Halo Infinite sezon 3 odbija się echem w informacjach o aktualizacji

Halo Infinite sezon 3 odbija się echem w informacjach o aktualizacji

Po dziesięciu długich miesiącach 343 Industries wydało nowy sezon Halo Infinite. Sezon 3, Echoes Within, wprowadza do gry wiele nowych funkcji, takich jak zmiany balansu w trybie rankingowym, które zmniejszą ilość amunicji, którą można trzymać w niektórych broniach podczas gry rankingowej, nowe funkcje Kuźni, które pozwolą ci dostosować określone mapy 343 Industries i nie tylko. Oto wszystkie zmiany, które nastąpią w sezonie 3.

Pobierz rozmiar

Rozmiar pobierania aktualizacji sezonu 3 będzie się różnić w zależności od wybranej platformy. Konsole Xbox: 32,1 GB lub mniej Aplikacja Microsoft Store lub aplikacja Xbox na PC: 27,7 GB lub mniej Steam: 25 GB lub mniej

Funkcje kuźni

Teraz, gdy gracze są w trybie kuźni, mogą edytować swoją wersję oficjalnie 343 map. Możesz także usunąć określone elementy z tych map, aby otworzyć nowe obszary nieuwzględnione na oryginalnych mapach. Warto wspomnieć, że niektórych map nie można edytować. Poniżej wymieniono w pełni obsługiwane mapy: RechargeAquariusLive FireStreetsBehemothLaunch SiteBazaarCatalystFragmentationDeadlockHighpowerBreakerOasisCliffhangerChasmOprócz w pełni obsługiwanych map, w Forge można teraz zaimplementować dwa nowe tryby gry. Gracze będą mieli teraz możliwość tworzenia niestandardowych gier i map w oparciu o Land Grab i Total Control. Będą też mogli dodać na swoich mapach niewidzialną windę grawitacyjną i niewidzialną wyrzutnię kinetyczną.

Zmiany w grach niestandardowych

Teraz, gdy gracze znajdują się w menu edytora trybu gier niestandardowych, mogą włączyć zarysy sojuszników i wrogów, aby ułatwić sobie wzajemne wykrywanie. Będą też mogli dostosować się, jeśli zaprzyjaźnieni gracze będą mogli zderzyć się ze sobą lub po prostu przez nich przejść.

Zmiany w menu

Halo Infinite Shop nie będzie już zmieniać swoich cotygodniowych przedmiotów we wtorki o 11:00 PST. Zamiast tego sklep będzie aktualizowany w każdy wtorek i piątek. Jeśli w sklepie znajduje się zestaw, na obrazku pojawi się biały baner z lupą i ikoną paczki, a jeśli zestaw jest nowy w sklepie, w prawym górnym rogu pojawi się żółty trójkąt. strona sklepu wprowadziła nową funkcję „Szybki podgląd”. Za każdym razem, gdy gracz plądruje przedmiot/zestaw, pojawi się lista zawierająca informacje o tym, co zawiera zestaw. Wprowadzono również zmiany w raporcie rzezi po zakończeniu gry. Pod koniec gry gracze mogą zobaczyć nowe odcienie dodane do zdobytych medali, aby pokazać, jak rzadki jest każdy z nich. Statystyki drużyny będą się teraz pojawiać w zakładce Skład drużyny, więc postać, tabliczka znamionowa i tło drugiej osoby pojawią się za każdym razem, gdy ktoś wybierze gracza ze swojej drużyny.

Tylko komputer

Gracze na PC mogą teraz włączyć cienie słoneczne oparte na ray tracingu. Można to zrobić wchodząc do menu ustawień, a gdy jest włączone, wszystkie cienie rzucane przez słońce będą bardziej szczegółowe. Należy jednak wspomnieć, że ta funkcja nie dotyczy kampanii.

Zmiany równowagi

Pistolet plazmowyCzas ładowania pistoletu plazmowego został wydłużony i jest teraz mniej agresywny podczas śledzenia ładunku.Karabin komandosów VK78Teraz potrzeba tylko dziewięciu strzałów, aby przełamać tarczę gracza za pomocą karabinu komandosów VK78.Tylko rankingoweIlość początkowej amunicji dla CQS48 Bulldog, Shock Rifle, Heatwave i Stalker Rifle została zmniejszona.

Rozwiązane problemy i naprawione błędy

Gracze na PC będą teraz odbierać haptyczne informacje zwrotne na swoich kontrolerach podczas ślizgania się, gdy grają z prędkością 60 klatek na sekundę. Gracze Xbox Series X|S powinni zobaczyć bardziej stabilne ponowne połączenie z serwerami podczas korzystania z szybkiego wznowienia lub stanu zawieszenia. Gracze mogą teraz wstrzymywać przerywniki filmowe w kampanii i Akademii. Bronie wspomagane będą teraz prawidłowo pojawiać się na ich mapach.Podczas meczu eliminacyjnego gracze nie mogą się wzajemnie ożywiać w Strefie Zagrożenia.Gracze nie widzą już przez niektóre ściany.Gracze nie mogą już stać na niewidzialnych półkach na Łamaczu.Rakiety nie można strzelać w drzwi serwisowe w miejscu startu.Gracze nie mogą już rzucać granatami w ziemię, grając na obszarze dziedzińca na mapie Ogień na żywo.Teraz łatwo jest usłyszeć kroki wroga.Wprowadzono zmiany dotyczące desynchronizacji podczas meczów online. Oddball będzie teraz widoczny, gdy gracze użyją postawy „Oddball Champion”. Animacja pistoletu plazmowego nie jest już opóźniona. Wprowadzono ulepszenia we wstępie i zakończeniu Argyle i i Mapy trybu wieloosobowego Oddziału. Pasek zdrowia będzie się teraz pojawiał u góry ekranu, gdy gracz dołączy do trwającej już gry w Taktycznego pogromcę. Światła Argyle i Oddziału zostały przygaszone. Uszkodzenia i wybuchowe efekty wizualne zostały zmienione ulepszony dla Ducha.Kiedy gracz wczytuje mapę Kuźni, będzie miał odpowiednie oświetlenie.Oświetlenie będzie wyświetlane poprawnie w grach niestandardowych na podzielonym ekranie.Gdy grasz w gry dowolne na wielu różnych mapach Kuźni, obiekty używane na wcześniejszej mapie będą nie zachowują już swojej próbki i koloru na następnej mapie. Łatwiej jest teraz usłyszeć Wyrzutnię kinetyczną lub Windę grawitacyjną. Kwestie głosowe i inni gracze strzelający z broni mają teraz mniejszy wpływ na głośność wystrzałów z własnej broni. Głośność obu pocisków prawie nie trafia w gracza, a głośność pocisków uderzających w pobliską powierzchnię została zwiększona.Kwestie głosowe mają teraz mniejszy wpływ na głośność efektów dźwiękowych wybuchu granatu i walki wręcz.Efekty dźwiękowe dla bliskich eksplozje, które nie zadają obrażeń, są teraz nieco bardziej szczegółowe. Okno zamiany mowy na tekst będzie zawsze wyświetlane w ostatnio zapisanych wiadomościach. Nowo awansowani przywódcy drużyn ogniowych mogą teraz wybrać playlistę. Przyznane PD będą teraz zapewniać odpowiednią liczbę PD po użyciu. Spersonalizowane przedmioty będą teraz pojawiać się w menu gry wieloosobowej po zakończeniu meczu online lub sesji Kuźni. Gracze Xbox mogą teraz zobaczyć swoje tagi gracza i profile, szukając zawartości Froge. Czas ładowania menu został skrócony. Wyświetlone zostaną prawidłowe przepustki bitewne po zakupie. Gracze nie mogą już korzystać z grantów PD po osiągnięciu 100. poziomu przepustki bojowej. Kiedy dowódca drużyny ogniowej wybierze gracza w menu lobby gier niestandardowych, może teraz awansować lub uruchomić gracza za pośrednictwem odtwarzacza Menu opcji.Po ponownym dołączeniu do gry dowolnej gracze nie będą już mieli swojego modelu pierwszoosobowego odradzania się w innym miejscu niż model trzecioosobowy. Gracze mogą teraz dołączać do sesji za pośrednictwem przeglądarki gier niestandardowych. nieustannie. Po dołączeniu do sesji przeglądarki gier niestandardowych po zakończeniu meczu gracze będą teraz przenoszeni do poczekalni gier niestandardowych tej sesji, zamiast pozostawać w menu przeglądarki gier niestandardowych. W menu przeglądarek nie można już usuwać wybranych tagów czyści wybrane tagi gracza. Efekt aktywacji dźwiękowej aktywnego kamuflażu nie jest już odtwarzany po zmianie perspektywy kamery w trybie teatralnym. Gracze nie będą już usuwani z drużyn strażackich, gdy lider wybierze grę końcową na koniec meczu w Kuźni. Poprawiona stabilność Wykuwaj sesje, gdy gracze dołączają do sesji w toku.Podczas podglądu dźwięku obiektu emitującego dźwięk w Kuźni, odtwarzany podgląd dźwięku zostanie zatrzymany po zamknięciu menu Właściwości obiektu.Dynamiczne obiekty zachowują teraz wybraną teksturę po zduplikowaniu. Gracze mogą teraz przełączać się między trybami transformacji, takimi jak skalowanie lub obracanie, podczas aktywnej edycji wybranego obiektu. Po upadku z dużej wysokości w trybie Spartan Play, opadający dźwięk nie jest już odtwarzany, gdy gracze przełączają się w tryb monitorowania.Przeskalowane obiekty nie będą już powracać do swojego pierwotnego rozmiaru, gdy są używane jako część zapisanego obiektu prefabrykowanego.Sesje kuźni nie będą się już zawieszać po tym, jak gracze zduplikują Mózg skryptowy za pomocą ogromna liczba dołączonych do niego Grafów Węzłowych. Mniejsze obiekty zawarte jako część większego obiektu prefabrykowanego nie będą się już przesuwać po załadowaniu do mapy. Wprowadzono ulepszenia stabilności serwera podczas przenoszenia lub duplikowania obiektów prefabrykowanych, które składają się z dużej liczby mniejszych obiektów. Po wejściu w tryb monitorowania, prefabrykowane obiekty złożone z wielu obiektów nie będą już rozpadać się na poszczególne komponenty. Tekstury obiektów nie będą już czernieć podczas manipulowania obiektami. Budżet obiektów statycznych będzie teraz odpowiednio zwiększany, gdy nowe obiekty statyczne są umieszczane lub duplikowane.Wybrane wartości rozmieszczenia kolorów obiektów są teraz spójne we wszystkich grach Kuźni i grach niestandardowych.Współpracownicy będą teraz stale d do najnowszej wersji wybranej mapy Kuźni. Gracze nie mogą już ominąć ochrony przed kopiowaniem podczas wybierania prefabrykowanego obiektu. Zrzuty ekranu wykonane dla prefabrykowanych obiektów w menu Szczegóły są teraz konsekwentnie zapisywane. Gracze będą teraz otrzymywać komunikat ostrzegawczy za każdym razem, gdy nazwa lub opis ich mapa, tryb lub prefabrykat w Kuźni zawiera jakiekolwiek postacie podlegające ograniczeniom. Gracze mogą teraz konsekwentnie usuwać się jako współpracownicy przy tworzeniu Kuźni innego gracza. Jeśli własność mapy zostanie przekazana nowemu graczowi, będą mogli teraz konsekwentnie zarządzać innymi współpracownikami Mapy Kuźni będą teraz zapisywane bardziej spójnie. Podczas przeglądania pliku z zakładkami szczegóły pliku wyświetlają teraz wszystkie istotne informacje, takie jak numer wersji, stan publikacji i nazwisko twórcy. Gracze mogą teraz uzyskiwać dostęp do schowków na broń i terminali pojazdów po włączeniu trybu liniowego Tryb nawigacji w zakładce Dostępność w menu Ustawienia. Aby uzyskać więcej informacji na temat wszystkich zmian wprowadzonych w Halo Infinite Season 3, sprawdź Odwiedź oficjalną stronę internetową Halo, aby uzyskać więcej informacji, i przejrzyj nasze Echa w grze Halo Infinite Season 3: nowy tryb, mapy, przepustka bitewna i nie tylko, aby lepiej przyjrzeć się temu, co sezon 3 ma do zaoferowania. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games