Deweloperzy Genshin Impact rozmawiają o zawartości gry końcowej i witają nowicjuszy

Deweloperzy Genshin Impact rozmawiają o zawartości gry końcowej i witają nowicjuszy

Niedawno pojawiła się aktualizacja Genshin Impact do wersji 3.1, a wraz z nią pojawiła się okazja, aby porozmawiać z twórcami HoYoverse przez e-mail, aby uzyskać wgląd w plany zespołu na przyszłość. Zapytaliśmy o zawartość końcową, czapki z żywicy, kostiumy i nie tylko. W swoich odpowiedziach programiści poruszają temat tego, nad czym obecnie pracujemy, a także potencjalnych pomysłów na przyszłe aktualizacje.Genshin Impact King Deshret i oficjalny zwiastun Three Magi Version 3.1Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcemy, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich urządzenia? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s
Warunki użytkowania i polityka prywatnościenterGameSpot: Wersje 3.0 i 3.1 powinny być o tydzień krótsze niż zwykle. Czy w przyszłości będziecie kontynuować te skrócone wersje, czy też gracze powinni oczekiwać, że aktualizacje powrócą do poprzedniego tempa? Począwszy od wersji 3.0 do końca wersji 3.2, czas trwania każdej aktualizacji zostanie skrócony do pięciu tygodni. Jednak krótszy cykl aktualizacji nie wpłynie na jakość rozgrywki i zawartości. Proszę, bądźcie czujni. Obecnie Spiral Abyss jest jedyną prawdziwą zawartością gry końcowej dla graczy na wysokich rangach przygód. Czy są jakieś plany wydania nowej, stałej zawartości końcowej w tym samym duchu, co Spiral Abyss? Spiral Abyss to jeden z najskuteczniejszych sposobów [for] gracze [to] przetestuj ich skład drużyny i siłę bojową. Jeśli zaprojektujemy inny rodzaj permanentnej gry końcowej, podobny do Spiral Abyss, może to spowodować nadmierny niepokój u naszych graczy – nie wszyscy są zainteresowani rafą piżmową. [the] Genius Invokation TCG, który ujawniliśmy w programie specjalnym dla wersji 3.2, pracujemy również nad zaprojektowaniem ciekawszej rozgrywki w przyszłości. Jako gra z otwartym światem, Genshin Impact w naturalny sposób współpracuje z różnymi rodzajami rozgrywki, co daje nam pewność, że będzie działać w dłuższej perspektywie. Niektóre starsze postacie mogą zostać w tyle, gdy pojawi się moc, a nowsze postacie staną się znacznie silniejszymi wyborami. Czy istnieje plan potencjalnego ulepszenia starszych postaci i uczynienia ich bardziej opłacalnymi? Jeśli postać jest oceniana tylko przez jeden wymiar siły numerycznej, pełzanie mocy może rzeczywiście stanowić problem. Jednak w Genshin Impact, [the] zasady rozgrywki [are more impactful] niż jak silna jest postać. Dlatego nowe pola bitew, nowe poziomy wyzwań, a nawet nowe kompilacje drużynowe mają potencjał, aby ożywić istniejącą zawartość.Nowa czterogwiazdkowa postać Hydro, Candace Wprowadzenie Dendro stworzyło wiele nowych sposobów wywoływania reakcji żywiołów, ale niektóre elementy zostały pominięte. Czy była jakaś dyskusja dotycząca dodania nowych reakcji dla istniejących elementów? Na przykład, czy w przyszłości może pojawić się nowa reakcja Geo i Dendro? Na razie nie mamy takich planów. Wraz z wydaniem elementu Dendro, siedmioelementowy system stał się nieco złożony. Dla nas istnieją inne sposoby na zwiększenie zabawy dla graczy, a nie tylko zwiększanie złożoności zasad gry. Dzięki prostym i otwartym zasadom, z czasem gracze odkryją własne sposoby tworzenia buildów. Na tym polega zabawa w tej grze. Zrównoważenie wszystkich zasad rozgrywki jest częścią długoterminowego projektu zespołu, a doświadczenie zespołu i uczenie się na podstawie opinii graczy na dłuższą metę są ważne dla utrzymania tego skupienia.

Dla nas istnieją inne sposoby na zwiększenie zabawy dla graczy, a nie tylko zwiększanie złożoności zasad gry.

Świat Teyvat wciąż się rozwija, dając graczom o wiele więcej wyzwań do wykonania każdego dnia (Domeny, bossowie, Ley Lines). Czy jest szansa, że ​​zauważymy wzrost limitu dla Original Resin lub szybsze tempo regeneracji, aby gracze mogli podejmować więcej tych wyzwań każdego dnia? Domeny, bossowie i Ley Lines są ważnymi środkami do farmowania materiałów do rozwoju postaci i broni, a żywice [are] wymagane, aby odebrać te przedmioty jako nagrody. W międzyczasie udostępniamy również graczom więcej opcji zdobywania przedmiotów rozwoju postaci. Na przykład, wiele materiałów związanych z wznoszeniem postaci i broni można zdobyć i wymienić z wydarzeń, które organizujemy okresowo. Nowi gracze mogli się trochę pogubić, rozpoczynając wydarzenie Summertime Odyssey, ponieważ przegapili pierwsze wprowadzenie Fischla i Mony. Stało się to również, gdy Scaramouche pojawił się w Inazuma’s Archon Quest po pojawieniu się w ograniczonym czasowo wydarzeniu Mondstadt. Czy zespół rozważa dodanie sposobu, w jaki nowi gracze mogliby zobaczyć lub odtworzyć starą zawartość związaną z fabułą i przerywniki filmowe, które istniały tylko w poprzednich, ograniczonych czasowo wydarzeniach? Jesteśmy świadomi tego problemu i szukamy jego rozwiązań. Z jednej strony historie z wydarzeń o ograniczonym czasie nigdy nie staną się przeszkodą w zrozumieniu i graniu w Misje Archontów. Z drugiej strony pracujemy również nad dostosowaniami samouczka dla początkujących, optymalizacją pojemności klienta, inteligentnym zarządzaniem treścią z przeszłości i innymi optymalizacjami. A jak nasza technologia i pojemność [grow]mamy nadzieję, że pojawią się przydatne rozwiązania, które będą mile widziane przez graczy.Nowa pięciogwiazdkowa postać Electro, CynoNowa pięciogwiazdkowa postać Electro, CynoGallery Scenery z kostiumów pustyni Sumeru została dodana do gry w zeszłym roku, zapewniając nowy, stylowy wygląd niektórym postaciom. Jakie jest prawdopodobieństwo, że Podróżnik zostanie odbiorcą jednego z tych kostiumów? Ciekawie byłoby zobaczyć Podróżnika w ubraniach, które reprezentują niektóre regiony, do których wkraczają podczas swojej podróży. To intrygujący pomysł na zaprojektowanie strojów i akcesoriów o cechach regionalnych dla Podróżnika. W tej kwestii nie mamy nic do przekazania, ale zawsze rozważamy nowe pomysły. Jako kontynuacja poprzedniego pytania, Eter i Lumine wydają się dostawać zabawne małe akcesoria podczas niektórych zadań, takie jak maska ​​lub korona z kwiatów , ale można je nosić tylko przez krótki czas. Czy zastanawiałeś się kiedyś nad przekształceniem tych tymczasowych akcesoriów w trwałe kosmetyki? Omawialiśmy to pytanie w zespole i inne podobne do niego pomysły, jednak w tej chwili nie mamy żadnych wiadomości ani szczegółów do ujawnienia. Genshin Impact, HoYoverse pracuje również nad Honkai Impact 3rd, Zenless Zone Zero i Honkai: Star Rail. W przeszłości doszło do skrzyżowania Genshin Impact i Honkai Impact 3rd, w którym Keqing i Fischl przybyli do Honkai Impact. Czy są jakieś plany, aby zrobić coś odwrotnego i wprowadzić postacie z Honkai Impact 3rd do Genshin Impact? Jeśli chodzi o charakterystykę, chcemy skierować więcej wysiłku i uwagi [into] tworzenie postaci ze świata Genshin Impact. Jeśli w przyszłości pojawią się nowe możliwości crossovera, z pewnością podzielimy się nimi ze wszystkimi. GameSpot może otrzymać prowizję od ofert detalicznych. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games