Velan Studios świętuje ważny moment, wydając zręcznościową grę w zbijaka Knockout City. Dziś, 1 czerwca, rozpoczyna się nie tylko szósty sezon, ale także pierwszy sezon jako samoopublikowana i bezpłatna gra. Wiele zmienia się bardzo nagle w zręcznościowej grze sportowej w prawdziwym świecie. Jednak w jego fikcyjnym, mającym obsesję na punkcie zbijaka mieście, główne wstrząsy są powszechne. Jako gra na żywo, która tworzy fabułę bezpośrednio w środowisku wieloosobowym, Velan nieustannie eksperymentuje z tworzeniem miejsca na narrację, w której być może nie spodziewałbyś się jej znaleźć – a wyniki są tak samo dostępne, jak zachwycające. Wprowadzanie historii do gier wieloosobowych na żywo nie jest rzadkością w dzisiejszych grach, ale wciąż jest to dopiero początek takich eksperymentów. Od Fortnite przez Destiny po Sea of Thieves, żadne dwie drużyny nie radzą sobie z tym tak samo, co jest częścią tego, co sprawia, że te gry są tak wciągające. GameSpot niedawno spotkał się z Velan Studios, aby omówić podejście studia do opowiadania historii na żywo – i, prościej, zapytać, co do cholery dzieje się w Knockout City?Od premiery sezonu 6 1 czerwca Knockout City jest grą darmową. „To jest Knockout City, kochanie”. Reżyser narracji Eric Feurstein przedstawił mi to zdanie na początku mojej rozmowy z zespołem. Jak to opisał, hasło zaczęło pojawiać się w studiu na długo przed pojawieniem się gry, aby wyjaśnić dziwne rzeczy, które dodawali do niej twórcy. „Kiedy tworzysz miejsce takie jak Knockout City i czynisz je wyjątkowym pod pewnymi względami, lokalizacja zaczyna dawać ci pozwolenie na robienie wszystkiego, co chcesz”. Zostało mi to opisane jako sprzężenie zwrotne: Miasto jest dziwne, więc dzieją się w nim dziwne rzeczy. Gdy dzieją się dziwne rzeczy, zachęca do dalszych, dalszych dziwactw. W ten sposób hasło stało się skrótowym wyjaśnieniem chaotycznego ciągu wydarzeń w mieście, które gracze widzieli do tej pory przez pięć sezonów. Nieuczciwa sztuczna inteligencja włamująca się do miasta, inwazja obcych, księżyc zbliżający się coraz bardziej do ojczystego świata Knockout City – to wszystko tylko Knockout City, kochanie. „W tym mieście wszystko jest możliwe, ponieważ tak to zaprojektowaliśmy” – powiedział Feurstein. „I każdy mały pomysł, jesteśmy jak„ tak i… ””Reżyser gry Jeremy Russo wyjaśnił, w jaki sposób ta historia i inne elementy się żywią. z powrotem do tego, co jest prawdopodobnie najważniejszym aspektem: jak to gra. „Styl artystyczny, wybory narracyjne, których dokonujemy, wszystkie te rzeczy są po to, aby wspierać rozgrywkę, więc wszystko kończy się bardzo spójnie”. okazał się tak wyzwalający, że Feurstein zyskał reputację od razu wymyślającego odpowiedzi na pytania dotyczące wiedzy.Kiedy ktoś z zespołu zapytał go, dlaczego, w sensie narracyjnym, postacie zwijają się w kulki – czego używa gra jako rodzaj zespołowego super ruchu w meczach – powiedział, że zamierza posunąć się do tego hasła, ale nagle się zmienił. „Och, ponieważ wyewoluowali z pancerników”, powiedział im zamiast tego. I tak stało się kanonem. pomógł również zwrócić uwagę na nieoficjalną maskotkę gry. Chonky, pancernik o, który dziś można zobaczyć w sztuce ulicznej, pojazdach załogi i wielu innych barwnych światach gry, stał się ulubioną postacią fanów. Feurstein i Russo powiedzieli, że fani od razu zabrali się do Chonky’ego, a zespół poczuł ulgę, że to zrobili. „Zakochaliśmy się w nim pierwsi” – powiedział Feurstein. „Pochylaliśmy się nad tym pancernikiem, ale nie chcieliśmy posuwać się zbyt daleko, na wypadek, gdyby nikomu się to nie podobało[…]a kiedy społeczność się do niego przyczepiła, powiedziałem: „Och, dzięki Bogu. Mamy z nim wiele innych pomysłów”.W Knockout City dziwna nauka jest tylko częścią sąsiedztwa. Feurstein nazywa te aluzje historii lub postaci „nasionami” i powiedział, że zespół zasadzi kilka w każdym sezonie i zobaczy, co rozkwitnie w następnym Chonky. W sezonie 6 może to być Potatobot, ziemniak z mechanicznymi kończynami i zasilaczem, który został zaprojektowany do wykonywania ręcznej pracy zamiast ludzi. Ale to zależy od społeczności. W świecie fabularnym tak plastycznym, jak Knockout City, można by pomyśleć, że jest miejsce na bezpośrednie wprowadzenie teorii fanów do gry. Wręcz przeciwnie, deweloper powiedział, że historia jest dość dobrze przygotowana z dużym wyprzedzeniem – następny rok szerokich uderzeń jest już zaliczony. Ale fani często się angażują, wykazując podobne zainteresowanie tym czy innym wątkiem, co z kolei daje Velanowi pewność, że zespół zmierza we właściwym kierunku. „Cóż, gdybym miał pomysł, a oni mieli pomysł, to musi to być dobry pomysł”, powiedział Feurstein. „Niekoniecznie otrzymujemy od społeczności konkretne pomysły”, dodał Russo. „Ale co oni to wywieranie wpływu jest tym, na czym skupiamy naszą uwagę. Widzimy, na co reagują, a na co nie”. Wyjaśnił, że „Deep Space Dispatches” w grze – bogate w fabułę dzienniki dźwiękowe znalezione w każdym z ostatnich czterech sezonów – zrodziły się z tęsknoty społeczności za dodatkowymi informacjami na temat gry. DJ, który ogląda i komentuje gry w zbijaka z księżyca krążącego wokół planety miasta.Knockout City nie odbywa się na Ziemi.To na innej planecie, której nie znamy, chociaż Russo wydawał się wiedzieć gdzie i postanowił nie mówić W związku z tym Velan nie jest związany żadną z naszych nauk – ani małymi rzeczami, jak fizyka „Księżycowej kuli” o niskiej grawitacji, ani wielkimi rzeczami, jak na przykład gatunek, z którego wywodzą się miejskie zabijaki. Szalona nauka gry pochodzi od Perennial Labs, organizacji działającej we wszechświecie, która lubi wykorzystywać tytułowe miasto jako naczynie Petriego. Ta anonimowa firma, wraz z DJ-em i lokalnym, niezwykle bogatym deweloperem ziemskim Malcolmem Magpie, stanowi główną postaci, ale Feurstein podkreślił, że żaden z nich nie jest de facto bohaterem lub złoczyńców z tej historii, nawet jeśli każdy z nich posiada pewne cechy, które wylądują w jakimś konkretnym miejscu na wykresie wyrównania. Wydaje mi się, że jeśli w tej historii jest Big Bad, to jeszcze ich nie spotkaliśmy.Nowa Kula Bumerangu to najnowszy eksperyment wysłany na dachy przez Perennial Labs. Kiedy masz takie miasto i łączysz je z takimi postaciami, okazuje się, że wszystko pasuje, tak jak w sezonie 6 wśród Nas crossover. Na początku gry byliśmy świadkami, jak DJ nabiera tempa, co to znaczy prowadzić pokaz audio. Służyło to jako wprowadzenie dla zespołu, tak samo jak dla graczy, ponieważ gracze nauczyli się odkrywać materiał fabularny, podczas gdy twórcy nauczyli się, jak go uwzględnić, i czy robić to dyskretnie, jawnie, czy nawet przez niewłaściwe kierowanie graczy, aby zachować ich zgadywanie. Później, kiedy przybyli kosmici, ton programu DJ’a zmienił się na coś zbliżonego do Coast to Coast AM, aby pasował do tematu spisków, małych zielonych ludzików i innych dziwactw, które być może słyszałeś w audycji radiowej przez lata. 6, show DJ-a, a tym samym historia, przechodzi kolejną poważną metamorfozę. Tym razem zapożycza z Seriali i innych popularnych podcastów audio docu-mystery. Z mnóstwem dziwacznych eksperymentów na wystawie i szeregiem ludzi prawdopodobnie z całego ojczystego świata Knockout City, którzy przybędą do miasta, aby zaprezentować swoje wynalazki i odkrycia, miasto bez wątpienia pogrąży się ponownie w chaosie – ale zrobi to wszystko kolor, wzornik w pancerniki i pakowanie wszechobecnej ekscytującej gry w zbijaka, która pozwala zespołowi zaplanować historię z dużym wyprzedzeniem. Teraz w trybie free-to-play, Knockout City jest otwarte dla wszystkich i chociaż możesz mieć do czynienia z okazjonalną inwazją obcych, nieuczciwą super AI lub szalonymi naukowcami, cóż, to tylko Knockout City, kochanie.
Knockout City Lore jest rozgrywany szybko i luźno, a jest do tego lepszy
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]