Dzisiaj, 25 września 2022 r., Halo 3 świętuje 15. rocznicę. Poniżej przyjrzymy się, jak jedna z nowych funkcji marki, Kuźnia, wywarła ogromny wpływ na to, jak fani myślą i angażują się w ukochaną serię strzelanek. Gigantyczna, futurystyczna wieża Jenga, średniowieczny zamek z pędzącymi po nim jeepami i patelnia pełna metalowych klapek. Te mapy to tylko niewielka próbka niektórych z najbardziej zapadających w pamięć i kultowych dzieł Halo Forge, które przez lata budowali fani. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatnościWprowadź teraz odtwarzane: Halo Infinite | Aktualizacja – wrzesień 2022 r. „Jak widać, Forge jest niezwykle ważne dla Halo” – powiedział GameSpot YouTuber z Forge Andrew „Ducain23” Franklin. „Zapewnia sposoby na grę, o których nigdy wcześniej nie myślano”. Jenga, Medieval Rail i Flapjack Frenzy – wspomniane powyżej mapy – tylko zarysowują powierzchnię jeziora unikalnych trybów gry stworzonych przez fanów w Forge’s 15 -letnia żywotność. Tryby, w których gracze trafiają do zgniatarki śmieci lub w góry wypełnionej zombie, prezentują różnorodność ryb pływających w tym jeziorze. zmienił się w coś fantastycznego w ciągu półtorej dekady. Zrodziła się dynamiczna społeczność twórców, którzy zbudowali tysiące map, dzięki czemu Halo jest czymś więcej niż przygodą o kosmicznych marines lub tradycyjnych trybach rywalizacji, takich jak King of the Hill. „Forge pozwoliło na taką możliwość” – powiedział GameSpot pisarz Halo Forge Micah Bandy. „Pamiętam wszystkie zabawne minigry i mapy, które ludzie stworzyli za pomocą takich podstawowych narzędzi, takie klasyki, jak Duck Hunt i Halo on Halo, tryby, które łączyły ludzi w zabawę przypominającą grę towarzyską”. Po premierze w Halo 3 w 2007 roku Forge został rozszerzony o późniejsze wydania, takie jak Reach i Halo 5. Stało się znacznie głębszym narzędziem niż pierwotnie wyobrażali sobie fani, a także Bungie. Nadchodząca aktualizacja Halo Infinite Winter powinna kontynuować ten trend, czyniąc Forge jeszcze głębszym zestawem narzędzi niż kiedykolwiek wcześniej. „Forge, jak uważa to wielu ludzi, zaczęło się jako proste narzędzie w Halo 3, umożliwiające graczom dokonywanie prostych zmian na mapach”, ForgeHub Administrator Nick Bird, który idzie przez Sir Iron Wolf w społeczności Halo, powiedział GameSpot. „Prostota edytora nie powstrzymała ludzi przed znalezieniem usterek, które pozwoliły na opracowanie bardziej zaawansowanych technik”. Fani spodziewali się wiele z tego, co wiedzieli z pierwszych dwóch wpisów z serii Halo: niezapomnianej kampanii dla jednego gracza, która nastąpiła po super -zasilany Master Chief i głęboko wciągający tryb wieloosobowy, w który można grać, dopóki palce nie będą drętwieć. Ale oba doświadczenia miały ograniczony okres trwałości i zestarzałyby się, tak jak w przypadku każdej strzelanki, która została wydana przed 2007 rokiem. Forge rozszerzyło obietnicę, która towarzyszyła obu trybom, które przedłużyły żywotność każdej gry Halo o lata. Forge zmieniło to, co oznaczało grać w Halo. „Pamiętam, że byłem zdumiony” – powiedział Bird. „Wciąż byłem w szkole, kiedy wydano Halo 3 i każdego dnia kończyłem pracę domową, a potem wskakiwałem do Halo z przyjaciółmi, dopóki rodzice nie kazali mi iść spać. Wtedy można było zapisać tylko 100 map i pamiętam ciągle kończy się miejsce. Skończyło się na tym, że stworzyłem inne konta Xbox Live tylko po to, aby zapisać więcej stworzonych przeze mnie map lub zadzwonić do znajomego, aby wskoczył i zapisał mapę, nad którą pracowałem”. Co zaczęło się jako proste narzędzie, które pozwoliło twórcom bloki, skrzynie, pojazdy i broń rozkwitły w płótno minigier, oryginalnych map i doświadczeń, których nie można znaleźć poza Halo. Był prekursorem Overwatch Workshop, niestandardowych gier Grand Theft Auto Online i Fortnite Creative. Stało się to powodem, dla którego gracze nadal inwestują czas i energię w Halo długo po tym, jak standardowy tryb wieloosobowy się zestarzał. Wersja beta Forge pojawi się w Halo Infinite 8 listopada wraz z większą aktualizacją. Ta wersja Kuźni pozwoli graczom skalować obiekty do dowolnie wybranego rozmiaru, łączyć broń w celu tworzenia nowych umiejętności i daje im głębszy podstawowy zestaw narzędzi. Niektórzy gracze uzyskali wcześniejszy dostęp do Kuźni Nieskończoności poprzez program lotu w trybie współpracy. Mimo że tryb nie był jeszcze gotowy do testów po stronie gracza, długoletni twórcy weterani byli pod wrażeniem tego, co jest możliwe w najnowszej iteracji Forge. „To wersja beta, więc spełniam oczekiwania, ale mam dobre To powód, by mieć pozytywne nastawienie do tego narzędzia” – powiedział GameSpot Carson Barry, twórca, który używa Forge od Halo 3. „Nawet w połowie zniszczona konstrukcja, do której ludzie mieli dostęp […] wysadza edytorów poprzednich tytułów z wody, zarówno pod względem wydajności, jak i efektów wizualnych”. Tryb Forge w Halo 5 zawierał podstawowy system skryptów, który pozwalał twórcom wdrażać sztuczną inteligencję wroga i inne funkcje, ale według Barry, który ma duże doświadczenie w pisaniu skryptów w Forge. Funkcja skryptów Halo Infinite będzie znacznie głębsza niż jej poprzedniczka, dzięki czemu wiele funkcji, które były trudne do zaimplementowania w Halo 5, będzie bezproblemowe w Infinite. Halo Infinite uwalnia nas od tych problemów i sprawia, że szkicowanie w grze jest znacznie bardziej przyjazne dla użytkownika ”- powiedział Barry. Twórcy, którzy już wskoczyli do Infinite, stworzyli niewiarygodnie imponujące mapy. Zaprojektowali ulepszenia w stylu Mario Kart H alo Infinite mogło zostać uruchomione w 2021 roku, ale jeśli Kuźnia Halo 3 jest jakąkolwiek wskazówką, jej najlepsza zawartość dopiero nadejdzie”. z uszkodzonym, niekompletnym oprogramowaniem” – powiedział Berry. Rzeczywista konstrukcja detaliczna oraz związana z nią stabilność i infrastruktura powinny służyć tylko do podnoszenia rzeczy na wyższy poziom. To wszystko jest doskonałe, sprawdzając koncepcję i nie mogę się doczekać, aż te pomysły zostaną połączone w rzeczywiste projekty rozgrywki. Ci goście dopiero zaczynają”. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może uzyskać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co jest dostępne w naszej witrynie.