Jak smok: Ishin był uważany przez RGG za niemożliwy port przez lata

Jak smok: Ishin był uważany przez RGG za niemożliwy port przez lata

Przez wiele lat Like a Dragon: Ishin była jedyną grą Yakuzy, której zachodni fani nie byli w stanie zdobyć, chyba że byli gotowi zaimportować kopię lub nauczyć się innego języka, aby mogli poruszać się po sklepie PlayStation w Japonii. Ekskluzywna w Japonii, wydana na PS3 i PS4 w 2013 roku, Like a Dragon: Ishin wreszcie udaje się na Zachód w przyszłym roku i jest całkowicie przebudowywana w Unreal Engine 4. Osadzona w latach 60. XIX wieku Kyo – fikcyjna wersja Kioto – Ishin’s Skupienie się na upadku Samurajów podczas burzliwej części historii Japonii było pierwotnie uważane za „niemożliwe” do zlokalizowania przez szefa Ryu Ga Gotoku Studio, Masayoshi Yokoyamę. Według Yokoyamy było to w dużej mierze spowodowane wyzwaniami anachronicznymi. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościWprowadź teraz odtwarzane: Like a Dragon: Ishin! – Zwiastun ogłoszenia stanu gry z września 2022 r. „Kiedy po raz pierwszy pracowaliśmy nad Ishin, myśleliśmy, że ta gra jest niemożliwa do zlokalizowania” – wyjaśnił Yokoyama. „Nie było możliwości, aby zespół zagraniczny i zespół azjatycki były w stanie to zlokalizować. Nie sądzę, aby połowa ludzi naprawdę zrozumiała, co się dzieje. Japończykom trudno jest to zrozumieć, prawdopodobnie jest to jeszcze trudniejsze dla osób za granicą „Według Yokoyamy koncepcje, filozofie i unikalne dziwactwa językowe z tamtego okresu historycznego okazały się niezwykle trudne dla zespołów lokalizacyjnych, ale personel stanął na wysokości zadania, aby wykonać remake Ishin. Kilka historycznych słów i terminów używanych w Ishin straciło swój kontekst we współczesnym języku japońskim, ale gra będzie miała specjalny system, który wyjaśni ich znaczenie zachodnim odbiorcom. Japońscy gracze nie będą mieli takiego systemu, aby zapobiec wszelkie zamieszanie językowe, a Yokoyama dodał, że zachodnia wersja Ishin może faktycznie okazać się lepszą edycją gry. Poza remake’iem Ishin, fani Yakuzy mają wiele do zaoferowania w 2023 i 2024 roku. w 2024 r. Studio RGG ogłasza kolejną główną przygodę jako „największą” [Yakuza] gra do tej pory” i wyda ją na PC, PS5, PS4, Xbox Series X i Xbox One. Tylko nie spodziewaj się w najbliższym czasie portu Switch dla jakiejkolwiek gry Yakuza, ponieważ seria jest „zbyt podziemna” dla tej rodziny -przyjazny system według Yokohamy GameSpot może otrzymywać prowizję od ofert detalicznych Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś z naszej strony.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games