Demokracja wkrótce otrzyma pewne wzmocnienia w Helldivers 2, ponieważ twórca Arrowhead zwiększył limit serwera gry, aby umożliwić jednoczesne korzystanie z maksymalnie 700 000 użytkowników. Jednocześnie studio przestrzegło graczy, aby nie popadali w zbytnią ekscytację, ponieważ ze względu na popularność gry spodziewa się w ten weekend zalewu graczy online. „Zaktualizowaliśmy maksymalny limit CCU do 700 000” – Arrowhead Dyrektor generalny i dyrektor gry Johan Pilestedt napisał w serii postów NA X/Twitter. „Niestety spodziewamy się, że CCU osiągnie ten poziom. Uważamy, że czasy oczekiwania będą znacznie bardziej znośne. W innym tweecie napisano: „W przyszłości być może nadal osiągniemy limit, ale na razie przekroczyliśmy to, co byliśmy w stanie wesprzeć . Aktywnie monitorujemy sytuację. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj teraz! Do oglądania filmów użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy plik Przykro nam, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202420232 02220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219 91199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 01959195819571956195519541953195219511950194919481947194619451944194319421941194019391938193719361935193419331932193119301929 19281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter”, wyrażasz zgodę na GameSpot
Warunki użytkowania i Polityka prywatnościWejdź w grę: 10 TWOICH wskazówek i wskazówek dotyczących Helldivers 2 Wkrótce po premierze Helldivers 2 zwiększyło pojemność serwera z 250 000 równoczesnych graczy do 360 000, a ostatnio do 450 000. Wzrosło zapotrzebowanie graczy, a długie czasy oczekiwania stały się normą, ale jak – wyjaśnił Pilestedtnie jest łatwo rozwiązać ten problem. „To nie jest kwestia pieniędzy czy zakupu większej liczby serwerów”, Pilestedt opublikował online w odpowiedzi na zapytanie gracza. „To kwestia pracy. Musimy zoptymalizować kod zaplecza. Docieramy do realnych granic.” Do gry została również udostępniona nowa łatka, która dodaje kilka przydatnych poprawek. Największa poprawka jest skierowana do włóczęgów wolności, ponieważ gra będzie teraz wyrzucać graczy z dala od klawiatury do ekranu tytułowego, jeśli będą bezczynni przez 15 minut. Inne poprawki obejmują poprawki kilku problemów powodujących awarię gry oraz blokowanie się graczy w animacjach rozmrażania lub wprowadzenia statku. Poniżej możesz zobaczyć pełne informacje o łatce. Helldivers 2 jest również dostępne na PS5, ale niektórzy gracze naprawdę chcą, aby została przeniesiona również na Xbox. Tymczasem dla tych, którzy czekają na dołączenie do drużyny, jest to dobry moment, aby ponownie obejrzeć Starship Troopers, ponieważ ostatnio zainteresowanie filmem wzrasta.
Aktualizacja Helldivers 2 1.000.11
Naprawiono wielokrotne awarie występujące podczas dołączania do statków innego gracza Naprawiono awarię wywoływaną przy wychodzeniu z ADSF Naprawiono awarię wywoływaną, gdy gracze opuszczali sesję, gdy aktywne są bombardowania Naprawiono problem polegający na tym, że misji online na mapie Wojny Galaktycznej nie można było wybrać Naprawiono problem z GameGuardem i krokiem „weryfikacji integralności” Steam Naprawiono problem z GameGuard i zapora systemu Windows Naprawiono problemy uniemożliwiające dostęp do panelu zarządzania statkami Naprawiono problemy powodujące utknięcie graczy w rozmrażaniu lub w filmie wprowadzającym do statku Naprawiono awarię wywoływaną w przypadku niepowodzenia procesu zakupu superkredytów Naprawiono awarię wywoływaną po kolejnych próbach szybkiej gry Wprowadzono funkcję, która wyrzuca graczy, którzy pozostają bezczynni przez 15 minut z powrotem do ekranu tytułowego