyniku którego przewijanie kółkiem myszy w menu z opcjami rozwijanymi mogło przyspieszać szybciej niż zamierzono Zwiększone aktywne ładowanie w celu skrócenia czasu wczytywania podczas postępu gry[Photo Mode] Naprawiono problem, przez który kamera nie obracała się w zakładce Oświetlenie[The Quarantine Zone] Naprawiono błąd, w wyniku którego postacie gracza i znajomego mogły nagle wyglądać na mokre podczas gry[The Quarantine Zone, Left Behind] Naprawiono błąd powodujący migotanie oświetlenia i tekstury podczas gry[The Outskirts] Naprawiono lukę w geometrii widoczną podczas gry[The Suburbs] Naprawiono problem, przez który animacje mogły się nie ładować podczas gry[The Suburbs] Przywrócono efekt wybijania szyb i trzęsących się samochodów w przerywniku filmowym snajpera w grze[Tommy’s Dam] Naprawiono błąd, przez który animacje koni nie ładowały się podczas przerywnika filmowego w grze[Bus Depot] Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wody mogły się wzburzać podczas gry[The Firefly Lab] Naprawiono problem z poziomem szczegółowości, w wyniku którego hełmy wrogich NPC mogły znikać lub wyglądać na uszkodzone
Pozostawiony w tyle Samodzielny
Naprawiono problem, przez który strzały z pistoletu wodnego wydawały się trafiać Rileya, ale nie były rejestrowane podczas korzystania ze zwolnionego tempa z wyłączoną synchronizacją pionową. Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas podążania za Rileyem w centrum handlowym. rozmowa na plakacie „Affordable Getaways” Naprawiono błąd, przez który tekstury elementów narracyjnych pojawiały się w przerywnikach filmowych o niskiej jakości
Dostępność
Naprawiono problem, przez który Lupa ekranu mogła nie działać. Naprawiono problem, przez który ikona kierunkowa Pomocy w nawigacji mogła przenikać przez model postaci gracza
Lokalizacja
[ENGLISH, HUNGARIAN] Dostosowano język używany w odniesieniu do wyzwalaczy adaptacyjnych i panelu dotykowego kontrolera DualSense[THAI, LATAM SPANISH, KOREAN] Poprawione tłumaczenia w menu[SWEDISH] Dodano brakującą zamianę tekstu na mowę w menu[SWEDISH] Poprawiono język w oknie awarii
AMD
Naprawiono problem polegający na tym, że w przypadku procesorów graficznych z serii AMD RX 5700 i RX 6600 stosowane były nieprawidłowe ustawienia domyślne ustawień graficznych
Pokład parowy
Naprawiono problem, przez który buforowanie PSO mogło się zawiesić po ukończeniu 50% Naprawiono problem, przez który podłączenie kontrolera DualSense podczas oglądania przerywników filmowych z menu Cinematics mogło zmusić gracza do rozpoczęcia rozgrywki Dostosowano interfejs użytkownika, aby wyświetlał elementy sterujące Steam Deck w menu powiększania ekranu Dostosowano położenie broni i elementy interfejsu zdrowia
Wersja sklepu Epic Games
Naprawiono błąd, w wyniku którego pytanie „Kto jest dobrym chłopcem?” osiągnięcie nie zostało odblokowane, mimo że gracz spełniał wymagania. Naprawiono błąd powodujący, że niebo mogło stać się czarne. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.