Baldur’s Gate 3 Hot Fix teraz z ponad 150 zmianami

Baldur’s Gate 3 Hot Fix teraz z ponad 150 zmianami

Zgodnie z obietnicą nadeszła pierwsza poprawka dla Baldur’s Gate 3 III, i to duża, obejmująca ponad 150 błędów i problemów. Możesz zobaczyć pełne informacje o łatce poniżej.Larian powiedział również, że jest świadomy doniesień o problemach z zapisywaniem gry, a winowajcą okazała się funkcja cross-save. Aby temu zaradzić, Larian wyłącza to na razie – w końcu nie będzie to miało znaczenia, dopóki Baldur’s Gate 3 nie pojawi się na PS5 6 września. „Zdecydowaliśmy się na razie wyłączyć to, aby umożliwić nam rozwiązanie problemu w w międzyczasie. Nie powinieneś zauważyć niczego w grze, a zapisy Steam Cloud nie mają wpływu na tę zmianę” – powiedział Larian. Aktualizacja Baldur’s Gate 3 przywraca grę do wersji 4.1.1.3624901. Gra jest obecnie na wysokim poziomie, przekraczając 500 000 jednoczesnych graczy. AWARIE I BLOKERYNaprawiono możliwe utknięcie w dialogu podczas pierwszej konfrontacji z głównym bossem. Naprawiono rzadki problem, w wyniku którego stany postaci gracza nie aktualizowały się poprawnie po śmierci. Naprawiono awarię, która mogła wystąpić w związku z jednym z filmowych dialogów Astariona w grze końcowej. awaria, która mogła wystąpić podczas wczytywania starego zapisu gry w Last Light. Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas korzystania z czytnika mózgu w Kolonii. Naprawiono problem, który mógł powodować utknięcie na ekranie ładowania podczas wczytywania stanu gry po śmierci. Naprawiono blokadę podczas tworzenia postaci, która uniemożliwiała ci postęp, jeśli wybrałeś diabelstwo Zariel jako swojego Strażnika. Naprawiono potencjalną awarię wywołaną przez system światła. Dodano komunikat o błędzie, aby zapobiec awariom powodowanym przez modyfikacje podczas uruchamiania gry. Wyłączony krzyż konta Larian -zapisuje tymczasowo, aby rozwiązać problem blokujący wczytywanie i zapisywanie. Nie ma to wpływu na międzyzapisy Steam. Naprawiono awarię uruchamiania z API Steam. Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas szybkiego ładowania gry, gdy kontener lub zwłoki były otwarte do grabieży. Naprawiono awarię, która mogła się zdarzyć, jeśli przedmiot odblokował zaklęcie dla jednostki gry bez statystyk. Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas zmiany rasy lub klasy w tworzeniu postaci. Naprawiono potencjalne awarie, które mogły wystąpić podczas zamykania ekranów, takich jak menu opcji lub podczas kończenia dialogów. Naprawiono potencjalną awarię, gdy wróg próbował używać Motywatora podczas walki w Odlewni Stalowych Zegarków. Naprawiono blokadę, która mogła wystąpić, jeśli zdecydujesz się zaatakować Imperatora podczas dialogu po tym, jak staniesz po jego stronie. Naprawiono awarię w PhysX.WIELOOSOBOWYGracze będą teraz poprawnie dołączać do filmowych dialogów, które wymagają obecności wszystkich graczy, jeśli wcześniej słuchali. Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom podsłuchiwanie prywatnych dialogów za pomocą menu kontekstowego. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze zacinali się i nie mogli dołączyć do dialogu, jeśli ktoś już w nim uczestniczy.ROZGRYWKANaprawiono fizykę włosów u mężczyzn o silnej budowie ciała drowów i elfów. Naprawiono błąd, który powodował, że pająki fazowe pomijały swoją turę w walce, jeśli stały na zniszczonej sieci. Naprawiono problem z rzucaniem kośćmi, gdzie ponowna próba mogła spowodować nie powiodło się, jeśli stosowałeś bonusy i klikałeś naprawdę szybko. Duplikaty zaklęć nie pojawiają się już na paskach skrótów obserwujących i nie możesz już dostosowywać ich okrągłych menu. (Ważna uwaga: zwolennicy nie są towarzyszami ani pełnoprawnymi członkami drużyny). Naprawiono losowe popędy mroku w tworzeniu postaci dla postaci innych niż białe smoki. Naprawiono błąd uniemożliwiający interakcję z Withersem w jednym z obozów.interfejs użytkownikaNaprawiono problemy z filmowymi dialogami podczas nasłuchiwania. Naprawiono błąd, który powodował, że modele postaci półorków, smoczych dzieci i półelfów nie aktualizowały się prawidłowo po zdjęciu zbroi w arkuszu postaci. Naprawiono niektóre problemy z przygotowanymi zaklęciami podczas awansu, gdy wieloklasowość. Ukrywanie numeru wersji podczas dialogów. Naprawiono przerywniki filmowe na podzielonym ekranie, pokazujące próbkowanie śmieci.AUDIONaprawiono problemy z dźwiękiem z pomrukami, krzykami i jękami w trakcie gry i przerywników filmowych. Naprawiono ucinanie linii podczas rozmowy z Niespokojnym Myconidem w Podmroku. Usunięto dźwięk kliknięcia podczas napisów końcowych. Miasto.SILNIKNaprawiono błąd powodujący wyświetlanie tekstur w jasnych, neonowych kolorach. Naprawiono problem z podzielonym ekranem, który powodował, że postacie pozostawały niewidoczne po zakończeniu dialogu. Naprawiono problem ze współczynnikiem proporcji, gdy FSR był aktywny podczas podzielonego ekranu. opcje wideo gry.KINEMATYKANaprawiono postacie patrzące w złym kierunku w dialogu z Mizorą. Naprawiono odwracanie się Imperatora do tyłu w przerywniku filmowym z gry końcowej. przerywnik filmowy, gdy założysz jedną z masek cioci Ethel. Scena katastrofy łodzika będzie teraz odtwarzana, nawet jeśli twój awatar nie żyje, a towarzysz zamiast tego użył transpondera. Naprawiono problem z przycinaniem postaci w filmowym dialogu w Kolonii. Naprawiono błąd awatara Głowa wyskakująca na miejsce podczas dialogu w Kolonii. Naprawiono znikanie laski Cazadora w dialogu filmowym. Naprawiono zbyt duże zbliżenie kamery na wilka. Naprawiono wyskakującą głowę Lae’zel w dialogu z Vlaakithem. wnikanie w ołtarz. Naprawiono zablokowaną kamerę w dialogu z Lunkbugiem i Lariddą. Naprawiono znikanie towarzyszy następnego ranka po tym, jak Ciemna Popęd przechodzi w określone Popęd. podczas rozmowy z nią w Dolnym Mieście. Naprawiono widoczność niektórych towarzyszy w tle dialogów tam, gdzie nie powinni. Naprawiono zwłoki Ketheric stojące z powrotem w bezczynnej pozie. Wioska. Naprawiono wyskakiwanie Raphaela podczas dialogu z ortonem. Naprawiono problemy z kamerą, dźwiękiem i ruchami postaci w dialogu z amuletem mnicha. bladych osobników w Fraygo’s Flophouse. Naprawiono przecinanie ciała męskiej niziołki Mrocznej Urge przez rękę, gdy leżał. zatapialny. Naprawiono patrzenie Wylla w złym kierunku podczas rekrutacji. Dodano reakcje na twarz postaci gracza podczas rozmowy z wołem w Last Light. Naprawiono przenikanie między dwoma Zelotami Absolutu w Kolonii. Naprawiono problemy z wyskakiwaniem Cazadora w kilku dialogach z Astarionem Naprawiono niektóre problemy z ustawieniem postaci, animacjami i kamerami w końcowym filmie walki.
Informacje o łatce spoilera:Naprawiono przecinanie najmłodszej córki Jaheiry w filmowym dialogu. Ravengard nie znika już z dialogu ze wszystkimi sojusznikami, których stworzyłeś. Nie wyglądasz już, jakbyś przechodził przez Sceleritas Fel w Świątyni Bhaala. Naprawiono problemy z animacjami, wycinki i ujęcia z kamery w romantycznej scenie w Domu Nadziei. Naprawiono ucinanie niektórych linii podczas rozmowy z Ravengardem w Wyrm’s Crossing. Lae’zel nie unosi się już w filmowym dialogu w Świątyni Bhaala.Oryginalna historia znajduje się poniżej.Gra RPG Larian, Baldur’s Gate 3, jest już dostępna na PC i od razu generuje ogromne liczby. Jednak nie wszystko jest idealne, a pierwsza poprawka pojawi się już wkrótce. Szef Lariana, Swen Vincke, powiedział na Twitterze, że pierwszą poprawką jest „gotowanie w kuchni teraz”. Mamy nadzieję, że aktualizacja zostanie uruchomiona dzisiaj, 4 sierpnia, więc sprawdzaj ją regularnie. Deweloper nie podzielił się jednak żadnymi szczegółami na temat tego, czego dotyczy poprawka. Vincke zastanawiał się również nad wydaniem Baldur’s Gate 3, dziękując fanom za miłość i wsparcie. „Wywołało to łzę w wielu oczach i jest niesamowicie motywujące dla nas wszystkich. Nie możemy ci wystarczająco podziękować” – powiedział Vincke.

Zaledwie kilka godzin po premierze Baldur’s Gate 3 przekroczył liczbę 400 000 jednoczesnych graczy na PC. Według SteamDB gra osiągnęła szczyt przy około 472 000 jednoczesnych graczy. Baldur’s Gate 3 to ogromna gra, a recenzja GameSpot pojawi się jakiś czas później. Na razie zapoznaj się z naszym zestawieniem najlepszych porad i wskazówek dla początkujących w grze Baldur’s Gate 3. Baldur’s Gate 3 pojawi się na PlayStation 5 we wrześniu. Wersja Xbox może pojawić się jakiś czas później, ale dopiero wtedy, gdy Larian i Microsoft będą w stanie rozwiązać pewne problemy techniczne z Xbox Series S. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games