Ponad 30 niezależnych studiów łączy siły, aby zaprezentować swoje gry. Kwietniowa prezentacja, zwana inicjatywą Triple-I, ujawni, nad czym pracują studia takie jak Mega Crit Games (Slay the Spire), Red Hook Studios (Darkest Dungeon), Heart Machine (Hyper Light Drifter) i Evil Empire (Dead Cells). next i wiele innych. Inicjatywę zapoczątkowało Evil Empire, które jako pierwsze zwróciło się do wielu studiów na zeszłorocznej konferencji Gamescom, aby przedstawić tę koncepcję. „Celem jest stworzenie bezpośredniego programu, wypełnionego ogłoszeniami jako kolektywu studiów, aby móc bezpośrednio rozmawiać z graczami, ludźmi, którzy bezpośrednio nas wspierają od pierwszego dnia” – powiedział dyrektor operacyjny Evil Empire Benjamin Laulan w Komunikat prasowy. „Program będzie trwał około 45 minut i będzie zawierał wiadomości autorstwa najbardziej kreatywnych i odnoszących największe sukcesy ludzi na świecie. Żadnych segmentów hostingowych, żadnych reklam, żadnych sponsorów, żadnych dodatkowych bzdur, tylko gry”. W GDC spotkałem się z dyrektorem ds. marketingu Evil Empire, Bérengerem Dupré i kilkoma osobami z innych studiów, aby porozmawiać o Inicjatywie Triple-I. Przede wszystkim, przy pozornie rosnącej z roku na rok liczbie pokazów, chciałem dowiedzieć się, dlaczego te studia chciały zrobić kolejną, zamiast przygotowywać materiał do istniejącej wirtualnej prezentacji. „Na razie jesteśmy znani z pracy wyłącznie nad Dead Cells na żywo przez ostatnie pięć lat i – uwaga, spoiler – pracujemy także nad nowymi grami i w pewnym momencie musieliśmy ogłosić jedną z tych gier, a jeśli chodzi o czas, nie mogliśmy mieć wolnego czasu dołączyć to ogłoszenie do gabloty, ponieważ nie zgadzało się z datami” – powiedział Dupré. „Pozwala nam to również eksperymentować z widocznością i innym sposobem przebicia się, ponieważ czasami przebijasz się, ponieważ jesteś we właściwym miejscu we właściwym miejscu we właściwym czasie, albo twoja gra w niczym nie przypomina innej gry, albo jej mechanika jest tak wciągająca, że po prostu masz miły punkt zapalny. – dodał współzałożyciel Red Hood, Chris Bourassa. „Ale nie można polegać na punkcie zapalnym za każdym razem, gdy wysyłasz grę, a nikt z nas nie chce być cudem jednego trafienia. Zatem sposób, w jaki docierasz do ludzi i jak sprzedajesz swoją grę, ma wiele do powiedzenia na temat tego, jak skuteczna będzie Twoja gra Być.„I po części jest to kwestia czasu” – dodał inny współzałożyciel Red Hook, Tyler Sigman. „Były chwile w przeszłości, kiedy myślałem: «Och, rozważylibyśmy udział w innym przedstawieniu». Ale czas się nie zgadzał. Wspólnym mianownikiem jest to, że ostatecznie nie masz kontroli – ktoś inny zadecyduje, czy [your trailer is shown] i to mi się w tym podobało [it] zróbmy coś własnego [showcase]. Jeśli zrobimy własny, nikt nie może nas zmusić do wyłączenia, ponieważ kontrolujemy przycisk zasilania. Więc to też jest dobre, tylko dlatego [of] na tym poziomie stwarzaj sobie możliwości, zamiast czekać, aż ktoś ci je da”. Oprócz tych powodów Dupré stwierdził, że wydaje się, że gry, które zostaną zaprezentowane w ramach Inicjatywy Triple-I, rzadko pasują gdziekolwiek indziej. „W firmie Gamescom w sierpniu, zaczęliśmy spotykać się z przyjaciółmi [to discuss how] czuliśmy, że możemy tworzyć [a showcase] ponieważ patrząc na sezon pokazowy, masz duże pokazy na pierwszej imprezie, masz nagrody i masz bardziej niszowe pokazy dla [specifically] zdrowe gry lub VR, ale nie masz [a showcase] dla przestrzeni pomiędzy”. To uczucie, które łatwo nawiązuje do koncepcji gier „indie” mających bardzo luźną definicję w branży. Niektórzy uważają, że dopóki gra nie jest powiązana z wydawcą, jest to gra niezależna Inni uważają, że posiadanie wydawcy jest w porządku, o ile zespół i zakres gry są wystarczająco małe, ale wtedy definicja słowa „wystarczająco mała” różni się w zależności od osoby. Stąd idea gry „potrójnego ja” i rodzi się Inicjatywa Triple-I. Są to gry, które nie są wystarczająco duże i nie mają wsparcia finansowego, aby konkurować z tytułami pierwszej ręki typu triple-A na Xbox, PlayStation i Nintendo, ale mają nieco większy zakres i bardziej znane niż wiele innych studiów uważanych za niezależne.„Ponieważ używanie liter wydaje się być trendem w branży, uznaliśmy, że dodanie kilku „jest” do słowa „indie” będzie uczciwym sposobem na opisanie tego nowego formatu” – powiedział Dupré. „Poza tym potrójne ja brzmi po prostu fajnie.” „Próbuję sobie wyobrazić, kiedy [the term triple-I] zaczęło się pojawiać po raz pierwszy, ale często przypisuje się to niektórym z naszych gier z tego powodu, ponieważ myślę: „No cóż”. [we’re] a nie potrójne A i podwójne A jest trochę dziwne [because] sprzedaje się to za nisko, bo to wciąż indie, ale jak niezależne?” – powiedział Sigman. „I nie jest to spektrum, w którym są dobre i złe strony. To raczej tak, że identyfikujemy się w określony sposób i myślę, że często gracze lub znajomi często wspominają o naszych grach, więc myślę, że mądrze będzie [Evil Empire] uświadomiłem sobie: „Poczekaj, już w pewnym sensie współpracujemy” [and] Myślę, że to naprawdę dobrze i nie odbywa się to kosztem nikogo. Wszyscy odnosimy korzyści z większej świadomości na temat naszego rodzaju gier.” „Wcale nie [meant to be] to coś, co jest bramką” – dodał współzałożyciel Mega Crit Games, Casey Yano, wyjaśniając, że nawet wytwórnia Triple-I ma w sobie pewne niuanse. Mamy jednak nadzieję, że fani dołączą do Inicjatywy Triple-I, wiedząc, że nie zobaczą zwiastunów ogromne gry napędzane najnowszą grafiką. To mniejsze projekty pasjonujące. „Być może [it’s a game] zrobione przez kogoś [who] oderwał się od dużego studia i chciał zrobić coś na mniejszą skalę lub coś bardziej eksperymentalnego, bez biurokracji. Wszyscy jesteśmy inni. To nie jest tak: „To jest potrójne ja, to nie jest potrójne ja”.Jeśli chodzi o to, czego gracze mogą się spodziewać, wszystkie studia obecnie trzymają się mocno tajemnicy, ale powiedziano mi, że mogę się spodziewać, że niektóre ogłoszenia mnie zadziwią. „Przynajmniej nasza sprawa nie jest drobnostką” – zażartowała Bourassa. “[Evil Empire] stanowczo upierał się, że te zwiastuny, niezależnie od tego, czy jest to premiera światowa, czy jakakolwiek jest ich treść, muszą wywierać wrażenie i być godne uwagi. Tak, to wymijająca odpowiedź, ale zasadniczo istnieje standard, jeśli chodzi o wpływ. Premiera Inicjatywy Triple-I odbędzie się 10 kwietnia o 10:00 czasu PT / 13:00 ET. Można ją oglądać na YouTube i Twitchu.
Studio Dead Cells współpracuje z innymi niezależnymi twórcami podczas prezentacji Triple-I
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]