Deep Rock Galactic dodaje upiorną infekcję do usunięcia w sezonie 3, który pojawi się w listopadzie

Deep Rock Galactic dodaje upiorną infekcję do usunięcia w sezonie 3, który pojawi się w listopadzie

Deep Rock Galactic Sezon 3 jest tuż za rogiem, którego rozpoczęcie zaplanowano na listopad. Nowy sezon wprowadza do gry Hoxxes IV efekty specjalne zmieniające biom, a także zupełnie nowe granaty i nową aktywność, która czeka na odkrycie w wypełnionych potworami kopalniach. Przed rozpoczęciem sezonu 3 rozegrałem instancję nowej aktywności, która obejmuje dwa etapy. W pierwszym etapie oczyszczasz gniazda ospy skalnej, podczas gdy w drugim wydobywasz asteroidy zaatakowane przez ospę skalną, które sprowadzają zarazę do planeta. Między tymi dwoma najbardziej podobało mi się to pierwsze, w którym musisz współpracować ze swoim zespołem, aby wyśledzić, a następnie wyczyścić gniazda Glyphid Grunts i Glyphid Pretorian, które zostały zakażone ospą skalną. Choroba tworzy na stworzeniach bulwiaste narośla — to jedyne słabe punkty ich nieprzeniknionych zewnętrznych powłok. Deep Rock Galactic zawsze była strzelanką kooperacyjną opartą na roju, podobną do czegoś takiego jak Left 4 Dead lub Back 4 Blood, ale z bardziej zdefiniowanymi klasami i rolami na gracza w zespole. W porównaniu do poprzednich sezonów, nowe typy wrogów nie wnoszą niczego znacząco do rozgrywki. Nadal strzelasz do grupy wrogów, tylko teraz musisz uważać, aby strzelać tylko w określone miejsca wroga, zamiast celowo rozpryskiwać wszędzie. Podobały mi się jednak przerażające nowe projekty dla zarażonych. Najbardziej podobała mi się towarzysząca mechanika gniazd, która towarzyszy nowym hordom wrogów. Gniazda, z których rodzą się wrogowie zakażeni Rockpox, muszą zostać oczyszczone, aby mogły zostać zniszczone. Zbliżanie się do gniazd będzie powoli zarażać ciebie, co oznacza, że ​​podczas nurkowania w kopalniach będziesz musiał mieć oko na poziom infekcji Rockpox. Odkażanie ich to proces oparty na współpracy, który wymaga, aby część twojej drużyny pokryła świecące na czerwono gniazda żelową mazią, podczas gdy reszta odkurza osłabione teraz wąsy gniazd. Podczas gdy to się dzieje, wrogowie będą się pojawiać i walczyć, więc dobrze jest mieć też kogoś do sprzątania glifów. Bardzo podoba mi się kooperacyjny charakter tej aktywności, która zawsze była siłą Deep Rock Galactic nad podobnymi doświadczeniami . Umiejętności powiązane z poszczególnymi klasami – inżynierem, strzelcem, wiertłem i zwiadowcą – już zachęcają graczy do przyjmowania określonych ról podczas każdej wycieczki, co pomaga każdemu poczuć się w pewnym stopniu użyteczną. Niestety, wiele nowych aktywności dodanych w ostatnich sezonach trochę odeszło od tego, w dużej mierze skupiając się na strzelaniu, a następnie faworyzowaniu Strzelca. Miło było, że bardziej wspierające role czuły się bardziej przydatne podczas nowej czynności związanej z czyszczeniem gniazd, w której pomocne było posiadanie kolegów z drużyny nastawionych na eksplorację i ruch, aby znaleźć i całkowicie wyeliminować najdalsze zakątki danego gniazda. równie łatwo zastosować do drugiej połowy nowej aktywności, w której twój zespół krasnoludów musi kopać w gigantycznej krystalicznej asteroidzie, aby dostać się do cennych zasobów serca zarazy ukrytych w środku. Ta aktywność wydaje się faworyzować Strzelca, biorąc pod uwagę, że musisz powstrzymać fale wrogów, jednocześnie chroniąc i konserwując wiertła wydobywające się z asteroidy. Oczywiście te nowe działania nie są jedynymi misjami, z którymi możesz się zmierzyć, kiedy tylko będziesz wziąć udział w wyprawie. Są one przypisane do celów misji wraz z kilkoma innymi, które zazwyczaj zawierają szczegółowy opis konkretnego minerału, który musisz również zebrać. To w tych innych celach Inżynier, Wiertło i Zwiadowca nadal najbardziej błyszczą. I to świetnie, nie zrozumcie mnie źle, ale chciałbym, żeby cele tych nowych sezonowych zajęć miały więcej okazji, by bardziej wspierające klasy mogły zabłysnąć. W końcu wydaje się, że sezonowe zajęcia wracają do strzelania, co jest całą sprawą klasy Kanonierów. Chcę więcej zajęć nastawionych na eksplorację i zwiad, aby inne klasy mogły błyszczeć nieco bardziej. Przynajmniej każda klasa staje się nieco bardziej zabójcza w sezonie 3, dzięki nowym granatom, które pojawią się w grze. Inżynier dostaje mój ulubiony, rój Niszczycieli, który po wybuchu rozprasza hordę szukających wrogów ostrzy, które przelatują w powietrzu w poszukiwaniu zdobyczy. Voltaic Stun Sweeper Skauta też jest całkiem fajny, bumerując w powietrzu, aby wielokrotnie trafiać wrogów. Oprócz tych dwóch Kanonier otrzymuje taktyczny Leadbuster, który wystrzeliwuje pociski w każdy sposób po detonacji, a Driller nabywa Spingloaded Ripper, który wystrzeliwuje trzy rzędy żyletek w wybuchowym, przypominającym strzelbę wybuchu. Deep Rock Galactic nadal bądź zabawny, a nowa oferta zawartości w sezonie 3 powinna zatrzymać fanów na kolejny sezon, gdy będą pracować nad zupełnie nową przepustką bojową i kolekcją kosmetyków do odblokowania. Lub, jeśli jesteś podobny do mnie, nowa zawartość zapewnia miłą wymówkę, aby wrócić do gry na kilka rund ze znajomymi, nawet bez konieczności kupowania przepustki bitewnej. Podobnie jak redaktor przewodników GameSpot, Mark Delaney, czuję, że osiągnąłem już szczytową przepustkę między wszystkimi grami na żywo, w które już regularnie gram. Nie sądzę, żebym w tej chwili mógł rozsądnie zainwestować w inny. Ale posiadanie powodu, aby wrócić do Deep Rock Galactic, jest zawsze dobre w mojej książce. Deep Rock Galactic jest dostępne na Xbox Series X|S, Xbox One, PS5, PS4 i PC. Sezon 3 rozpocznie się najpierw na PC, a na Steam 3 listopada. Następnie 17 listopada ruszy na konsole Xbox i PlayStation. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games