The Last of Us Part I PC Update 1.0.3.0 naprawia błędy audio, interfejsu użytkownika i grafiki

The Last of Us Part I PC Update 1.0.3.0 naprawia błędy audio, interfejsu użytkownika i grafiki

The Last of Us Part I na PC nadal otrzymuje regularne łatki, a aktualizacja 1.0.3.0 usuwa problemy związane z dźwiękiem, interfejsem użytkownika i grafiką. Jeśli chodzi o poprawki dźwięku, gracze mogą teraz wybrać inne ustawienia, jeśli dźwięk jest wyciszony lub stłumiony w niektórych części gry. Jeśli chodzi o efekty wizualne, jeśli gracze widzieli jakość tekstur niższą niż wybrane przez nich ustawienie, to również zostało naprawione. Istnieje wiele innych załatanych błędów związanych z dźwiękiem i grafiką, które są wymienione poniżej w pełnych informacjach o łatce. Rozmiar: 640 × 360480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub Zaloguj się teraz! Aby oglądać filmy, użyj przeglądarki obsługującej wideo html5. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Sorry, but you can’t access this content!Please enter your date of birth to view this videoJanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember12345678910111213141516171819202122232425262728293031Year2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671966196519641963196219611960195919581957195619551954195319521951195019491948194719461945194419431942194119401939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 By clicking ‘enter’, you agree to GameSpot’s

Warunki użytkowania i polityka prywatnościwejdź do gry: The Last of Us Part I Recenzja wideo Jeśli użytkownicy kart graficznych Nvidia widzieli awarie podczas wczytywania pliku zapisu lub uruchamiania gry na ustawieniach Ultra, firma Naughty Dog naprawiła błędy.Naprawiony program Naughty Dog problem Joela przypadkowo wyglądającego na mokrego i od czasu premiery The Last of Us Part I na PC stale wypuszcza łatki, w tym bardzo wyczekiwaną poprawkę drgań kamery. . The Last of Us Part I ma wysokie wymagania dotyczące pamięci VRAM, co prowadzi do niestabilności na komputerach PC bez najlepszych specyfikacji. Digital Foundry zwróciło uwagę na ten problem w swojej analizie technicznej gry, uznając The Last of Us Part I za „de facto wersję beta”. Przegląd błędów, o których Naughty Dog wie i wciąż je bada, znajdziesz w The Last of Us Part Strona znanych problemów z komputerem.

Informacje o aktualizacji 1.0.3.0 The Last of Us Part I

Ważna uwaga dla użytkowników Nvidii: pamiętaj, aby pobrać najnowszą wersję sterownika GeForce Game Ready (531.61) tutaj. Dodano nowe opcje zgodności audio (Opcje > Audio > Zgodność) Tryb wyjścia: Ustaw, które dźwięki są odtwarzane przez dźwięk przestrzenny systemu operacyjnego kierowca. Wybierz inne ustawienia, jeśli dźwięk jest stłumiony, brakuje go lub jest wyjątkowo cichy. Jeśli na przykład podczas przerywników filmowych słyszysz wyjątkowo cichą muzykę lub dialogi, wypróbuj tryb Przestrzenny zamiast domyślnego trybu Hybrydowego. Opóźnienie: Dostosuj krótkie opóźnienie między żądaniem efektu dźwiękowego a momentem jego odtworzenia. Większe opóźnienie poprawia niezawodność odtwarzania dźwięku, zwłaszcza na procesorach o niższej specyfikacji. Zwiększ tę wartość, jeśli występują trzaski, kliknięcia lub zniekształcony dźwięk. Wyższe opóźnienia rozwiązują również problemy z interfejsami audio skonfigurowanymi z dużymi rozmiarami buforów i niektórymi słuchawkami bezprzewodowymi. Uwaga: aby ta zmiana zaczęła obowiązywać, musisz ponownie uruchomić grę. Zaktualizowano sterowanie klawiaturą i myszą (KBM), aby umożliwić graczom ponowne przypisanie klawiszy strzałek. Zaktualizowano interfejs użytkownika „Building Shaders %”, dzięki czemu postępy są śledzone bardziej równomiernie. Przywrócono dźwięk na końcu Kredyty dostępne za pośrednictwem głównej gry, menu Left Behind lub menu dodatków Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas otwierania elementu kolekcjonerskiego w interfejsie plecaka, a następnie próby ponownego uruchomienia lub wyjścia z gry Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas siedzenia (przez dłuższy czas) lub wchodzenia na obszary walki Naprawiono problem, przez który jakość tekstur w grze wydawała się niższa niż docelowe ustawienie jakości gdzie wrogi NPC może przybrać pozycję T, jeśli Joel wykona pojedynczy szybki obrót, trzymając tego wroga Naprawiono błąd, w którym przełączenie latarki postaci gracza mogło spowodować chwilowe widoczne przesunięcie otoczenia problem, przez który oświetlenie i mgła mogą pojawiać się w niższej rozdzielczości w ustawieniach Ultra Naprawiono problem, w wyniku którego interfejs użytkownika VRAM nie aktualizował się prawidłowo po obniżeniu rozdzielczości ekranu Naprawiono problem, w którym odbicia wody mogły wyglądać na uszkodzone lub pikselowane Naprawiono błąd, w wyniku którego szybkie poruszanie się w lewo i w prawo podczas celowania mogło powodować niezamierzone przesunięcia kamery. wyższa liczba klatek na sekundę, animacje graczy mogą nie być odtwarzane poprawnie[Photo Mode] Naprawiono problem polegający na tym, że czytnik ekranu nie rejestrował danych wejściowych KBM „Przesuń” i „Obróć”.[Photo Mode] Naprawiono błąd, w wyniku którego wyświetlacz przezierny statystyk wydajności (HUD) był nadal widoczny po ukryciu menu[Lakeside Resort, Bus Depot] Zwiększone aktywne ładowanie, aby skrócić czas ładowania podczas gry[Bill’s Town] Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli utracić możliwość anulowania przeładowania, gdy zawisli w pułapce Billa[Tommy’s Dam] Naprawiono błąd, przez który interakcja z podręcznikiem szkoleniowym zmuszała gracza do podniesienia pistoletu El Diablo i blokowała ruch kamery[The University] Naprawiono błąd, który powodował, że po tym, jak Joel otworzył drzwi kopniakiem, monit o walkę wręcz znikał, gdy walczył on z wrogim NPC[Lakeside Resort] Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie ekranu ładowania podczas walki[Lakeside Resort] Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł walczyć wręcz pięściami po walce z bossem Davidem[Bus Depot] Naprawiono błąd, w wyniku którego fragmenty geometrii wyglądały na uszkodzone lub eksplodowały[New Game+] Naprawiono błąd, w wyniku którego tryb Nowa gra+ był ignorowany podczas wyboru rozdziału, mimo że była to ostatnia wczytana gra

Pozostawiony w tyle Samodzielny

Przywrócono dźwięk w końcowej przerywniku retrospekcji z Ellie i Riley Naprawiono awarię występującą podczas włączania generatora, gdy zarówno Ellie, jak i Joel mają włączone niestandardowe skórki problem polegający na tym, że po zmianie rozmiaru gry na tryb okienkowy zawieszka Riley nie zachowywała proporcji podczas obracania

Dostępność

Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli używać funkcji powiększania ekranu ze sterowaniem KBM

Lokalizacja

[German] Zaktualizowano tłumaczenie w interfejsie shaderów[Simplified/Traditional Chinese] Naprawiono problem, przez który glify nie renderowały się poprawnie

Epicki sklep z grami

Naprawiono błąd, przez który osiągnięcie „Poznajemy się” nie odblokowywało się podczas naturalnego postępu w grze

Para

Naprawiono błąd, przez który zarodniki w świecie mogły wyglądać na uszkodzone lub blokowe

Pokład parowy

Naprawiono problem, przez który natywny interfejs użytkownika nakładał się na monit „Spójrz” Naprawiono problem, przez który funkcja czujnika ruchu DualSense ™ mogła nie rejestrować gracza, który potrząsa kamerą, aby naprawić latarkę, gdy pojawi się monit[Left Behind] Zwiększono rozmiar interfejsu użytkownika przycisku mini-gry w Salonie gier

AMD

Naprawiono błąd, w wyniku którego przełączanie latarki postaci gracza mogło spowodować chwilowe uszkodzenie środowiska, jeśli AMD FSR 2 było włączone

Nvidia

Naprawiono problem, przez który uruchomienie gry na ustawieniach Ultra na procesorach graficznych Nvidia mogło spowodować uszkodzenie grafiki lub awarię podczas gry Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas wczytywania zapisu na procesorze graficznym Nvidia.[Nvidia 3070 GPU] Zwiększony poziom szczegółowości włosów postaci, aby wyglądały na mniej potargane Omawiane tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games