Sarah Bond z Xbox twierdzi, że sztuczna inteligencja świetnie sprawdzi się w tworzeniu gier

Sarah Bond z Xbox twierdzi, że sztuczna inteligencja świetnie sprawdzi się w tworzeniu gier

Wiceprezes korporacyjny Xbox, Sarah Bond, skomentowała wpływ, jaki sztuczna inteligencja może mieć na świat gier. W rozmowie z Inverse Bond powiedział, że sztuczna inteligencja może odegrać rolę w pozytywnym wpływie na rozwój gier, pomagając szerszej grupie ludzi zostać twórcami gier. Jej entuzjazm dla sztucznej inteligencji w grach nie jest zaskoczeniem, ponieważ Microsoft zapłacił firmie ChatGPT OpenAI 10 miliardów dolarów za zainwestowanie w różne inicjatywy związane ze sztuczną inteligencją. „Naprawdę zobaczysz, jak tworzenie gier będzie jeszcze bardziej demokratyzowane dzięki sile sztucznej inteligencji” – powiedział Bond. „Będzie dostępny twórca gier lub drugi pilot, który ułatwi każdemu tworzenie gry, nawet jeśli nie ma on głębokiej wiedzy z zakresu informatyki ani korzystania z Unity”. Rozmiar:640 × 360480 × 270 Chcesz, żebyśmy zapamiętali to ustawienie na wszystkich Twoich urządzeniach? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej HTML5. Ten film wideo ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wpisz swoją datę urodzenia. Styczeń luty marzec kwiecień maj czerwiec lipiec sierpień wrzesień październik listopad listopad grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 rok 202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „Enter” , wyrażasz zgodę na warunki GameSpot

Warunki korzystania i Polityka prywatnościWejdź w grę: Starfield Video Review Bond dodał, że wkrótce „granie w grę i tworzenie gry staną się synonimami”. „Muzyka i wideo uległy znacznie większej demokratyzacji twórców. I widzę tę potrzebę tak wyraźnie. Spotykam wielu ludzi, którzy chcą stworzyć grę” – dodał Bond. W lutym dyrektor generalny Microsoft Gaming, Phil Spencer, powiedział, że sztuczna inteligencja będzie dodatkową, pozytywną siłą w grach. “Absolutnie, [AI] będzie odgrywać rolę w grach wideo. AI zawsze tak ma. Jestem podekscytowany niektórymi pracami wykonanymi przez zespół. Daje im to większe pole do popisu” – powiedział. „Niezależnie od tego, czy jest to symulowana fizyka, czy jest to renderowanie 3D, czy też świetna technologia audio. Zauważyłem, że gdy dajesz naszym twórcom nowe narzędzia do zabawy, oni następnie je wykorzystują. Czasem potrzeba kilku lat, zanim odnajdą rytm, w którym wszystko do siebie pasuje”. Niektórzy obserwatorzy wypowiadali się krytycznie na temat wpływu sztucznej inteligencji na wideo gier, częściowo ze względu na to, jak systemy sztucznej inteligencji mogą mieć negatywny wpływ na personel, między innymi na aktorstwo głosowe. Wcześniej dyrektor generalny firmy Microsoft, Satya Nadella, powiedział, że każdy produkt firmy Microsoft — w tym konsola Xbox — odniesie korzyści z postępu w technologii sztucznej inteligencji, więc słysząc Spencer i Bond pozytywnie wypowiadają się na temat potencjału sztucznej inteligencji w grach wideo. Nie jest to zaskoczeniem. Microsoft po raz kolejny inwestuje finansowo w sztuczną inteligencję, która odniosła sukces. Patrząc na szerszą branżę gier, wydawca Battlefield, firma Electronic Arts, pracuje nad technologią sztucznej inteligencji i od lat od lat. W 2018 roku EA ogłosiło Project Atlas, projekt badawczo-rozwojowy, nad którym pracuje 1000 osób, a którego celem jest zmiana sposobu tworzenia gier za pomocą sztucznej inteligencji i sieci neuronowych. Technologia ta została wdrożona w serii Battlefield i była na tyle inteligentna, że ​​można w nią grać grę, a nawet osiągnąć jej cel. Niedawno szef Take-Two, Strauss Zelnick, powiedział, że sztuczna inteligencja może odegrać rolę w tworzeniu gier wideo, ale nie pozwoli twórcy na łatwe stworzenie prawdziwego konkurenta GTA. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz cokolwiek prezentowanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games