Dlaczego nie należy mylić wrażliwości z cenzurą, Sims 4: Konsultant stadniny koni wyjaśnia

Dlaczego nie należy mylić wrażliwości z cenzurą, Sims 4: Konsultant stadniny koni wyjaśnia

Od momentu powstania prawie 25 lat temu seria The Sims niezmiennie pozostaje jedną z najbardziej postępowych gier. Pierwsza odsłona serii, The Sims, była jedną z pierwszych gier wideo, które kiedykolwiek przedstawiały związki osób tej samej płci – szczególnie w sposób, w którym gracze odgrywali w nich aktywną rolę. W ostatnich latach gra The Sims 4 wielokrotnie trafiała na pierwsze strony gazet w związku z bezpłatnymi aktualizacjami, które obejmowały zaawansowane dostosowywanie płci, większą różnorodność odcieni skóry, a ostatnio możliwość nadawania Twoim Simom w pełni konfigurowalnych zaimków. Jednak równie ważne jak stopniowe aktualizacje na dużą skalę jest zaangażowanie firmy w zapewnianie autentyczności w każdym aspekcie gry. W najnowszym rozszerzeniu do The Sims 4 stadnina koni, kultury rdzennych Amerykanów i tubylców posłużyły za inspirację dla wielu nowe przepisy, style ubiorów i opcje mieszkaniowe w grze. Zamiast jednak po prostu uchwycić się wzorców, składników i historii tych różnorodnych społeczności, Maxis dołożyła należytej staranności i skontaktowała się z rdzenną scenarzystką, powieściopisarką i czytelniczką wrażliwości Stacey Parshall Jensen. GameSpot miał ostatnio okazję porozmawiać z Jensen na temat jej pracy nad rozszerzeniem, jej podróży do branży gier i niektórych błędnych przekonań na temat pracy nad wrażliwością. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: The Sims 4 Stadnina Koni: Oficjalny zwiastun rozgrywki

GameSpot: Chętnie dowiem się więcej o tym, jak poznałeś zespół The Sims 4. Jakie było to doświadczenie? Jak wyglądał proces rozmów z nimi i pracy nad rozszerzeniem?Jensena: Na początek chcę tylko powiedzieć, że było to naprawdę wspaniałe przeżycie. Naprawdę bawiłem się najlepiej. To niesamowita grupa ludzi. Ale zadziałało to tak, że przez jakiś czas miałem kontrakt jako czytnik wrażliwości w Electronic Arts i to robiłem [work on] inne gry, jeśli zajdzie taka potrzeba. Potem Briana [Schubert, lead animator at Electronic Arts] przyszedł do mnie i powiedział: „OK, chcieliby cię zatrudnić do tego konkretnego projektu, tak to wygląda i musiałbyś przejrzeć wszystkie elementy związane z ludnością tubylczą”. zaczynając od etapu rozwoju – wciąż wymyślając historię, kim są bohaterowie, gdzie będą mieszkać i jak to będzie wyglądać. To było naprawdę ekscytujące, ponieważ oprócz czytania wrażliwości i doradztwa kulturalnego, które wykonuję, jestem gawędziarzem. Jestem pisarzem. Ja mam [a Master of Fine Arts degree] w kreatywnym pisaniu i tytuł magistra w pisaniu scenariuszy, więc znam historię. Było więc bardzo fajnie. Szczerze mówiąc, nie sądziłem, że w branży gier znajdzie się miejsce na moją pracę. Nigdy nie myślałem tak daleko, dopóki nie zobaczyłem postu na Twitterze. Ale Electronic Arts szukało i musiałem przestać o tym myśleć. Pomyślałem sobie: „Och, tak, opowiadają historie. Oczywiście. I dobrze, że powiedzieli: «Nadszedł czas, aby wprowadzić pewne zmiany i chcemy działać lepiej i być bardziej włączający»”. Zatem rozstańcie się. to było dla mnie coś nowego, a druga część bardzo mocno zapadła mi w sterówkę, ponieważ mówimy o historii. Ludzie, których spotkałem [at EA] były po prostu niesamowite. Gdy grupa ludzi powie: „OK, to jest to, co chcemy zrobić, ale chcemy to zrobić z możliwie największym szacunkiem”. Wszystko sprowadzało się do najdrobniejszych szczegółów – projektów mebli, wzorów i tak dalej. To było naprawdę wspaniałe przebywać z grupą ludzi, którzy są tak ciekawi, a jednocześnie tak oddani okazywaniu szacunku i autentyczności.Czy był to więc Twój pierwszy przypadek pracy nad wrażliwością w grze wideo?Jensena: Tak. Pracowałem nad wrażliwością przy powieściach graficznych, podręcznikach i przewodnikach po grach wideo, ale jeśli chodzi o samą część recenzowania w trakcie ich opracowywania, był to pierwszy raz.Sim opiekuje się swoimi końmi w The Sims 4 Ranczo Konne.Chciałem z wami porozmawiać trochę więcej na temat samego rozszerzenia. Jak zatem wasze rdzenne dziedzictwo wpłynęło na ekspansję? Na jakie części możesz wskazać i powiedzieć: „Zrobiłem to” lub „Widzę w tym moją przeszłość?”Jensena: Właściwie jest tu mnóstwo miejsc, co jest naprawdę wspaniałe. Ale najpierw musiała nastąpić dyskusja na temat tego, jaki region reprezentowali rdzenni mieszkańcy w grze, ponieważ wiemy, że jest ich 500 i kilka różnych plemion? I wszyscy jesteśmy bardzo różni. Musieliśmy więc podzielić to na obszar. Prawdziwie kocham południowy zachód. Należę do osób, które, jak to mówią, „zakochały się w zaczarowanym niebie”. Ale chciałem też znaleźć sposoby [to incorporate other cultures] w najbardziej uogólniony, a zarazem pełen szacunku sposób. Ponieważ nie chcieliśmy wybierać tylko jednego. Ale chcieliśmy czegoś, co pasowałoby do konkretnego obszaru, więc jedną z pierwszych rzeczy, które udało mi się zrobić, było naprawdę wywarcie wpływu na to, gdzie się wybieramy, jeśli chodzi o region. Następnie zaczęliśmy szczegółowo przyglądać się ubraniom i ich projektom. – kto, co i kiedy będzie nosił i jak to będzie wyglądać. Obejmowało to badanie mające na celu upewnienie się, że robię to poprawnie dla tego obszaru. Ale z drugiej strony to, co wiem, to bycie rdzennym mieszkańcem i bycie częścią rdzennej społeczności. Wiem, co działa, a co nie, a także jeśli chodzi o zakres pielęgnacji, fryzurę i kolor skóry – nie każdy ma jednokolorową opaleniznę. Istnieje szeroki wybór [everything]. Mogliśmy więc o tym porozmawiać i to opublikować. Coś, co moim zdaniem jest naprawdę wyjątkowe, to czas, który spędziliśmy na rozmowie o gotowaniu – o gulaszu trzech sióstr lub smażeniu chleba. Jedną z rzeczy, która wydała mi się naprawdę wyjątkowa, ponieważ dowiaduję się także o grze i jej konfiguracji, jest to, że w przypadku smażonego chleba simowie nie mogą wziąć widelca i go obrócić. Możesz usmażyć chleb, wrzucić go na patelnię i tak dalej, ale tak jest [only one] sposób w grze, aby go odwrócić. A mój komentarz brzmiał: „Och, nie robi się smażonego chleba w ten sposób. Byłoby niezwykle niebezpieczne, gdybyśmy wzięli patelnię ze smażonym chlebem i próbowali go po prostu przewrócić”. Rozmawialiśmy więc na temat: „Och, więc jak wygląda ten chleb? Jak możemy sprawić, żeby zadziałał? Czy to tak działa? Jak zmieściłby się na talerzu? To znaczy, to było niesamowite mieć takie drobne szczegóły i tego rodzaju dyskusje na temat smażonego chleba. Tak wielu z nas [have our own versions and stories around it]. Mam przepis mojej babci, który przekazałam córce oraz siostrzenicy i jej dzieciom. Smażony chleb to naprawdę wielka sprawa. To wiele dla nas znaczy. Dlatego naprawdę wspaniale było zobaczyć, jak to uwzględnili – coś tak wyjątkowego w rdzennej kulturze – i zrobili to tak poprawnie, jak tylko potrafią, tak autentycznie, jak tylko potrafią.Czy były jakieś szczególne historie, które były dla Ciebie znaczące? W czym być może dostrzegłeś część siebie lub naprawdę chciałeś wziąć udział w grze?Jensena: Nie specjalnie. Niekoniecznie widziałem swoją historię, ponieważ moja historia jest zupełnie inna, a dorastałem tutaj, w Minnesocie. Nie dorastałem w rezerwacie. Moja mama zabrała stamtąd nas, dzieci. Ale mam prawdziwą miłość i honor do koni oraz więź z nimi. Stąd pomysł stworzenia tego rancza [with] wiele pokoleń – widok starego ranczera z siwymi włosami, butami i niebieskimi dżinsami i świadomość, jaki wpływ będą mieli na to ranczo wraz z małymi dziećmi – to moim zdaniem jest naprawdę piękne. I jest to coś, co moim zdaniem jest naprawdę ważne w prawie wszystkich społecznościach tubylczych, jakie znam. Sposób, w jaki traktujemy osoby starsze, sposób, w jaki łączymy się z członkami rodziny, a na pewno z jej częścią międzypokoleniową, [is something] trzymamy się bardzo wysoko. Zatem zobaczenie tego w fabule – czego nie przedstawiłem, a zespół sam o tym wspomniał – było świetne.Kowboj popija wino obok swojej gitary w The Sims 4 Ranczo Konne.Kowboj popija wino obok swojej gitary w The Sims 4 Ranczo Konne.Wiem, że mówiłeś, że jesteś nowy w doradztwie w branży gier wideo, więc ciekawi mnie, co sprawiło, że to doświadczenie było dla Ciebie wyjątkowe? Co sprawia, że ​​chcesz kontynuować tę pracę?Jensena: Największą rzeczą jest to, że myślę o tym, ilu ludzi to dotknie. To ogromna szansa na dotarcie do milionów ludzi o rdzennej kulturze. Wygląda na to, że im więcej pracuję, tym więcej dowiaduję się, jak mało ludzie wiedzą o rdzennych mieszkańcach. Niezależnie od tego, czy mają jakiś romantyczny pomysł, myślą, że nas nie ma, czy też mają wrażenie, że całe życie wygląda tak z powodu tego jednego złego filmu, który obejrzeli czy coś, mogą nie być świadomi piękna w rodzinie i piękna w kulturze. [They might not know how our] domy wyglądają i gdzie byśmy mieszkali. Może im tego wszystkiego brakować. Więc tutaj jest szansa, gdzieś, gdzie mogliby to zrobić [not expect]. Gdzie to [knowledge] nie jest czymś, czego celowo szukają. Nie wyruszają na poszukiwanie własnych informacji na temat: „Jak wyglądają społeczności tubylcze na południowym zachodzie?” Być może tego nie robią, ale w tej grze dostaną to wszystko i będzie to autentyczne. To pełne szacunku, piękne i autentyczne. Kiedy więc zatrzymałem się i pomyślałem o tym, do ilu osób możemy dotrzeć, było to bardzo ekscytujące. Nigdy nie uczestniczyłam w czymś, co dotarło do tak wielu ludzi. Czuję, że to jest służba, którą wykonuję. To mój malutki sposób na bycie częścią tego ogromnego dążenia do integracji, [strengthening] relacje rasowe i dowiedzenie się więcej o rdzennej ludności i osobach kolorowych–[to] twórz światy oparte na świecie, w którym faktycznie żyjemy. To moja mała część tego, moja praca nad wrażliwością i praca nad różnorodnością, którą wykonuję. Była to zatem ogromna szansa, aby dowiedzieć się, że będzie wielu ludzi, którzy będą się czegoś uczyć w naprawdę przyjemny sposób. W sposób, w którym nie zdają sobie sprawy, że się tego uczą, ale tak jest. Oni po prostu mówią: „Tworzę ten świat. Jest fajny”. Ale rozumiesz też trochę więcej. To naprawdę ważne.Czy było coś jeszcze, co chciałeś dodać lub inne przemyślenia na temat dodatku lub pracy nad nim?Jensena: Nie, tylko fakt, że – i jeszcze raz powtórzę – było to naprawdę wspaniałe doświadczenie. Miejmy nadzieję, że inne gry dostrzegą w swoich opowieściach możliwości, aby były bardziej włączające i pełne szacunku. Ponieważ, jak powiedziałem, wiele osób tak naprawdę nie rozumie, co robią czytelnicy o wrażliwości, a dla mnie jest to okazja do nauki. Pracuję w taki sposób, że nigdy nie mówię: „Musisz to zmienić, musisz zrobić to i zrobić tamto”. To nie cenzura. To nie jest podeptanie czyjejś kreatywności. Moim celem jest pomóc komuś opowiedzieć lepszą historię. To była historia, którą chciał stworzyć zespół The Sims 4. Dlatego moim zadaniem było: „Jak mogę pomóc ci to wznieść, abyś osiągnął coś lepszego? [How do I] dotrzeć do tego, co najlepiej odzwierciedla tę wizję, którą masz w głowie, abyś mógł opowiedzieć historię w najbardziej kreatywny i zabawny sposób?” Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games