Jak dotąd w wersji beta Diablo 4 Druid był nieco rozczarowujący dla większości graczy. Podczas gdy większość uważa umiejętności Druida za przyjemne z czysto estetycznego punktu widzenia, istnieje coraz większa zgoda co do tego, że umiejętności te są ogólnie słabe, zwłaszcza w porównaniu z pozostałymi czterema klasami. Jeśli jednak gracze chcą spróbować zwiększyć moc Druida, powinni pomyśleć o wydawaniu punktów umiejętności na Talenty. Talenty to zdolności pasywne, które pozwalają graczom na dalsze dostosowywanie ich buildów i zwiększanie mocy ich aktywnych umiejętności. Poniżej możesz zobaczyć wszystkie dostępne Talenty Druida oraz te, które polecamy dla kilku kluczowych buildów. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatnościWejdź do gry: Rozgrywka w Diablo 4 Stronghold Sorcerer (Beta)
Talenty Druida w Diablo 4
Podobnie jak inne klasy, Druid ma Talenty, które są pogrupowane w różne kategorie. Na przykład, są pewne Talenty, których nie możesz zdobyć, zanim nie nauczysz się Talentów, które pojawiły się wcześniej. Dla porównania działają one dokładnie tak samo, jak inne umiejętności, w przypadku których musisz wydać określoną liczbę punktów umiejętności, aby uzyskać dostęp do określonych Talentów. Mamy wszystko w podziale poniżej, abyś mógł dokładnie zobaczyć, które Talenty przypadają gdzie druidowi.Podstawowe talenty umiejętności Heart of the Wild — Maksymalny Duch zostaje zwiększony. Obfitość — Podstawowe Umiejętności generują więcej Ducha. Dzikie Impulsy — Twoje Podstawowe Umiejętności kosztują więcej Ducha, ale zadają większe obrażenia. Drapieżne Instynkty — Zwiększona szansa na trafienie krytyczne w pobliskich wrogach. Cyfrowy Chód — Zyskujesz ruch prędkość w postaci wilkołaka.Iron Fur – zyskujesz redukcję obrażeń w postaci wilkołaka.Talenty umiejętności defensywnych Ancestral Fortitude – Zwiększ swoją odporność niefizyczną. Czujność – Zyskujesz redukcję obrażeń na 6 sekund po użyciu umiejętności defensywnej.Talenty umiejętności towarzysza Zew Dziczy — Twoi towarzysze zadają dodatkowe obrażenia.Przejrzystość — Zyskujesz 2 pkt. Ducha, gdy przemieniasz się w postać człowieka.Zasięg Natury — Zadaje zwiększone obrażenia odległym wrogom. Podwoj tę premię, jeśli również zostaną spowolnieni, ogłuszeni, unieruchomieni lub odrzuceni.Talenty umiejętności gniewu Ekspozycja na żywioły — Szczęśliwe trafienie: Twoje umiejętności burzy mogą sprawić, że wrogowie będą bezbronni. Naładowana atmosfera — co 18 sekund piorun uderza w pobliskiego wroga, zadając mu obrażenia. Niekończąca się burza — wydłuża czas trwania huraganu i kataklizmu. Zły omen — szczęśliwe trafienie : Szansa, że podczas zadawania obrażeń wrażliwemu, unieruchomionemu lub ogłuszonemu wrogowi uderzenie pioruna również zada obrażenia. Porażenie prądem — jeśli cel jest już unieruchomiony, zamiast tego zadawane mu obrażenia od błyskawic są zwiększone. Miażdżąca Ziemia — zwiększone zadawanie umiejętności Ziemi zadaje obrażenia spowolnionym, ogłuszonym, unieruchomionym lub odrzuconym wrogom.Safeguard — trafienia krytyczne umiejętnościami ziemskimi wzmacniają cię o pewien procent podstawowego życia.Kamienny strażnik — gdy masz ufortyfikowany procent twojego maksymalnego życia, twoje umiejętności ziemne zadają zwiększone obrażenia .Neurotoksyna — zatruci wrogowie zostają spowolnieni. Envenom — zatruci wrogowie otrzymują dodatkowe obrażenia od trafienia krytycznego. Toksyczne pazury — trafienia krytyczne umiejętnościami wilkołaka zadają obrażenia równe zatruciu da magiem w czasie.Ultimate Skill Talents Defiance — magiczne umiejętności natury zadają zwiększone obrażenia elitom.Circle of Life — magiczne umiejętności natury, które pochłaniają Ducha, leczą cię o procent maksymalnego życia.Rezonans — magiczne umiejętności natury zadają zwiększone obrażenia. Potrój tę premię, jeśli umiejętność Ziemi jest następną umiejętnością rzuconą po umiejętności Burzy lub umiejętność Burzy jest następną umiejętnością po umiejętności Ziemi.Klęska żywiołowa — Twoje umiejętności Ziemi zadają zwiększone obrażenia wrażliwym wrogom. Twoje umiejętności Burzy zadają zwiększone obrażenia wrogom, którzy są ogłuszeni, unieruchomieni lub odrzuceni. Postawa obronna — Zwiększa ilość Umocnienia, które zyskujesz ze wszystkich źródeł. Gruba Skóra — Za każdym razem, gdy zostaniesz ogłuszony, unieruchomiony lub powalony, Umocnij się o procent Base Life.Nature’s Resolve — po trafieniu szansa na wzmocnienie o określony procent podstawowego życia. Unrestrained — skraca czas trwania efektów ograniczających kontrolę o procent. Potrój ten efekt, gdy posiadasz Umocnienie na ponad 50% maksymalnego życia.Szybka zmiana — kiedy umiejętność zmiany kształtu przemienia cię w inną formę, zadaje zwiększone obrażenia.Naturalny hart — Zmiennokształtność Wzmacnia cię na pewien procent podstawowego życia.Wyostrzone zmysły — Po zmieniając kształt w wilkołaka lub niedźwiedziołaka, przez krótki czas zyskujesz redukcję obrażeń przeciwko elitom.Kluczowe talenty pasywne Perfect Storm – Twoje umiejętności Storm dają Ducha i zadają zwiększone obrażenia, gdy zadają obrażenia wrażliwemu, unieruchomionemu lub spowolnionemu wrogowi. Furia Natury – Rzucenie umiejętności Earth ma szansę aktywować darmową umiejętność Storm z tej samej kategorii. Zwiększona szansa na aktywację darmowej umiejętności Ziemi.Ziemna Potęga — Szczęśliwe trafienie: Zadawanie obrażeń wrogom umiejętnościami Ziemi ma szansę: przywrócić całego ducha, sprawić, że twoje ataki będą gwarantować trafienia krytyczne przez krótki czas.Zaciekłość Łubina — trafienie niektórych umiejętności wilkołaka trafienia krytyczne i zadają znacznie zwiększone obrażenia.Bestial Rampage — po byciu wilkołakiem przez pewien czas zyskujesz dodatkową prędkość ataku na kilka sekund. Po pewnym czasie bycia niedźwiedziołakiem zyskujesz zwiększone obrażenia na kilka sekund. Siła niedźwiedzia – Zyskujesz dodatkowe maksymalne życie będąc niedźwiedziem i kilka sekund po opuszczeniu postaci. Będąc zdrowym, zadawaj zwiększone obrażenia. Teraz, gdy omówiliśmy każdy z talentów druida, mamy kilka zalecanych list talentów, które powinieneś odblokować dla swoich konfiguracji. W stylu Druida te dwie listy oparte są na formach Werebear i Werewolf, a zawarte w nich Talenty są specyficzne dla tych form.Talenty budowania Werebear Żelazne futro (wymagany instynkt drapieżcy) Wyostrzone zmysły (wymagana szybka zmiana) Naturalny hart ducha (wymagana szybka zmiana) Siła niedźwiedzia (pasywna kluczowa)Talenty budowania wilkołaków Cyfrowy chód (wymagany Instynkt Drapieżny) Zew Dziczy (z aktywną umiejętnością Wilki Towarzysz) Neurotoksyna (z ulepszeniem Fierce dla umiejętności podstawowej Pazur) Zatrucie (wymagana neurotoksyna) Szybka zmiana Bestialskie szaleństwo (pasywna kluczowa) Druid to znacznie przyjemniejsza klasa kiedy masz odpowiednie Talenty idące za tobą. Aby jednak uczynić tę klasę jeszcze lepszą w Diablo 4, możesz zapoznać się z naszym zalecanym przewodnikiem budowania Druida. Znajdź wszystkie nasze przewodniki po Diablo 4 w jednym miejscu. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.