Kirby i zapomniana kraina mają kęs uroku

Kirby i zapomniana kraina mają kęs uroku

Jako franczyza Nintendo, która istnieje od 30 lat, zaskakujące jest to, że Kirby właśnie przeskakuje na platformę 3D z Kirbym i Zapomnianą Krainą. Ekskluzywna premiera Nintendo Switch 25 marca i jeśli pierwszy świat gry jest jakąkolwiek wskazówką, długoletni fani Kirby mają wiele do zaoferowania. Kirby and the Forgotten Land to zasadniczo spin Puffballa w Super Mario 3D World/Land. A dzięki humorystycznym nowym zdolnościom Mouthful, Forgotten Land staje się jedną z najbardziej zróżnicowanych platformówek w historii serii. Dotychczas opublikowane materiały z rozgrywki nie wyjaśniają tego całkowicie, ale Kirby and the Forgotten Land podążają za tradycyjnym systemem opartym na poziomach. Struktura. Etapy są w większości liniowe, z niewielką eksploracją poza utartą ścieżką, poza rozwiązywaniem zagadek tu i tam. Nawet automatyczne kąty kamery przesuwają cię we właściwym kierunku i chociaż możesz lekko obrócić kamerę, nie masz swobodnej kontroli. Jeśli coś przeoczysz i będziesz musiał się cofnąć, zobaczysz, że Kirby biegnie w kierunku kamery – nie odwraca się wraz z tobą. Ta konfiguracja sprawia, że ​​​​Forgotten Land czuje się czasami jak side-scroller na płaszczyźnie 3D, ale dodatkowa swoboda ruchu w tym miejscu wciąż zwiększa unikalny zestaw umiejętności Kirby’ego. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej treści! Podaj swoją datę urodzenia, by zobaczyć tę videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 klikając „enter”, zgadzasz się na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatnościWprowadź teraz odtwarzane: 10 minut rozgrywki w Kirby i zapomnianej krainie Jak sugeruje tytuł, Kirby nie jest już w Krainie Marzeń. Aby uratować Waddle Dees przed tajemniczą istotą o nazwie Beast Pack, Kirby dołącza do uroczej małej szynszyli z uszami słonia, która potrafi latać, choć niewiele więcej wiadomo o tym gościu. Ten pakiet bestii wykorzystuje urocze stworzenia podobne do lisów jako sługusów, co jest po prostu niegrzeczne, jeśli mnie o to zapytasz. Dotychczasowa historia wydaje się być standardową taryfą dobra i zła, którą widzieliśmy w poprzednich grach Kirby, ale to nie jest zła rzecz, biorąc pod uwagę, że Kirby zawsze koncentrował się na swojej pętli platformy akcji. Forgotten Land wrzucił mnie w sam środek akcji na etapie wstępu zwany „Punktem Przybycia”. Służąc jako szybki samouczek, Point of Arrival przywraca graczom możliwości kopiowania Kirby’ego i pozwala dosłownie zakręcić się w Mouthful Mode. Oglądanie Kirby’ego wdychającego samochód, zakrywającego cały pojazd swoją rozciągliwą skórą, jest tak zabawne, jak się wydaje, zwłaszcza że jego oczy zasadniczo służą jako migające reflektory. Przeskakiwanie po początkowym poziomie i bieganie po złych facetach było całkiem zabawne i prawie mogłem zobaczyć, jak w pewnym momencie rozgrywka samochodowa zmienia się w pełną grę wyścigową. Tryb Mouthful to coś więcej niż tylko głupi nowy sposób na rozwalanie złych. Na pięciu poziomach w World 1 wykorzystałem liczne zdolności Mouthful do rozwiązywania zagadek, ratowania ukrytych Waddle Dees i wykonywania opcjonalnych wyzwań na każdym z dużych poziomów. Cone Mouth — w którym Kirby wdycha pomarańczowy pachołek drogowy — pozwala niszczyć słabe punkty podłoża. Użyłem go nawet do rozbicia fajki wodnej, aby stworzyć gejzer, aby dostać się w niedostępne w inny sposób miejsce. Vending Machine Mouth jest jak dotąd moim ulubionym, ponieważ zmienia Kirby’ego w pistolet, który może szybko strzelać z puszek napoju gazowanego. Wszystkie obiekty w trybie Mouthful Mode migoczą, ale nie wszystkie są używane tak dynamicznie, jak inne. Na przykład Storage i Dome Mouths po prostu ujawniły ukryte przedmioty lub wskazówki do łamigłówek w World 1. Czasami musisz użyć zarówno zdolności kopiowania, jak i trybu Mouthful, aby rozwiązać zagadkę. W jednym przypadku musiałem stać się Stair Mouth – zestawem gigantycznych schodów – aby stworzyć drogę do osiągnięcia półki. Następnie zapaliłem linę plując ogniem i pospiesznie wskoczyłem po schodach do armaty, zanim zadziałał lont. Zachowujesz zdolność kopiowania po wypluciu obiektów Mouthful, ale żeby było jasne, nie możesz być gigantyczną klatką schodową, która również zieje ogniem, nawet jeśli byłoby to fajne. Jak dotąd programista HAL Laboratory wykonał świetną robotę zrównoważenie nowej mechaniki Mouthful z wypróbowanymi i prawdziwymi umiejętnościami kopiowania. Chociaż tryb Mouthful to nowa rzecz, umiejętności kopiowania są nadal niezwykle ważne zarówno w łamigłówkach, jak i w walce, w tym gigantycznego goryla z World 1, który próbuje spłaszczyć Kirby’ego swoją ogromną posturą. I po raz pierwszy można ulepszyć zdolności kopiowania. Ulepszenia są kupowane w Sklepie z Bronią w Waddle Dee Town, centrum, które stopniowo rozwija się podczas Twojej przygody. Te ewolucje zamieniają umiejętności takie jak Cutter, Sword i Fire w potężniejsze ataki. Używanie ulepszonego Przecinaka wydawało się tworzyć szerszy pocisk, który szybciej zabijał wrogów.Galeria Chociaż nie widziałem żadnych możliwości w Świecie 1, mam nadzieję, że rozwinięte zdolności kopiowania będą używane nie tylko do jeszcze szybszej pracy z dużymi i małymi wrogami. Jeśli liczyłeś na grę Kirby z większym wyzwaniem, World 1 nie sugeruje, że Forgotten Land będzie się różnił pod tym względem od swoich poprzedników. Kirby od dawna jest najbardziej przystępną platformówką Nintendo i masz dwie opcje trudności do wyboru: Wild lub Spring-Breeze. Dzikość zdecydowanie nie jest jak dotąd dzika, a zwykli wrogowie stanowią niewielkie lub żadne zagrożenie, a boss Świata 1 pada w mniej niż 30 sekund. Wypróbowałem również tryb Spring-Breeze i przypomniał mi się poziom trudności Yoshi’s Crafted World’s Mellow, co było cudowną funkcją dla mojej córki, która dopiero zaczynała grać w gry. Oprócz głównych etapów odblokowujesz poziomy Droga skarbów ratując Waddle Dees w każdym świecie. Etapy Szlaku Skarbów to próby czasowe, które są zaprojektowane wokół określonej umiejętności kopiowania. W jednym z etapów użyłem Cutter do zgarniania klejnotów, unikając wrogów. W innym zrzucałem bomby ze wzgórz jak kule do kręgli. Chociaż masz wystarczająco dużo czasu na ukończenie tych prób, każda z nich ma opcjonalny cel, aby naprawdę szybko pokonać poziom, a kilka z nich wymagało kilku powtórzeń, aby zdobyć rekord. Treasure Road przechodzi do systemu ulepszania umiejętności kopiowania, ponieważ zdobywane kamienie są potrzebne do zakupu rozwiniętych umiejętności. Świat Forgotten Land już teraz staje się jednym z najciekawszych miejsc w historii serii. Natural Plains ma głównie trawiasty wygląd, którego oczekujemy od pierwszego zestawu etapów w każdej grze Kirby (i Mario), ale nakłada się to na opuszczone miasto. Świat 1 jest domem na poziomie, który rozgrywa się w starym centrum handlowym, wraz z schodami ruchomymi, sklepami w tle i tak, Vending Machine Mouth. Ten wyjątkowy etap zawierał zagadki, które wymagały ode mnie obserwowania otoczenia, aby znaleźć właściwą drogę do przedmiotów kolekcjonerskich i uwięzionych Waddle Dees. Ogólnie rzecz biorąc, wydawało się, że jest to jeden z najbardziej pomysłowych i pomysłowych etapów Kirby’ego w historii serii. Spędziłem około dwóch godzin w World 1, przechodząc wszystkie pięć głównych poziomów, siedem prób na Szlaku Skarbów i sprawdzając każdy opcjonalny cel. Przeszedłem też kilka poziomów w trybie kooperacji z moją córką. Jeden gracz musi grać jako Bandana Waddle Dee, więc brakuje mu umiejętności kopiowania i trybu Mouthful. Niemniej jednak, początkowe poziomy Kirby i Zapomnianej Krainy są uroczo urocze, niezależnie od tego, czy idziesz na to solo, czy z partnerem. Ale tak, oddaj Kirby swojemu dziecku, ponieważ Kirby jest znacznie fajniejszy.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games