Remaking Ed: Jak nowa postać Street Fighter 6 reprezentuje jego przyszłość

Remaking Ed: Jak nowa postać Street Fighter 6 reprezentuje jego przyszłość

Minęło trochę czasu, odkąd w Street Fighter V Ed stał się grywalną postacią i od tego czasu trochę się zmienił. Wciąż otoczony mocą Psycho jak Bison, nieco schudł pod względem estetycznym, ale jego rozgrywka w Street Fighter 6 wydaje się jednocześnie solidniejsza i bardziej skupiona niż w jego poprzednim wcieleniu. Rezultatem jest niesamowicie zabawna, płynna i potężna postać, którą łatwo wczuć się w grę, ale z dużą ilością głębi dla tych, którzy naprawdę chcą odkryć jego potencjał. Podczas Capcom Cup X usiadłem do sesji gry z Edem, a później rozmawiałem z reżyserem SF6 Takayukim Nakayamą i producentem SF6 Shuhei Matsumoto, aby dowiedzieć się więcej o sprowadzeniu go z powrotem oraz o inspiracjach i celach zespołu związanych z nim. „Dla [me] osobiście jest bardzo ważną postacią” – powiedział Nakayama-san. „Jest w pewnym sensie powodem, dla którego mamy nowoczesne sterowanie… [and] World Tour… Ma bardzo interesującą historię i jedną z najważniejszych rzeczy [we] co chcieliśmy osiągnąć w SF6, to wprowadzenie nowej generacji postaci ze Street Fightera; Luke, Jamie, Kimberly i Ed”. Ed mógł mieć wpływ na to, czym stała się SF6, ale jest także częścią jej przyszłości. „Ed, który pojawił się w Street Fighter V, ma w sobie elementy Boxera (Balrog) i Dyktatora (Bison)” – kontynuował Nakayama-san, „jest więc kolejną nową postacią, której historia będzie coraz bardziej powiązana z nadrzędną historię Street Fighter 6.” Jak się rozwinął i z czego jest zbudowany Ed? Psycho moc i ciosy. Dużo ciosów. W rzeczywistości jest to sytuacja „Kapitan Crunch: Ups, wszystkie ciosy” z Edem w SF6. Będąc w SFV, używał zarówno ciosów, jak i kopnięć (co stawia go na terytorium „kickboxera”, jednego z moich ulubionych stylów walki), teraz jest czystym bokserem, bez ani jednego kopnięcia w zasięgu wzroku. „Ale Brian…”, możesz zapytać. , „A co z trzema przyciskami kopnięcia, które posiada każda postać?” Z przyjemnością donoszę, że naciśnięcie każdego przycisku kopnięcia daje inny efekt „migotania” w stylu Thomasa Hearnsa, który jest dość szybki, ma duży zasięg i obejmuje odpowiednio kąty w górę, w dół i w poziomie. To sprawia, że ​​nawet jego standardowa rozgrywka wydaje się bardziej dynamiczna i pozwala szybko i łatwo zastosować różne podejścia. Nakayama-san powiedział, że jest bardzo podekscytowany możliwością ożywienia Eda tak, jak pierwotnie zamierzał i że mu się podoba Ed ma antybohaterską osobowość, ale jedną z rzeczy, z których jest niesamowicie dumny, są animacje i ruchy w ogóle. Moim zdaniem on i zespół Capcom powinni być dumni, ponieważ ruchy i wrażenia Eda są niewiarygodnie płynne, stylowe i świetnie wyglądają. „Kiedy robiliśmy przechwytywanie ruchu dla Eda, [we] aby to osiągnąć, pracowałem z zawodowym bokserem” – powiedział Nakayama-san. „[We] mogli omówić… specyficzne cechy boksera, jakie powinien posiadać Ed. Właściwie z biegiem czasu jego neutralna pozycja stojąca zmieniła się właśnie dzięki tym dyskusjom. [We] byliśmy szczęśliwi, że mogliśmy współpracować z innym profesjonalistą, aby naprawdę dopracować jego ruchy”. Ta dbałość o szczegóły przekłada się na nastrój Eda w SF6, czyli, krótko mówiąc; 'fantastyczny.' Doskonale radzi sobie z systemami nowej gry i nawet jeśli jego Szarża Napędu jest nieco wolniejsza, dodatkowy zasięg, jaki uzyskuje dzięki używaniu Napędu do któregokolwiek z jego ciosów Migotania, z nawiązką to rekompensuje. Innym rezultatem uproszczenia Eda jest to, że teraz jego ruchy korzystają ze standardowych danych wejściowych „ćwierci koła” (236 lub 214, jeśli jesteś maniakiem „bijatyk w anime”, tak jak ja). Nawet przy pewnym uproszczeniu opis Eda „wybór postaci” ma wymienił go jako „trudnego”, „trudnego w użyciu”, ale choć z pewnością jest to prawdą, gdy naprawdę się w to zagłębisz, jego narzędzia są wystarczająco proste w użyciu na powierzchni. Jego pułap umiejętności wydaje się stosunkowo wysoki, biorąc pod uwagę, że istnieje kilka sposobów użycia (lub anulowania) każdej z jego specjalności, a korzystanie z ich płatnych wersji oznacza dłuższe i bardziej ryzykowne uruchomienie (chyba że masz specjalną konfigurację, która pozwala naładować ryzyko- bezpłatny). Gracze, którzy chcą w pełni wykorzystać Eda, będą mieli mnóstwo do przemyślenia.Street Fighter 6 od samego początku posiadał bardzo efektowne grafiki koncepcyjne, prezentujące szeroką gamę wyglądów postaci. Kiedy zapytałem Nakayamę-san i Matsumoto-san o ich proces kierowania stylem postaci, zwłaszcza gdy wracają z poprzedniej gry, takiej jak Ed, odpowiedzieli: „W przypadku postaci, które wracają z poprzednich tytułów, [we] musimy się upewnić, że gracze grający tymi postaciami… będą czuli, że są szanowani i tak dalej [we] zachowaj to, co im się podoba w tej konkretnej postaci.” „Pod względem fabuły Street Fighter 6 jest najnowszym pod względem chronologicznym wątkiem serii. Jeśli więc powraca starsza postać, taka jak Ryu, musisz upewnić się, że czujesz powagę… historię tej postaci. [We] chcemy mieć pewność, że postacie, które ponownie wprowadzamy, sprawiają wrażenie, jakby nadal się rozwijały, rozwijały się i były ekscytujące” – powiedzieli, „[Ed] miał pewien wygląd w V, ale [we] chciałem go zaprojektować takim, jakim jest w 6. Jeśli ogólnie spojrzysz na skład, możesz zauważyć, że pięści wszystkich postaci są stosunkowo duże, na co wpływ miała SF4. [We] Chcieliśmy, żeby wyglądał trochę szczuplej, ale nie sądziliśmy, że nam się to uda. W końcu udało nam się to zrobić w Street Fighter 6, więc bardzo się z tego cieszymy.” A skoro mowa o utrzymaniu rzeczy lubianych przez graczy (i ich dalszym rozwijaniu), jedną z moich ulubionych umiejętności (i jednej z najpotężniejszych Eda) jest jego Psycho Flicker. Podobnie jak jego umiejętność V-SFV „Psycho Snatcher”, Psycho Flicker atakuje wroga siecią mocy Psycho o średnim zasięgu i podobnie jak jego ciosy Flicker, Psycho Flicker pokrywa te same kąty w górę, w dół i w poziomie. W rzeczywistości ładowanie Psycho Flicker chwyta wroga i przyciąga go w stronę Eda, niezależnie od tego, czy atak trafi, czy zostanie zablokowany, co sprawia, że ​​Ciężki Punch zmienia się w naładowany Psycho Flicker, świetną kombinację o wielu zastosowaniach. Jeśli wróg zostanie trafiony, prowadzi to do pełnej kombinacji, ale nawet jeśli go zablokuje, Ed nadal ma przewagę, dając ci możliwość przejścia na kombinację uderzenia i rzutu. To także nie jedyny sposób, w jaki Ed może zyskać przewagę po zablokowaniu ataku, ponieważ jego mocny cios w pozycji stojącej jest plusem. Jego naładowany Psycho Knuckle to prawie pełnoekranowy dodatek do pomijania neutralnego, który jest również plusowy w bloku i prowadzi do kombinacji przy trafieniu. Jego superzdolność poziomu 2 (przypominająca V-Trigger Psycho Cannon z SFV) daje mu absurdalną ilość przewagę i działa powoli w trybie pełnoekranowym, co oznacza, że ​​możesz z nim wiele zrobić, niezależnie od tego, czy przeciwnik blokuje, czy zostaje trafiony. Czy zauważasz trend? Cóż, z pewnością tak, i jest to spójne z wibracją, którą przekazał mi Ed podczas mojej sesji gry; moc i elastyczność. Wszystkie te narzędzia, w połączeniu z jego dwuczęściowym pociskiem, sprawiają, że czuje się bardziej wszechstronny i daje mu coś, czego brakuje wielu przeciwnikom typu bokser w grach walki; obecność na średnim i długim dystansie. Ponieważ wiele ataków Eda obejmuje wyraźne, mocne obszary, bardzo fajnie było wskoczyć do akcji i od razu rozegrać mecze (co jest prawdą również w przypadku SF6). Co więcej, w połączeniu z jego wspaniałą pracą animacyjną, nową, mroczną sceną laboratoryjną, zarozumiałym zacięciem, fajnymi kostiumami i zabawnym podkładem głosowym, Ed ma mnóstwo smaku. Uważam, że świetnie się nim gra i nie mogę się doczekać, aby grać nim częściej. Co ważniejsze, firma Capcom przyjęła bardzo przemyślane podejście do przeprojektowania Eda. Czuje się znajomo, ale gra jak niewiele innych postaci w grze Street Fighter 6. Oczywiste jest, że Nakayama chce podtrzymać stwierdzenie, że Ed reprezentuje przyszłość serii, a jego pojawienie się w Street Fighter 6 jest ekscytującym krokiem w tej ewolucji.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games