Recenzja gamingowego zestawu słuchawkowego HyperX Cloud III — inna konstrukcja

Recenzja gamingowego zestawu słuchawkowego HyperX Cloud III — inna konstrukcja

Widząc, jak przez lata pojawiały się nowe zestawy słuchawkowe w dość szybkim tempie, można się zastanawiać, o co tyle zamieszania od iteracji do iteracji, patrząc na nową opcję, taką jak HyperX Cloud III. Zwykle jest to garść drobnych ulepszeń między każdym modelem, a czasem to wystarczy, aby firmy uzasadniły odświeżenie wypróbowanych i prawdziwych produktów (tak było w przypadku, gdy ostatnio recenzowałem bezprzewodowy zestaw słuchawkowy do gier Logitech G Pro X 2). Chociaż minęło około ośmiu lat od pojawienia się jego poprzednika, właśnie tam ląduje HyperX Cloud III, właśnie wydana kontynuacja od dawna szanowanego Cloud II. Jest to świadectwo tego, jak dobrze zaprojektowany był starszy zestaw słuchawkowy, ale udoskonalenia sprawiają, że ta wersja jest godnym następcą i faktycznie jednym z najlepszych dostępnych przewodowych zestawów słuchawkowych. Zmiany, takie jak nieco bardziej miękkie poduszki, kątowe nauszniki i lepiej zbalansowany dźwięk są mile widziane. Zauważyłem jednak, że najbardziej godnym uwagi ulepszeniem jest imponująca jakość mikrofonu, która jest na najwyższym poziomie, szczególnie w przypadku zestawu słuchawkowego. A połączenie elastyczności, trwałości i minimalnej siły docisku pozostaje kluczowymi cechami, dzięki którym Cloud III jest imponująco zaprojektowany pod względem komfortu i ergonomii. Nie jest krzykliwy i nie zaskoczy Cię szeregiem funkcji ani możliwościami dostosowywania, ale w standardowej cenie detalicznej 100 USD otrzymujesz doskonały zestaw słuchawkowy — nic więcej, nic mniej.

Opakowanie i funkcje

HyperX Cloud III jest dostarczany z zestawem słuchawkowym (oczywiście), odłączanym mikrofonem, dodatkowym wejściem 3,5 mm na kabel USB-C oraz adapterem USB-C na USB typu A. Sam zestaw słuchawkowy ma podłączony kabel audio 3,5 mm i mierzy około 4 stóp, co nie jest tak długie. Jeśli jednak używasz tego w grach komputerowych, kabel aux-to-USB działa również jako przedłużacz. Cloud III nadal wykorzystuje przetworniki 53 mm, ale są teraz ustawione pod kątem, który zapewnia dokładniejsze wrażenia dźwiękowe, a jak przejdziemy później, wystarczą one, by zadać cios. Jedna zmiana w projekcie w stosunku do Cloud II polega na tym, że regulacja głośności i przełącznik wyciszania mikrofonu znajdują się na samym zestawie słuchawkowym, a nie na karcie kontrolnej podłączonej do kabla połączeniowego USB. Należy tutaj zauważyć, że pokrętło regulacji głośności w Cloud III dostosowuje głośność zestawu słuchawkowego niezależnie od platformy, na której go używasz. Na przykład głośność mojego systemu Windows PC nie zmienia się podczas używania pokrętła głośności, a zamiast tego działa jak próg analogowy, co preferuję, ponieważ jest bardziej responsywny i omija wszelkie zawieszenia, które może powodować system Windows.Możesz przekręcić HyperX Cloud III w precla i będzie dobrze, ale prawdopodobnie nie chcesz tego robić. Jeśli chcesz dostosować ustawienia korekcji, dostosować wzmocnienie mikrofonu lub skorzystać z nowo zaimplementowanego wirtualnego DTS Headphone:X dźwięk przestrzenny, musisz pobrać oprogramowanie i sterownik HyperX Ngenuity. Jest to dość prosty pakiet i nie jest całkowicie niezbędny, chyba że musisz dostosować EQ do innych przypadków użycia. Wreszcie, i na pewno nie najmniej ważna, jakość wykonania HyperX Cloud III wyróżnia go spośród morza zestawów słuchawkowych do gier . Stalowa opaska i aluminiowe widelce nadają mu luksusowy wygląd i zapewniają mnóstwo elastyczności — możesz przekręcać i obracać stery, jak chcesz, zginać je tak bardzo, jak potrzebujesz, aby założyć je na swoją dużą, starą kopułę i upuść go na biurko w frustracji po tym, jak runda po rundzie został nazwany szorowaniem, ale ten zestaw słuchawkowy się nie rozpadnie. Nie chodzi tylko o integralność strukturalną; elastyczność zapewnia również, że nie wywiera zbyt dużego nacisku na głowę, co ma ogromne znaczenie dla wygody, więc porozmawiajmy o tym.

Komfort

Komfort to kluczowy obszar, w którym HyperX przewyższa większość innych producentów zestawów słuchawkowych, a Cloud III ulepsza i tak już świetny projekt. Nauszniki są tym razem nieco grubsze i nadal są wykonane z miękkiej pianki owiniętej materiałem skóropodobnym, który zapewnia więcej niż wystarczającą amortyzację podczas długich sesji. Jednak podobnie jak w przypadku każdego zestawu słuchawkowego z tapicerką ze sztucznej skóry, rzeczy wokół uszu mogą się pocić – podczas gdy materiał tworzy lepsze uszczelnienie, aby zablokować hałas i pozwolić na śpiewanie jakości dźwięku, wolę materiał w stylu weluru dla oddychalność. Ale tym, co sprawia, że ​​Cloud III jest jednym z najwygodniejszych dostępnych zestawów słuchawkowych, jest wspomniana wcześniej minimalna siła zacisku. Moje ulubione słuchawki, Sennheiser HD 599, są bardzo lekkie na moich uszach, ale inne zestawy słuchawkowe, takie jak Sony Pulse 3D, których używam na zacisku PS5, są trochę za twarde na dłuższe sesje. Logitech G Pro X 2, który właśnie zrecenzowałem, zdecydowanie poprawił ten aspekt w porównaniu z poprzednim modelem, ale HyperX Cloud III jest prawdziwym zwycięzcą w tej konkretnej kategorii. Równowaga między elastycznością a wytrzymałością jest imponująca, a rezultatem jest zestaw słuchawkowy, który wydaje się lekki wokół uszu, a jednocześnie mocno trzyma się na głowie.Elastyczność Cloud III jest szalona.Elastyczność Cloud III jest szalona. Ulepszony pałąk pomaga również zmniejszyć nacisk na czubek głowy – Cloud II był już w tym względzie dobry, ale dodatkowa wyściółka na pałąku jest z pewnością mile widziana. Jedną z funkcji, którą chciałbym mieć w Cloud III, były obrotowe nauszniki – chociaż jest wystarczająco dużo miejsca na ruchy, aby nauszniki tworzyły solidne uszczelnienie wokół moich uszu, dodatkowa łatwość użytkowania, gdy spoczywają na mojej szyi, mogłaby być miłym -mieć. Jednak filozofia eleganckiego projektowania unibody ma tutaj pierwszeństwo i nie jestem na to zły.

Jakość dźwięku

Komfort to tylko połowa równania, jeśli chodzi o świetny zestaw słuchawkowy, a Cloud III nie garbi się, jeśli chodzi o jakość dźwięku. Nawet za cenę 100 USD nadal możesz otrzymać zestaw słuchawkowy, który sprawia wrażenie sprzętu z najwyższej półki, gdy grasz w gry z mocnym, dudniącym basem lub subtelnymi dźwiękami. Podobnie jak w przypadku innych najnowszych urządzeń audio, przetestowałem Cloud III w meczach w Valorant i rajdach w Final Fantasy XIV, aby dowiedzieć się, jak zestaw słuchawkowy radzi sobie w konkurencyjnych środowiskach i grach z intensywnymi wrażeniami dźwiękowymi. FFXIV może być przytłaczająca gra pod względem audio, więc nie chodzi tu o uzyskanie przewagi na przykład poprzez dźwięk pozycyjny — chodzi raczej o przejrzystość, z jaką muzyka i różne efekty dźwiękowe przechodzą. Chociaż mogę powiedzieć, jak pozornie nieharmonijne dźwięki są płynniejsze i wyraźniejsze w przypadku bardziej wyszukanych, droższych słuchawek, Cloud III nadal oferował przyjemne wrażenia słuchowe. Średnie i wysokie tony mogą być nieco ostre przy bardzo wysokich poziomach głośności w porównaniu z najlepszymi konfiguracjami audio, ale w przypadku zestawu słuchawkowego ze średniej półki uzyskasz pełny i szczegółowy dźwięk z przyzwoicie zrównoważonym basem. Pomiędzy sygnałami dźwiękowymi do mechaniki telegrafu bossa, okrzykami bojowymi i efektami dźwiękowymi postaci twojej drużyny przechodzących w HAM, a szczegółową ścieżką dźwiękową, może to być intensywne, ale Cloud III radzi sobie z tym wszystkim wspaniale.Jest noc nalotu, Baybee, a my zaraz wycieramy!Nadchodzi nocny rajd i mamy zamiar wytrzeć! Powinieneś także oczekiwać przyzwoitego dźwięku pozycyjnego od każdego zestawu słuchawkowego za 100 USD dla wszystkich tych subtelnych, ale krytycznych efektów dźwiękowych w grze takiej jak Valorant. Kroki wroga, aktywowane zdolności agentów i strzelanie z określonych dział to kluczowe sygnały dźwiękowe, które informują o taktyce z chwili na chwilę, a możliwość rozszyfrowania, skąd nadchodzą, była łatwa dzięki zestawowi słuchawkowemu Cloud III. To jedna z tych sytuacji, w których sam dźwięk nie poprawi twojej gry, ponieważ nadal musisz celować i podejmować właściwe decyzje w grze, po prostu nie chcesz pozostać na konfiguracji audio, która nie jest w stanie podawania ci tych informacji. I zaufaj mi, będziesz objęty Cloud III. Oprogramowanie Ngenuity umożliwia dostęp do przestrzennego dźwięku DTS Headphone:X, który jest rodzajem wirtualnego dźwięku przestrzennego, który próbuje naśladować to pełne, wciągające wrażenia dźwiękowe. Jest to funkcja, która sprowadza się do preferencji, ale nie jest to coś, co szczególnie lubię, ponieważ wydaje się trochę zbyt sztuczne do gier lub muzyki. Teraz, jak wspomniałem wcześniej, mikrofon może być najbardziej imponującą rzeczą w Chmura III. Często jest to refleksja, jeśli chodzi o zestawy słuchawkowe; tak długo, jak możesz być wyraźnie słyszany, to zwykle wystarcza. Jednak dzięki 10-milimetrowemu mikrofonowi z wbudowanym siatkowym filtrem pop, Cloud III jest najbliżej mikrofonu zestawu słuchawkowego, jaki słyszałem, do samodzielnego mikrofonu USB. Nagrałem siebie za pomocą Audacity i byłem zaskoczony, gdy go odtworzyłem – nigdy nie poleciłbym nagrywania podcastu za pomocą mikrofonu zestawu słuchawkowego, ale jest to jeden przypadek, w którym prawdopodobnie ujdzie ci to na sucho.

Werdykt

Osiągnęliśmy punkt, w którym trudno jest myśleć o tym, gdzie mogą pójść zestawy słuchawkowe i nowy sprzęt audio, zwłaszcza z czymś takim jak HyperX Cloud III. Trudno jest znaleźć jakiekolwiek wady, biorąc pod uwagę, że znajduje się on w średnim zakresie, więc określenie, czy jest to odpowiedni zestaw słuchawkowy dla Ciebie, naprawdę sprowadza się do preferencji dzięki zestawowi funkcji. Ponieważ dzięki solidnej, wszechstronnej jakości dźwięku w grach i muzyce, a także najlepszej w swojej klasie wygodzie, HyperX Cloud III to łatwy wybór. konfiguracje zasięgu, które mogą być zużyte, Cloud III powinien być na twoim radarze. Przy standardowej cenie detalicznej 100 USD powiedziałbym, że jest to więcej niż uczciwe, biorąc pod uwagę, że otrzymujesz zestaw słuchawkowy, który uderza powyżej swojej wagi. Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
games