Weteran NFL o kierowaniu zespołem deweloperów Madden: "Psychicznie jest to trudniejsze"

Weteran NFL o kierowaniu zespołem deweloperów Madden: "Psychicznie jest to trudniejsze"

Jako największy sport w USA, uwaga skupiona na kilku utalentowanych sportowcach, by rywalizować w NFL, może wydawać się oślepiająca, ale dla większości graczy szybko się wypala. Tom Brady na świecie jest rzadkością, a przeciętna kariera NFL może nawet nie dobiec końca pierwszego kontraktu gracza. Dokąd oni tam jadą? Dla byłego liniowego ofensywy NFL, Clinta Oldenburga, życie poza piłką nożną stało się futbolem innego rodzaju. Nie, nie piłka nożna. Wybrany przez Patriotów w 2007 roku, Oldenburg jest dziś dyrektorem produkcji Madden NFL i prawdopodobnie twarzą zespołu EA, który tworzy coroczną i ekskluzywną symulację NFL. Był pierwszym graczem NFL, który zajął się tworzeniem gier Madden, ale od tego czasu w EA położono nacisk na zaangażowanie innych weteranów NFL do pomocy przy tworzeniu gier Madden. Niedawno rozmawiałem z Oldenburgiem o odejściu z boiska do studia, do… powiedzmy entuzjastycznej rzeszy fanów gry i mądrych rad najbardziej onieśmielającego bełkotu w historii, Billa Belichicka, które wciąż pomagają mu w studiu w EA Tiburon przez te wszystkie lata. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Aby obejrzeć ten film, wprowadź swoją datę urodzenia. Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień 12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok202320222 021202020192018201720162015201420132012201120102009200820072006200520042003200220012000199919981997199619951994199319921991 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196 019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931193019 2919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając ‘enter’ , wyrażasz zgodę na GameSpot

Warunki użytkowania i polityka prywatności wejdź do gry: gra MADDEN NFL 24 Pierwsze spojrzenie „W momencie, gdy się pojawiłem, nie było [an emphasis on hiring ex-players]”, powiedział mi Oldenburg. „Jednakże w międzyczasie, odkąd rozwinąłem się w firmie, jest to coś, co aktywnie posiadam i przekształciłem to w, powiedzmy tutaj, jakiś rurociąg”. Lineman pracuje już od 12 lat w zespole programistów i wyjaśnił mi, jak to się wszystko zaczęło. „To była naprawdę mieszanka okazji, wyczucia czasu, szczęścia – wszystkie te rzeczy się połączyły. Wiedziałem, że zbliżam się do końca mojej profesjonalnej kariery piłkarskiej, grałem około pięciu lat. Nigdy nie przeszedłeś przez ten garb, aby zdobyć drugi kontrakt, w którym czujesz się bezpiecznie. A ten biznes jest naprawdę konkurencyjny. Za każdym razem, gdy miałem pokonać ten garb – około dwa lub trzy razy w mojej karierze byłem bardzo blisko – doznawałem kontuzji, która w pewnym sensie wymazała cały postęp, jaki zrobiłem w tym roku. Zostałem zwolniony z Waszyngtonu na początku sezonu 2011 i nie dostawałem więcej akcji od drużyn NFL, po tym jak przeszedłem już przez sześć drużyn i nigdzie nie utknąłem. Wiedziałem więc, że muszę znaleźć coś innego do roboty. Oldenburg powiedział, że nie mając szatni, którą mógłby nazwać domem, po prostu miał szczęście, przeglądając internet w poszukiwaniu wiadomości sportowych. „Natknąłem się na ogłoszenie o pracy na stronie stronie ESPN. Szukali byłych sportowców z college’u, którzy przybyliby jako stażyści na mecz piłki nożnej w college’u EA, który mieli w tamtym czasie. A ja byłem wielkim graczem. Uwielbiałem Maddena jako moją ulubioną grę. Jako dziecko uwielbiałem się bawić [EA’s NCAA] futbol uniwersytecki. Co ciekawe, osoba w EA, która była właścicielem tego stażu, wtedy nie wiedziałam, że została moją żoną i matką moich dzieci. Była rekruterką tego programu. Więc spotkałem się z nią i skończyło się na rozmowie kwalifikacyjnej. Ken Weber przeprowadził ze mną wtedy wywiad i w styczniu 2012 roku zostałem zatrudniony jako stażysta projektant w College Football. drugi pełnoetatowy pracownik dołączył do zespołu w zeszłym roku: były obrońca liniowy Cowboys, Kenneth Boatwright. Ku jego podekscytowaniu, gdy dołączył do zespołu Madden, Oldenburg miał otrzymać stery ulepszenia systemu blokowania serii – coś, do czego wydawał się wyjątkowo wyposażony uchwyt. „Ponieważ nie wiedziałem wtedy, jak zrobić grę, zacząłem na boisku. Więc jaka jest pierwsza rzecz, której nauczyliśmy się o ochronie przepustek [in the NFL]? Postawa i start, zacznijmy od tego” – powiedział Oldenburg swoim nowym współpracownikom. „Zastanówmy się, jakie postawy chcemy zastosować w ochronie podania. Zastanówmy się, jak wygląda kilka pierwszych kroków i uchwyćmy to. Przeszliśmy do mózgu, logiki: „Kogo chcemy obrać za cel? I jak mamy to zapisać w kodzie? A to był po prostu długi proces. I to była pierwsza i nadal rzecz, z której jestem najbardziej dumny, ponieważ ten system blokowania podań jest nadal używany w grze [today]„Kiedy po raz pierwszy przybył, Oldenburg powiedział, że najbardziej zaskoczyło go to, jak trudno jest w ogóle stworzyć grę wideo. „Myślę, że w naszych głowach, podświadomie jako gracze, myślimy:„ Cóż, mają po prostu kilka pokręteł do skręcić, aby zrobić tę rzecz. To wcale nie powinno zająć tak dużo czasu. Przyszedłem tutaj, nie wiedząc, jak zrobić grę wideo, ucząc się wszystkiego na szkoleniu zawodowym w locie. I bardzo szybko zorientowałem się, że nic nie jest łatwe, a zrobienie jednej z tych rzeczy wymaga dużo czasu i wysiłku, krwi, potu i łez”.Oldenburg powiedział, że odkąd przybył do EA Tiburon, zespół kładł nacisk na pozyskanie większej liczby byłych graczy NFL. Być może częściowo poinformowany o zaangażowaniu Oldenburga i innych byłych graczy, zespół Madden w EA Tiburon w ciągu ostatnich kilku lat bardziej głosił autentyczność , używając go jako przewodnika zespołu podczas prób projektowania i wdrażania nowych systemów. To równie silna gwiazda północna, jak każda inna, ponieważ fani sportu zwykle chcą, aby ich symulatory gier wideo wyglądały, brzmiały i czuły się jak produkt, który oglądają w ESPN, CBS lub Fox. Ale niektóre elementy gry niekoniecznie nadają się do tej autentyczności. Po prostu muszą być bardziej zgrywalne. Zapytałem Oldenburga, w jaki sposób zespół dostrzega i godzi te obszary. „Będziesz wykorzystywać okazje do gamifikacji niektórych części gry lub korzystać z licencji kreatywnej. Jeden przykład [is] nasz konkurencyjny styl gry. W trybie Rywalizacji nie ma kontuzji, ponieważ gracze Rywalizacji nie chcą przypadkowej szansy, że jeden z ich najlepszych graczy w składzie może zostać usunięty z gry, co mogłoby wpłynąć na wynik meczu, prawda? Tak więc zamiast kontuzji, rozgrywający mają większą szansę na przegraną w grze Rywalizacji, gdy zostaną trafieni podczas przepychania się. I w ten sposób równoważymy. W przeciwnym razie nic nie powstrzyma cię przed bieganiem z Lamarem Jacksonem przez cały dzień” – powiedział, z pewnością wywołując złe wspomnienia u niektórych graczy Maddena, którzy to teraz czytają. Oldenburg roześmiał się, kiedy przyznał, że jest znacznie bardziej popularny wśród graczy NFL w swojej obecnej roli niż kiedykolwiek miał na sobie ochraniacze na ramiona, mówiąc, że wciąż słyszy od graczy pytających o grę. „Zwykle chodzi o oceny. Chcą, aby ich oceny zostały „naprawione” lub chcą, aby pewne rzeczy w grze zostały zmienione, niektóre funkcje. A potem najczęściej faceci zastanawiają się, jak znaleźć tutaj pracę. Dostaję to właściwie bardziej niż cokolwiek innego: „Kiedy skończę grać” lub „Myślę, że mogę skończyć grać. Chcę podążać Twoją drogą. Jak mogę to zrobić?’ Rozmawiałem o tym z wieloma facetami. „Podobnie jak wiele corocznych symulatorów sportowych, Madden jest zarówno szalenie popularny, jak i zapierający dech w piersiach krytyka. Podczas gdy widzowie starego tupania w Oldenburgu mogliby zostać oznaczeni jako Fotelowi Rozgrywający, tworzenie gier wideo w epoce mediów społecznościowych wydobywa dość gorących ujęć, aby przyspieszyć globalne ocieplenie. Zapytałem Oldenburga, jak radzi sobie z analizą ze strony graczy gry, kiedy uważają, że on i jego zespół popełnili błąd. „Myślę, że bardzo dojrzałem. Gdy byłem młodszy, gdybyś zadał mi to pytanie trzy czy cztery lata temu, miałbym długą listę rzeczy, które gracze popełniali źle i które chciałbym im wyjaśnić. Ale kiedy dojrzałam, nie ma to już większego znaczenia. Jeśli jest coś w grze, co powoduje, że gracz odczuwa tarcie, to jest to problem, który musimy rozwiązać, bez względu na to, czy ma rację, czy nie. Albo nie wyjaśniamy tego poprawnie, nie trafia to we właściwy sposób, a może w niektórych przypadkach robimy to źle. A może przesadziliśmy z grą, częściej niż nie. Chcę spojrzeć na to przez ten pryzmat. Powiedziawszy to, Oldenburg nadal – być może na wpół żartem – przyznał, że opinie fanów mogą być bezlitosne. Zapytałem, co jest trudniejszym środowiskiem, mecz wyjazdowy NFL czy jego wzmianki na Twitterze? „To dobre pytanie. Myślę, że z mojej perspektywy w tej chwili jest to Twitter. Ilość oczu i kontroli oraz wszystkie te rzeczy, które są w tej grze wideo, mentalnie, myślę, mentalnie, są trudniejsze.Pierwszym zadaniem Oldenburga 12 lat temu było ulepszenie blokowania w grze, które do dziś stanowi podstawę systemu.Pierwszym zadaniem Oldenburga 12 lat temu było ulepszenie blokowania w grze, które do dziś jest podstawą systemu. Jak się okazuje, to pierwszy główny trener Oldenburga NFL i małomówny Bill Belichick miał mu pomóc pod kontrolą opinii publicznej przez wiele lat. Jego wspomnienie nie tylko zabarwiłoby jego czas jako twórcę gier, ale oferuje rzadki wgląd w „Drogę Patriotów”, jak nazywali ją fani futbolu od 20 lat”.[Belichick] wziął nas [rookies] poprzez dość rygorystyczne dyskusje na temat tego, jak postępować z mediami. To była jego bardzo duża inicjatywa. Przeprowadził nas przez to w swoim własnym, niepowtarzalnym stylu – powiedział Oldenburg. A więc jaka była zwięzła rekomendacja Belichicka? „Po prostu się zamknij, kurwa”, powiedział Oldenburg, cytując swojego byłego trenera. prosić, abyście z niczego nie rezygnowali. Nie rzucasz kolegów z drużyny pod autobus, nie dajesz materiałów na tablice ogłoszeń. Zasadniczo wyszkolił nas wszystkich, jak być tak nudnym, jak to tylko możliwe, abyśmy nie trafiali na pierwsze strony gazet. kariery piłkarskiej, Madden NFL 24 będzie trafiać na pierwsze strony gazet, jak co roku w sierpniu. Wypatrujcie premiery 18 sierpnia na Xbox, PlayStation i PC. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, nadal możecie zamówić Madden NFL 24 w przedsprzedaży i grać to trzy dni wcześniej. Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games