Jetpack Joyride 2 nie jest niekończącym się biegaczem

Jetpack Joyride 2 nie jest niekończącym się biegaczem

Oryginalny Jetpack Joyride wydany w 2011 roku był wielkim hitem mobilnym dla dewelopera Halfbrick, który już cieszył się dużym sukcesem dzięki Fruit Ninja z 2010 roku. Gra została przeniesiona na wiele platform, w tym konsole PlayStation, i jeszcze miesiąc temu otrzymywała aktualizacje. Nawet w przypadku hitów sequele nie są nieuniknione w świecie gier mobilnych, ponieważ większość z nich jest traktowana jako trwające platformy, ale ponad rok temu Halfbrick niespodzianka ogłosiła Jetpack Joyride 2… a potem zniknęła. Oficjalne kanały dzielące się szczegółami na temat gry, Jetpack Joyride 2 pociemniało wkrótce po ogłoszeniu. Okazuje się, że powodem było to, że Halfbrick pracował nad szczegółami z Apple, aby uczynić ją grą Apple Arcade. „Zaczęliśmy tworzyć tę grę dawno temu. Myślę, że to było w 2020 roku. I uruchomiliśmy grę w trzech lub czterech krajach tylko w celach wstępnych testów, ale kiedy rozpoczęliśmy rozmowy z Apple Arcade, czuliśmy, że lepszą platformą do tworzenia tej gry jest platforma Apple Arcade.” Menedżer produktu i główny projektant gier Francisco Gonzalez powiedział nam wkrótce po tym, jak Apple ogłosiło, że gra trafi na platformę subskrypcji: „W ten sposób mogliśmy naprawdę stworzyć grę, którą chcieliśmy stworzyć. Skupiliśmy się na tym, aby gra była zabawna i na chwilę zapomnieliśmy o modelu biznesowym i IAP [in-app purchases]”. Nadal poruszasz się od lewej do prawej, unikając przeszkód w Jetpack Joyride 2, ale jest wiele zmian w porównaniu z pierwszą grą. Protagonista Barry Steakfries teraz automatycznie strzela podczas lotu, a nowe ulepszenia i pojazdy (a także stare ulubione) mieszają akcję, ale jest jedna główna pomyłka, która zmienia postęp całej gry. „To już nie jest niekończący się biegacz. To duża zmiana”, mówi główny artysta Toni Martin. Jetpack Joyride 2 zawiera poziomy, bossów i coś rzadszego i rzadszego w mobilnej przestrzeni: zakończenie. odkryj to “, mówi Gonzalez. Podczas przechodzenia poziomów musisz osiągnąć określony próg wyniku, a kiedy to zrobisz, rozpocznie się walka z bossem. Na przykład pierwszy boss pojawia się w gigantycznym mechu i musisz unikać jego pocisków i celuj w ich słabe punkty, podczas gdy Barry strzela.Wielu bossów i laboratoriów jest dostępnych do zbadania, a także coś, co nazywa się trybem fabrycznym, który pozwala Barry’emu współpracować z przyjaznymi naukowcami, aby założyć bazę, w której pracujesz nad ulepszeniami.Barry Steakfries strzelał z broni w innych grach Halfbrick, w których występuje, ale nigdy w Jetpack Joyride. Styl artystyczny różni się również od pierwszej gry, odchodząc od retro pikselizacji oryginału i bliższy bardziej współczesnej sztuce kreskówek i animacji. „Przeprowadziliśmy kilka testów, aby znaleźć właściwy styl gry”, mówi Martin. Zespół chciał, aby wyglądała bliżej animowanych filmów krótkometrażowych, które stworzył dla YouTube, a nowy styl pozwala również na większą płynność i szczegółowość. Pomiędzy poziomami i uaktualnieniem zdarzają się również katastrofy, które służą Barry’emu jako zadania poboczne. Gonzalez drażnił się z tym, w którym potwór z mackami atakuje twoją bazę i musi zostać odparty. Jednym z nowych pojazdów jest również statek kosmiczny, który zabierze Cię w kosmos, aby walczyć z asteroidami.Ten boss jest częścią Minotaura, a jego poziom odbywa się pod ziemią.Ta postać bossa jest częścią Minotaura, a jego poziom odbywa się pod ziemią. Nowy format progresji stwarza miejsce na historię i dialog. Barry Steakfires będzie miał trochę historii i jest grywalna żeńska wersja Barry’ego z alternatywnego wszechświata o nazwie Betty Beefpies. Gonzalez obiecuje jej rolę, a alternatywny wszechświat zostanie zbadany w historii gry. Pomimo niekończącej się spuścizny pierwszej gry, Jetpack Joyride 2 nie będzie miał nieskończonego trybu w momencie premiery. „Tryb nieskończony to coś, o co na pewno niektórzy fani będą prosić i jest to coś, co przygotowujemy” – mówi Gonzalez. „Oczywiście naszą intencją jest utrzymanie gry przez następne miesiące. Wydamy aktualizacje i będzie to jedna z aktualizacji, które wkrótce dodamy.”Niektóre pojazdy zabiorą Barry'ego w kosmos.Niektóre pojazdy zabiorą Barry’ego w kosmos. Wraz z porzuceniem aspektu niekończącego się biegacza w sequelu, przejście do Apple Arcade oznacza, że ​​Halfbrick nie musi już martwić się mikrotransakcjami ani długoterminową monetyzacją, z czego Gonzalez bardzo się cieszy. „W wersji free-to-play musisz dodać kilka paywallów lub spowolnić postęp gracza – to coś, co już się nie dzieje” – mówi Gonzalez. „Kiedy tworzysz free-to-play, musisz poświęcić dużą część swojego czasu na myślenie o strategiach monetyzacji, a dzięki Apple Arcade nie musimy się tym przejmować, więc możemy po prostu skupić się na tworzeniu gry want.” Jetpack Joyride 2 zostanie wypuszczony na urządzenia z systemem iOS, w tym Mac i Apple TV (z obsługą kontrolera na wszystkich platformach) dla Apple Arcade 19 sierpnia, około 11 lat po wydaniu pierwszej gry. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games