CoD: Lokalizacje Intel Spec Ops w Modern Warfare 2

CoD: Lokalizacje Intel Spec Ops w Modern Warfare 2

Misje kooperacyjne Call of Duty: Modern Warfare 2 Spec Ops mają mnóstwo informacji do zebrania, a tutaj poprowadzimy Cię do każdej lokalizacji wywiadowczej, aby zebrać wszystkie 20 elementów z misji Low Profile. Te informacje są rozrzucone po mapie w postaci przedmiotów, takich jak pamięci USB, dzienniki audio i skrzynie. Dodatkowo warto zauważyć, że znalezienie 20 przedmiotów wywiadowczych w Spec Ops nagrodzi Cię Full SSE Trophy/Achievement. We wszystkich trzech misjach Spec Ops znajduje się 50 informacji wywiadowczych, ale jest to najłatwiejsza droga do zdobycia 20 potrzebnych do Trofeum/Osiągnięcia.

MW2 Spec Ops – wszystkie lokalizacje wywiadowcze Low Profile

Te informacje wywiadowcze można zbierać, poruszając się po mapie w ukryciu, lub możesz iść w płonącą broń i po prostu wyczyścić każdą lokalizację, gdy poruszasz się po okolicy. Nie ma limitu czasu na ukończenie misji, więc użyj preferowanej metody. Dane wywiadowcze można zbierać w dowolnej kolejności, ale zaczynając od B i poruszając się po mapie, usuwając wrogów z ukrycia, to świetne podejście, aby uniknąć przytłoczenia. Możesz przewinąć w dół do ostatniej lokalizacji danych wywiadowczych na liście i wybrać, czy chcesz tam zacząć, aby ułatwić ten wywiad, czy też chcesz go złapać po usunięciu wszystkich wrogów. To trochę trudne, więc zachowałem to na koniec.

Informacje wywiadowcze #1

B Budynek docelowy dla dwóch pierwszych informacji wywiadowczych. Pierwsza lokalizacja wywiadu znajduje się w pobliżu miejsca docelowego B, które jest celem zaznaczonym na mapie. Na stole wewnątrz budynku z trzema łukami znajdziesz fragment USB Stick Intel.

Wywiad nr 2

Teraz będziesz chciał udać się na dach tego samego budynku, co pierwszy element danych wywiadowczych, gdzie znajdziesz drugi element to skrzynia na dachu.

Wywiad nr 3

Informacje o skrzynkach na dachu na północ od budynku B TargetSkrzynka z danymi wywiadowczymi na dachu na północ od budynku B Trzecia lokalizacja danych wywiadowczych to kolejna skrzynia, która znajduje się na dachu budynku na północ od poprzedniego. Możesz łatwo dostać się na dach, wspinając się po zewnętrznej drabinie z boku budynku.

Wywiad #4

Skrzynia danych wywiadowczych w białej ciężarówce na moście od strony zachodniejCrate intel wewnątrz białej ciężarówki na moście po zachodniej stronie Teraz będziesz chciał przejść przez most znajdujący się w pobliżu zachodniej części mapy. Jest to ta najbliżej miejsca docelowego C celu. Na środku mostu znajdziesz białą ciężarówkę z czwartym zrzutem danych wywiadowczych w środku. To kolejna skrzynia. Uważaj na wroga Juggernauta czającego się w pobliżu z minigunem. Jeśli twoje ukrycie się powiedzie i żaden z pobliskich żołnierzy nie zostanie zaalarmowany, możesz złapać ten kawałek bez zmuszania Juggernauta, by cię ścigał.

Wywiad nr 5

Żółty ping oznacza budynek dla danych wywiadowczych 5, 6 i 7Żółty ping oznacza budynek dla danych wywiadowczych 5, 6 i 7 Przechodząc tuż za mostem, będziesz chciał dostać się do drugiego budynku po lewej stronie. Jest to dziwny, poszarpany układ budynku z dużą anteną na dachu. Dane wywiadowcze to pamięć USB znaleziona na pierwszym piętrze. Leży na stole z komputerem.

Wywiad #6

Nie musisz daleko sięgać po szósty element wywiadowczy, ponieważ jest to kolejna pamięć USB wewnątrz tego samego budynku i piętra, co piąta lokalizacja. Skieruj się w stronę schodów prowadzących na drugie piętro, a na stole z dwoma radiami znajdziesz USB podłączony do laptopa.

Informacje #7

Pozostając w tym samym budynku, udaj się na drugie piętro, aby znaleźć siódme dane wywiadowcze, czyli dziennik audio znajdujący się na biurku z kilkoma dokumentami.

Wywiad nr 8

Żółty ping oznacza lokalizację dla danych wywiadowczych 8, 9, 10 i klucza potrzebnego do 11Żółty ping oznacza lokalizację danych wywiadowczych 8, 9, 10 i klucza potrzebnego do 11Teraz cofnij się do budynku na południe od ostatniego. (Pierwszy budynek po lewej za mostem) Piąty materiał wywiadowczy znajduje się wewnątrz pierwszego budynku po lewej. Dziennik audio znajdziesz na szafce w kuchni.

Intel #9

Dziewiąty element znajduje się na drugim piętrze tego samego budynku co ósmy. Na drugim poziomie poszukaj pokoju z laptopem. Intel to pamięć USB podłączona do laptopa.

Intel #10

Pozostając w tym samym miejscu, w którym znalazłeś ostatni kawałek, przejdź do sąsiedniego pokoju, aby znaleźć dziesiąty kawałek jako nagranie na nocnym stoliku.

Wywiad nr 11

Szuflada biurka z inteligencją folderówSzuflada biurka z teczką Aby zebrać ten jedenasty kawałek, musisz najpierw zdobyć klucz do biurka z tego samego pokoju, co dziesiąty kawałek. Ten klucz znajduje się na stole. Weź klucz do biurka i wróć do poprzedniego budynku. Na pierwszym piętrze jest zamknięta szuflada biurka. Odblokuj go, aby zebrać i zebrać materiał wywiadowczy folderu.

Intel #12

Wejście do nurkowania dla danych wywiadowczych 12Wejście do nurkowania w celu uzyskania danych wywiadowczych 12. Dwunasty kawałek jest nieco podstępny, ponieważ znajduje się pod wodą przy wyspie. Można to znaleźć, kierując się do mniejszego mostu znajdującego się na środku mapy. Z małego mostu będziesz musiał wskoczyć do wody i płynąć na zachód, aż znajdziesz duży kwadratowy otwór znajdujący się między kilkoma skałami. W wodzie znajduje się fragment danych skrzyni. Nie powinieneś długo nurkować, aby go znaleźć.

Wywiad nr 13

Podwodna jaskinia na wyspie, w której można nurkować po dane wywiadowcze 13Podwodna jaskinia na wyspie, w której można zanurkować po intel 13Intel trzynaście, również znajduje się pod wodą, ale musisz przejść dalej od ostatniego kawałka na pobliską małą wyspę. Na wyspie znajdziesz małą podwodną jaskinię, która znajduje się po prawej stronie dużego budynku. Dane o skrzyni znajdziesz pod wodą w jaskini. Można to łatwo zauważyć, jeśli znasz mapę wieloosobową Hydroelectric w Modern Warfare 2. To kałuża wody w pobliżu punktu B Dominacji. Powinieneś zobaczyć skrzynkę po prostu patrząc w dół do wody.

Wywiad nr 14

Intel 14 na dachu bezpośrednio na północ od wyspyWywiad 14 na dachu bezpośrednio na północ od wyspy Następnie udaj się na północ od wyspy, aby znaleźć czternasty element. Dane o skrzyni znajdziesz na dachu budynku bezpośrednio na północ od małej wyspy.

Intel #15

Żółty ping oznacza budynek dla danych wywiadowczych 15Żółty ping oznacza budynek dla danych wywiadowczych 15Teraz chcesz udać się w stronę miejsca docelowego A, aby znaleźć budynek bezpośrednio obok mostu z B do A. Piętnasty element to skrzynia znaleziona na dachu budynku po lewej stronie ulica.

Intel #16

Pamięć USB do Intel 16Pamięć USB na dane wywiadowcze 16Te kolejne trzy elementy wywiadowcze znajdują się wewnątrz budynku A Target, co wymaga uprzedniego wyłączenia wszystkich pułapek, zanim zdobędziesz dane wywiadowcze. Uruchomienie którejkolwiek z pułapek natychmiast cię zwali, więc poruszaj się po budynku ostrożnie i wyłącz każdą pułapkę. Szesnasty element to pamięć USB na pierwszym piętrze budynku A. To USB znajduje się na stole w pokoju z pustymi skrzynkami na broń i mnóstwem porozrzucanych pocisków.

Wywiad nr 17

Dziennik audio dla Intel 17Dziennik audio dla danych wywiadowczych 17. Siedemnasty to dziennik audio znajdujący się w pokoju obok miejsca, w którym znajduje się szesnasty kawałek. Wywiad znajduje się na pudełku obok okna i kilku szafkach.

Intel #18

Logowanie audio w pomieszczeniu socjalnym dla intel 18Dziennik audio w pokoju socjalnym dla danych wywiadowczych 18. Odkryjesz, że osiemnasty element wymaga przeniesienia się na drugie piętro budynku A. To jest dziennik audio leżący na stole w pokoju socjalnym w pobliżu niektórych automatów.

Wywiad nr 19

Żółty ping oznacza lokalizację Intel 19Żółty ping oznacza lokalizację danych wywiadowczych 19. Dziewiętnasty element znajduje się na zewnątrz, przy ścianie, w pobliżu najbardziej wysuniętych na północ budynków na mapie. To jest skrzynia na ziemi. Nie jest trudno go zauważyć, ale jeśli masz problemy z widocznością na mapie nocnej, użyj tutaj gogli noktowizyjnych.

Intel #20

Stojąc na szczycie wieży radiowej w celu A, celujesz w wieżę na wyspieStojąc na szczycie wieży radiowej w celu A, celujesz w wieżę na wyspie. Ostateczne dane wywiadowcze nie są łatwo dostępne. Najpierw będziesz chciał wspiąć się na szczyt wysokiej wieży radiowej znajdującej się w pobliżu miejsca docelowego. Ze szczytu wieży spadochron w kierunku wieży znajdującej się na małej wysepce. Dane wywiadowcze to skrzynia na dachu. Ponadto możesz spróbować tego, gdy po raz pierwszy wskoczysz do misji, najpierw zeskakując na spadochronie na ten dach. W przeciwnym razie będziesz musiał dostać się na wysoki poziom, aby dostać się na ten dach. Zapisałem to na koniec. Jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać kampanię, zapoznaj się z naszym przewodnikiem po wszystkich lokalizacjach i kodami odblokowującymi sejfy Modern Warfare 2. Zapewniamy również kilka zalecanych ustawień Modern Warfare 2 do użycia w kampanii, MP i Spec Ops. Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games